Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
781/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla olen teille ilkeä kun kerta mua haukutaan kehitysvammaiseksi herranjumala mut on tutkittu mulla ei ole edes kehitysvammaa!!!!!!!

Vierailija
782/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no ei mua kiinnosta menkää sinne luuserit leipäjonoon hakemaa ruokaa ku ei oo rahaa, mullapas on autoki hahahaha.

Kannattaa kypsentää se auto ennenkuin syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiinnosta, mulla on ollut paljon muutenki elämässä sori naisia että ihan sama.

Vierailija
784/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulle riitti ihmiset on ikisinkkuja monet ei sille voi mitää, pakko se on maksullisessa käydä vaan että semmosta.

Vierailija
785/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla olen teille ilkeä kun kerta mua haukutaan kehitysvammaiseksi herranjumala mut on tutkittu mulla ei ole edes kehitysvammaa!!!!!!!

Vain yksi haukkui sinua kehitysvammaiseksi, minä puutuin siihen ja sanoin että on asiatonta kielenkäyttöä ja senjälkeen sinä kehoitit minua tappamaan itseni. Noin herttainen ihminen olet, ymmärrätkö yhtään omaa käytöstäsi? Se tässä on vialla, ei ulkonäkösi.

Vierailija
786/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa naisen(värkin)puuttettasi täällä uliset, eikä se kosketa ketään muuta kuin sinua ja heikkolahjaisena et kykene kovinkaan osuvasti ilkeilemään, koska sanavarastosi, skaalasi ja ymmärryksesi on niin pikkuriikkinen.

Vierailija
787/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain yksi haukkui sinua kehitysvammaiseksi, minä puutuin siihen ja sanoin että on asiatonta kielenkäyttöä ja senjälkeen sinä kehoitit minua tappamaan itseni. Noin herttainen ihminen olet, ymmärrätkö yhtään omaa käytöstäsi? Se tässä on vialla, ei ulkonäkösi.

Joo mutta en oo koskaa ollut mikää kehitysvammainen, koska tiedän että on vikoja en osaa käyttäytyä mutta tää on vaikeeta tää elämä.

Vierailija
788/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa naisen(värkin)puuttettasi täällä uliset, eikä se kosketa ketään muuta kuin sinua ja heikkolahjaisena et kykene kovinkaan osuvasti ilkeilemään, koska sanavarastosi, skaalasi ja ymmärryksesi on niin pikkuriikkinen.

Mitä sitte vaikka oliski, kuule en tuu koskaan normaaliksi ja olen aina heikkolahjainen sairas tyyppi.

Vierailija
789/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitte vaikka oliski, kuule en tuu koskaan normaaliksi ja olen aina heikkolahjainen sairas tyyppi.

Silti silti oon saanu vakituisen työpaikan ja musta tykätään teen työni hyvin ja palkkaki on hyvä.. pääsen vielä joskus jaloilleni. piste.

Vierailija
790/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo ihmiset on vaa sekopäitä ja haukkujia selvä.

Vierailija
791/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
792/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki vain kelpaa naisille ja löydä.. ihan sama mitä tänne sanoa ei ketään kiinnosta, onneksi mulla on työpaikka ja asiat kuitenki hyvin elämässä. Ei vain löydy naista.

Vierailija
793/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta en oo koskaa ollut mikää kehitysvammainen, koska tiedän että on vikoja en osaa käyttäytyä mutta tää on vaikeeta tää elämä.

Muillakin on vaikeaa elämässä. Itse olen kärsinyt masennuksesta yli 30 vuotta. Ja sä tulet kehoittamaan mua tappamaan itseni. Eikö sua yhtään hävetä? Ei hävetä, kun sä olet niin itsekeskeinen ettet koskaan ota muita huomioon.

Vierailija
794/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän nyt Allu. Täälläkin kiinnostuneita yli 800 viestin verran. Uutta matoa (viestiä) koukkuun vaan.

Vierailija
795/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älähän nyt Allu. Täälläkin kiinnostuneita yli 800 viestin verran. Uutta matoa (viestiä) koukkuun vaan.

Fakta kaasuvalotusyrityksistä huolimatta: ap on yksin, joten hän ei romanttisessa mielessä kiinnosta ketään.

Vierailija
796/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain ymmärrä jotain mussa sitte on vialla, en ole epäsiisti, pukeudun hyvin, siistit vaatteet. farkut jopa kauluspaita, mutta naiset aina juoksee karkuun, vähäkin avaan suuni tai sitte en tiedä miks aina käy niin, en mä vaa osaa naistenkaa kai pitäs kattoa peiliin tai sitte oon vain yksinkertainen enkä normaali kun ei ole kavereitakaan.

Ehkä sun henki haisee kuolemalta, jos juoksevat karkuun, kun aukaiset suusi.

Vierailija
797/2376 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Allu naista halua vaan huomiota. Vuosikaudet ulisi Suoli24:llä ennen tänne tuloaan ja ihan samoista aiheista.

Vierailija
798/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Allu naista halua vaan huomiota. Vuosikaudet ulisi Suoli24:llä ennen tänne tuloaan ja ihan samoista aiheista.

On tämä melkoista fasismia, kun mies ei saa edes kertoa huoliaan tulematta solvatuksi.

Vierailija
799/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä melkoista fasismia, kun mies ei saa edes kertoa huoliaan tulematta solvatuksi.

Joo, ei ihme, että syrjäytyneiden miesten määrä koko ajan, kun miesten ongelmista ei puhuta. Naisten ja kaiken maailman vähemmistöjen pikkuongelmista sen sijaan paasataan mediassakin päivästä toiseen.

Vierailija
800/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ihme, että syrjäytyneiden miesten määrä koko ajan, kun miesten ongelmista ei puhuta. Naisten ja kaiken maailman vähemmistöjen pikkuongelmista sen sijaan paasataan mediassakin päivästä toiseen.

Jep, syrjäytyneet miehet on niitä oikeasti sorrettuja Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi