Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Allu naista halua vaan huomiota. Vuosikaudet ulisi Suoli24:llä ennen tänne tuloaan ja ihan samoista aiheista.
On tämä melkoista fasismia, kun mies ei saa edes kertoa huoliaan tulematta solvatuksi.
Joo, ei ihme, että syrjäytyneiden miesten määrä koko ajan, kun miesten ongelmista ei puhuta. Naisten ja kaiken maailman vähemmistöjen pikkuongelmista sen sijaan paasataan mediassakin päivästä toiseen.
Jep, syrjäytyneet miehet on niitä oikeasti sorrettuja Suomessa.
Ei ole mitään "sortoa", että Allujen mielestä edes ne "lihavat ja muutenkin rumat" naiset, joihin Allut ovat nyt armollisen armottomasti (silti samalla halveksuen) laskeneet rimansa eivät uhraudu ja kelpuuta uliuliAlluja.
Syrjäytyneet tavalliset suomalaiset heteromiehet on objektiivisilla mittareilla Suomen heikoimmassa asemassa oleva kansanryhmä, muita marginaaliryhmiä autetaan, sitä ei.
Yksi sopiva riittää.
Kyllä se jossain on. Ehkä vikittelet vaan sellaisia jotka ei ole sinusta kiinnostuneita.
Etsi toisenlaisia.
Yllätä itsesi.
Joskus voi olla tiedostamatonta häviäjän rooliin asettumista: haet semmoiset varmat EI:t.
Jospa etsit ne KYLLÄ:t.
Ja huom. Se yksi sopiva on se juttu. Sitten ei tarvi kytätä kaikkia. Siinä yhdessä on riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tähän auttaa,, olen naisia missä vain lähestynyt. ottanut yhteyttä ei ketää halua jutella ei vastaa,, tinderissä on ihan uudet 2 kuvaa,, ei tuu ees osumia.
Hmm on niin kapea tuo katsanta.
Mene harrastuksiin mukaan ja luovu tuosta tinder-pelistä. Mene kohtaamaan ihmisiä. Oikeita ihmisiä.
Lähde ihmisten ilmoille.
"Vääryys kun edes tuokaan ruma, rumasti meikannut ja pukeutunut ylilihava tavis pullukka ei huoli pitkää ja komeaa minäminäminää vaikka kivasti vihaan häntä ja minussa ei ikinä voi olla mitään vikaa yhyy en jaksa."
Apu "epäkohtaan" (normielämään) = mikä ja miten? Jotkut rumaläskit tavispullukat pakko-osoitetaan Alluille?
Joo en löydä ketään. Ihan sama.
Jostain syystä vedän puoleeni vain moniongelmaisia tapauksia (henkis&fyysis) ja lisäksi kaikilla on ollut riehakas menneisyys jossa jäytetty huumeita. En minä sellaista naista halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää te hiton luuserit köyhät työttömät sinne leipäjonoon luuserit.
Tämä todellinen myrkkyluonteesi paljastuu aina ennemmin tai myöhemmin ja tästä syystä olet ja tulet olemaan ypöyksin.
Asia on selvä, mun luonteessa ei ole mitään vikaa, käyn töissä terapiassa olen komea ja pitkä mies, en mikää työtön sossupummi.
Miten harhainen voi olla. Luonteesi on HIRVEÄ. Haukut ja alistat muita ja yrität nostaa itsesi jatkuvasti muiden yläpuolelle. Jos tämä ei onnistu alat vinkumaan ja uhkaamaan itsesi tappamisella. Kukaan ei halua tuollaista ihmistä lähelleen. Etkä ole komea. Pituudella ei ole merkitystä jos on muuten pelottava ja epäviehättävä. Olet kaljuuntunut ja lihava. Et komea. Ja tuo että pidät saavutuksena sitä että olet Postilla töissä ja haukut työttömiä on säälittävää. Olet oksettavan itsekeskeinen ja ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä vedän puoleeni vain moniongelmaisia tapauksia (henkis&fyysis) ja lisäksi kaikilla on ollut riehakas menneisyys jossa jäytetty huumeita. En minä sellaista naista halua.
Ja alapeukutusta yllättäen. Miehellä ei siis saa olla minkäänlaisia standardeja ja kaikki pitäisi kelvata, pirinistitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoot ei tää elämä tästä muutu.. nopeasti itsemurha vain niin pääsee kaikesta tästä yksinäisyydestä ja elämästä. velkaaki on 30 tuhatta
Mitä helvettiä sä aina lähdet hakemaan huomiota ja sääliä jollain yhyy yhyy no teen sit itsemurhan-ulinoillasi? Ei me tunneta sua, ei ketään täällä kiinnosta. Säälittävää tollainen huomionhaku aikuiselta ihmiseltä, olet mikä kehitysvammainen hyvänsä. Tota sä parisuhteessakin tekisit, yhyhyy jos et tee niinku sanon nii tapan itseni ;((( manipuloiva psykoosipaska sinä olet, onneksi olet älyllisesti niin jälkeenjäänyt että manipulointi on tuota tasoa.
Mene kerjäämään äidiltäsi huomiota jollain itsemurhajutuillasi, ehkä sitä kiinnostaa. Täällä kaikille yks hailee mitä sinä teet.
Oletpas ilkeä ihminen. :(
Tottahan tuo on vaikka kuulostaa ikävältä. Ihan turha uhkailla tuntemattomia ihmisiä itsensä tappamisella. Ketään ei oikeasti kiinnosta eikä vaikuta mitenkään muiden elämään. Tuollainen uhkailu on sairasta huomion hakua eikä sitä pidä hyväksyä. Joskus on parempi vaan sanoa tuollaisille suorat sanat että tajuaa. Allu on sairas vinkuja. Tarpeeksi Allun juttuja nähneenä alkaa itseäkin ottaa päähän suunnattomasti nuo sen paskan jauhannat.
Ai mä olen oksettava mies. Anteeks jos oon olemassa. Ja olen lihava mitä sitte. Ei oo kavereita ei oo elämää.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sopiva riittää.
Kyllä se jossain on. Ehkä vikittelet vaan sellaisia jotka ei ole sinusta kiinnostuneita.
Etsi toisenlaisia.
Yllätä itsesi.
Joskus voi olla tiedostamatonta häviäjän rooliin asettumista: haet semmoiset varmat EI:t.Jospa etsit ne KYLLÄ:t.
Ja huom. Se yksi sopiva on se juttu. Sitten ei tarvi kytätä kaikkia. Siinä yhdessä on riittävästi.
Voi pyhä yksinkertaisuus kun ei ole etsimisen puutteesta kiinni, että hirviöallu ei löydä olemattomia kylliä.
En kelpaa naisille joo en kelpaa. En saa tinderissä osumia. Ainaski mulla on työpaikka. Jos olen niin kauhea ihminen. En käytä huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi sopiva riittää.
Etsi toisenlaisia.
Yllätä itsesi.
Joskus voi olla tiedostamatonta häviäjän rooliin asettumista: haet semmoiset varmat EI:t.Jospa etsit ne KYLLÄ:t.
Voi pyhä yksinkertaisuus kun ei ole etsimisen puutteesta kiinni, että hirviöallu ei löydä olemattomia kylliä.
Voi olla että etsin liian tasokkaita naisia. Kun olin nuorempi niin kiinnostin naisia. Nyt rupsahtanu kaljuuntunut kaljamaha.
Joo ihan sama en jaksa tällästä paskaa enää. En vaa kelpaa kellekkään piste
Ihan sama mulle riittää kun mua vaa jatkuvasti haukutaan.. oksettava ruikuttaja kaljamaha kaljuuntunut velkaantunut allu mä en jaksa enää
oon pilannu asioita itse lihonut olen ja velkaantunut ikävä kyllä.. kaljuuntunut.. heikkolahjainen, en voi sille kuule yhtään mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää te hiton luuserit köyhät työttömät sinne leipäjonoon luuserit.
Tämä todellinen myrkkyluonteesi paljastuu aina ennemmin tai myöhemmin ja tästä syystä olet ja tulet olemaan ypöyksin.
Asia on selvä, mun luonteessa ei ole mitään vikaa, käyn töissä terapiassa olen komea ja pitkä mies, en mikää työtön sossupummi.
Miten harhainen voi olla. Luonteesi on HIRVEÄ. Haukut ja alistat muita ja yrität nostaa itsesi jatkuvasti muiden yläpuolelle. Jos tämä ei onnistu alat vinkumaan ja uhkaamaan itsesi tappamisella. Kukaan ei halua tuollaista ihmistä lähelleen. Etkä ole komea. Pituudella ei ole merkitystä jos on muuten pelottava ja epäviehättävä. Olet kaljuuntunut ja lihava. Et komea. Ja tuo että pidät saavutuksena sitä että olet Postilla töissä ja haukut työttömiä on säälittävää. Olet oksettavan itsekeskeinen ja ilkeä.
Aha no anteeksi jos olen tälläinen ja olemassa. mitä sitte vaikka olen kaljuuntunut lihava, ei kiinnosta pätkääkään
Jaha nyt olen oksettavan itsekeskeinen ja ilkeä :D.
Ei ole mitään "sortoa", että Allujen mielestä edes ne "lihavat ja muutenkin rumat" naiset, joihin Allut ovat nyt armollisen armottomasti (silti samalla halveksuen) laskeneet rimansa eivät uhraudu ja kelpuuta uliuliAlluja.