Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoot ei tää elämä tästä muutu.. nopeasti itsemurha vain niin pääsee kaikesta tästä yksinäisyydestä ja elämästä. velkaaki on 30 tuhatta
Mitä helvettiä sä aina lähdet hakemaan huomiota ja sääliä jollain yhyy yhyy no teen sit itsemurhan-ulinoillasi? Ei me tunneta sua, ei ketään täällä kiinnosta. Säälittävää tollainen huomionhaku aikuiselta ihmiseltä, olet mikä kehitysvammainen hyvänsä. Tota sä parisuhteessakin tekisit, yhyhyy jos et tee niinku sanon nii tapan itseni ;((( manipuloiva psykoosipaska sinä olet, onneksi olet älyllisesti niin jälkeenjäänyt että manipulointi on tuota tasoa.
Mene kerjäämään äidiltäsi huomiota jollain itsemurhajutuillasi, ehkä sitä kiinnostaa. Täällä kaikille yks hailee mitä sinä teet.
No en kuuntele tällästä paskaa, en totaalisesti kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin juttelemaan baarissa ja kehuin naista mutta sitten nainen anto pakit en mä vaan kiinnosta ketään. Kai mussa on vaan niin vikoja, en mä jaksa enää mä luovutan.3
Mitä sanoit sille naiselle?
Että halusin lähestyä sua ku oot mun tyyppinen nainen, mutta se vaa halus lähtee eikä ees antanu numeroa.
Eli olit heti kimpussa, et edes koettanut tutustua ensin? Heti alkuun menit tunkemaan henkilökohtaisesti?
Hän halusi karata heti pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ihmiset vaan ole sellaisia, että joku heistä kiinnostuisi.
Oma arvioni on että noin 20% väestöstä on ulkonäöltään sellaisia, ettei kukaan heitä oikeasti halua.
Ulkonäön lisäksi karsivia tekijöiitä voi olla heikot vuorovaikutustaidot, mulkku luonne, tyhmyys, huono asenne, epäsiisteys , epärealistiset kuvitelmat jne
En ole mitenkää epäsiisti, pukeudun hienosti ja olen pitkä.
En vain ymmärrä jotain mussa sitte on vialla, en ole epäsiisti, pukeudun hyvin, siistit vaatteet. farkut jopa kauluspaita, mutta naiset aina juoksee karkuun, vähäkin avaan suuni tai sitte en tiedä miks aina käy niin, en mä vaa osaa naistenkaa kai pitäs kattoa peiliin tai sitte oon vain yksinkertainen enkä normaali kun ei ole kavereitakaan.
Antaa sitte kaikki olla. ei taas kiinnost aalkoholi ei baarit. ei mikään.. yksin vaa parasta olla kotona.
No antaa kaikki olla kuten oon sanonu ennenkin pakko se hyväksyä että on yksin ja ei oo kavereitakaan, eikä kelpaa kellekkään. kai olen vaan lihonut ja rumaki vielä etten saa ketään.
kyllä pitää olla top 20 mies ja komea ja täydellinen että nykyään kelpaa naisille. niin se on vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu, sä olet oksettava jättiläinen, läski, kalju, kehitysvammainen, pakkomielteinen, naisvihaaja, stalkkaat naisia, edes sun terapeutti ei kestänyt sua, syöt psykoosilääkkeitä, kuvittelet olevasi komea ja muutenkin sulla on ihan liian suuret luulot itestäs. Psykoosilääkkeitä syövä kehitysvammainen jättiläinen läskimaha naisten stalkkaaja ei tule saamaan naista, ei onnistu, piste. Tämän säkin olet jo huomannut, mutta et hyväksy vaan syytät naisia. Sussa on ihan kaikki vialla, ei kukaan nainen tietenkään halua sun kanssa yhtään mitään. Älä aina jaksa ulvoa naisten nirsoutta, mieti itseäsi rehellisesti. Syy löytyy peilistä. Ole rehellinen itsellesi ja realisti.
Minäkään en Allusta perusta, mutta syytä olisi sinunkin vähän harjoitella vuorovaikutustaitoja. Toivottavasti et ole noin ala-arvoisella kielenkäytöllä yhtään 13 vuotta vanhempi.
Toiv tapat ittes sairas paska.
Tämän takia on turha antaa katteetonta toivoa ja agitoida kapea-alaista ja moniongelmaista reppanaa. ihmispoloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin juttelemaan baarissa ja kehuin naista mutta sitten nainen anto pakit en mä vaan kiinnosta ketään. Kai mussa on vaan niin vikoja, en mä jaksa enää mä luovutan.3
Mitä sanoit sille naiselle?
Että halusin lähestyä sua ku oot mun tyyppinen nainen, mutta se vaa halus lähtee eikä ees antanu numeroa.
Eli olit heti kimpussa, et edes koettanut tutustua ensin? Heti alkuun menit tunkemaan henkilökohtaisesti?
Hän halusi karata heti pois.
Siinä tapauksessa jätät heti hänet ja kaikki muutkin seuraasi kaipaamattomat kiltisti ja suosiolla rauhaan.
Niin jätinkin rauhaan hänet, mutta en vaa kiinnosta naisia ja rumahan mä en ole!!!!!!!
ne naiset on liian kauniita ja tasokkaita nyt sen huomasin, oon ite tavallinen ja en vaa kelpaa, ne lähtee aina karkuun tai ei halua jutella.
Onneksi en ole ainut mies joka ei kelpaa naisille.
Mä en ole myöskää mikää kehitysvammainen, mulla on vain ongelmia elämässä ja en oo mikää alkoholistikaan, käyn töissä omistan autonkin, mulla menee kyllä ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sekään kelpaamaattomuuttasi muuta. Itsestäsi sinäkin vain välität omissa pitkäjakomeauliuu -haaveissasi.
Mä en oo myöskää ruma, enkä myöskään ole lihava, en rupee säälimään itteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sekään kelpaamaattomuuttasi muuta. Itsestäsi sinäkin vain välität omissa pitkäjakomeauliuu -haaveissasi.
Aha no en mä näytä sitte kelpaavan asia on jo sovittu kauan sitten, oon näkymätön naisille en oo normaali ja käyny kouluja, mulla on nepsy ongelmia, oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha no en mä näytä sitte kelpaavan asia on jo sovittu kauan sitten, oon näkymätön naisille en oo normaali ja käyny kouluja, mulla on nepsy ongelmia, oliko muuta?
Ainaski on vakituinen työpaikka ja hyvä palkka ja autoki löytyy ja hieno koti, että hyvin pyyhkii että mennään näillä.
haukkukaa vähä lisää sairaat ihmiset mua ruikuttaja kehitysvammaiseksi alluksi.
Ihmiset on jotenki niin sairaita ja ilkeät. hävetkää.
Aivan sairasta porukkaa täälä aivan sairasta.