Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Millanen mun pitäs olla mä en tajua ihmistä ei voi muuttaa, käyn terapiassa ja töissä nyt. ei oo kavereita.
Ääs mä en jaksa ihmisiä.. vois keskittyä muihin juttuihin avata telkkari, huomenna takas töihin.
tappaa ittensä sitte jos kerta oon niin viallinen ihminen.
Menkää te hiton luuserit köyhät työttömät sinne leipäjonoon luuserit.
Luuserit ettekö saa töitä vai mistä kiikastaa, haha mullapas on vakituinen työ.
Joo no ei mua kiinnosta menkää sinne luuserit leipäjonoon hakemaa ruokaa ku ei oo rahaa, mullapas on autoki hahahaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu, sä olet oksettava jättiläinen, läski, kalju, kehitysvammainen, pakkomielteinen, naisvihaaja, stalkkaat naisia, edes sun terapeutti ei kestänyt sua, syöt psykoosilääkkeitä, kuvittelet olevasi komea ja muutenkin sulla on ihan liian suuret luulot itestäs. Psykoosilääkkeitä syövä kehitysvammainen jättiläinen läskimaha naisten stalkkaaja ei tule saamaan naista, ei onnistu, piste. Tämän säkin olet jo huomannut, mutta et hyväksy vaan syytät naisia. Sussa on ihan kaikki vialla, ei kukaan nainen tietenkään halua sun kanssa yhtään mitään. Älä aina jaksa ulvoa naisten nirsoutta, mieti itseäsi rehellisesti. Syy löytyy peilistä. Ole rehellinen itsellesi ja realisti.
Minäkään en Allusta perusta, mutta syytä olisi sinunkin vähän harjoitella vuorovaikutustaitoja. Toivottavasti et ole noin ala-arvoisella kielenkäytöllä yhtään 13 vuotta vanhempi.
Toiv tapat ittes sairas paska.
Toivottavasti sinä puolestasi saat kiireellistä apua, tarve nimittäin on kova. Se että voit noin huonosti, ei huononna minun elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kuule sille voi mitää et olen lihonut kaljuuntunut, velkaannuin itse, + olen heikkolahjainen.
Olisit voinut olla järkevä (ryypiskelemättä ja pelailematta) niin ei olisi tarvinnut ottaa velkaa. Oma tyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu, sä olet oksettava jättiläinen, läski, kalju, kehitysvammainen, pakkomielteinen, naisvihaaja, stalkkaat naisia, edes sun terapeutti ei kestänyt sua, syöt psykoosilääkkeitä, kuvittelet olevasi komea ja muutenkin sulla on ihan liian suuret luulot itestäs. Psykoosilääkkeitä syövä kehitysvammainen jättiläinen läskimaha naisten stalkkaaja ei tule saamaan naista, ei onnistu, piste. Tämän säkin olet jo huomannut, mutta et hyväksy vaan syytät naisia. Sussa on ihan kaikki vialla, ei kukaan nainen tietenkään halua sun kanssa yhtään mitään. Älä aina jaksa ulvoa naisten nirsoutta, mieti itseäsi rehellisesti. Syy löytyy peilistä. Ole rehellinen itsellesi ja realisti.
Minäkään en Allusta perusta, mutta syytä olisi sinunkin vähän harjoitella vuorovaikutustaitoja. Toivottavasti et ole noin ala-arvoisella kielenkäytöllä yhtään 13 vuotta vanhempi.
Toiv tapat ittes sairas paska.
Toivottavasti sinä puolestasi saat kiireellistä apua, tarve nimittäin on kova. Se että voit noin huonosti, ei huononna minun elämääni.
Ei mun kuule tarvi apua saada sä voit kävellä psykiatriseen päivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kuule sille voi mitää et olen lihonut kaljuuntunut, velkaannuin itse, + olen heikkolahjainen.
Olisit voinut olla järkevä (ryypiskelemättä ja pelailematta) niin ei olisi tarvinnut ottaa velkaa. Oma tyhmyys.
Joo mutta en saa naista ja haluaisin rakkauden ja parisuhteen tässä on isommat ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
kyllä pitää olla top 20 mies ja komea ja täydellinen että nykyään kelpaa naisille. niin se on vaan.
Olet ihan totta. Maailman miljardit ihmiset on vain 20 miehen jälkeläisiä. Miesparat, ei kerķeä edes hiusrajaa hoitaa tai lääkiksessä käydä tai mallikeikkoja tehdä kun pitää vaan panna. Mutta onneksi kerkeää bisneksiä hoitamaan ni on rikkaita.
Katselin eilen tavis pullukoita baarissa eilen mutta en heitäkään kiinnostanu no ei tässä ole mitää järkeä ja he olivat mua isompia kokoisia, ja minä en ees kelpaa. vaikka en ole edes kovin lihava, en ymmärrä.
antaa noitten naisetn vaan olla, ei tässä tuu koskaa kelpaavan, pakko jossai vaihees maksullisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen rupsahtanut ja lihonut ku en enää kelpaa.
onko sun elämässä mitään muuta ku ulkönäkö?
Noin sanotaan, alemman tason miehelle, joka ei kelpaa kenellekään, koska ulkonäkö ei riitä. Pitkille ja komeille ylemmän tason miehille naiset ei sano noin, vaan ne heittäytyy vaan niiden syliin, koska ne on niin ihania.
Mäpä annan naisena nyt muutaman esimerkin.
Meillä oli töissä mallinakin työskentelevä brasilialaismies, kommee ja pitkä, tumma ja tulinen. Suhtautui ainakin muhun todella sovinistisesti ja alensi mua. Syletti ollakaan sen lähellä, sitä päivää ei tulla näkemään että lankeaisin tuon itseriittoisen nilkin eteen.Rokkipiireissä kaveriporukassa on tosi pitkä mies. Kömpelö, eikä hallitse oikein kroppaansa. Eipä tuosta miehestä saa puoleensavetävää kuuna päivänä. Se ei tietenkään ole hänen syynsä, mutta kun ei sytytä niin ei sytytä - mukava hän silti on, kaverina.
Samaisessa rokkipiireissä on ollut mahdollisuus panna useampaakin muusikkoa. Ainoa vaan, että en harrasta irtosuhteita, koska seksi kuuluu minulla vain parisuhteisiin. Joku kerran vinkkasi demiseksuaalisuudesta. Opettele sinäkin ymmärtämään ihmisten moninaisuutta niin ymmärrät, että kaikki muut ei vain paneskele kuin puput.
Kivoja anekdoottisia tarinoita, mutta fakta: pitkät ja komeat miehet saa kaikki matchit Tinderissä. Rumat tai edes tavismiehet ei käytännössä ollenkaan.
Mulla ei ole mitään dataa kiistää sinun kertomaasi. Mä kun en itse ole tinderissä. Täällä reaalimaailmassa ihanat, muita huomioivat ja juuri minulle, juuri oikealla lailla flirttaileva mies saa minun sukat pyörimään jalassa. Ei tarvitse olla lentäjäkirurgilaatikkoleukahiusrajamies, vaan mies joka saa minun ihoni kihelmöimään ja sydämen pamppailemaan. Kumpikin toki vaatii mieheltä itseltään vähän panostusta; kukaan ei synny lääkiksen paperit kourassa vaan ne täytyy ihan itse opiskella, ja naisen (kuin myös miehen) hurmaaminen ei onnistu ilman eforttia. Mutta ethän sinä sitä eforttia laita yhtään mihinkään muuhun kuin ruikuttamiseen ja selittelyyn että muilla menee paremmin. Kai niillä nyt menee, kun ei ole mitään saamattomia vapaamatkustajia. Fakta.
Eli sinua kiinnostaa keskivertoa paremmannäköinen hyvin tienaava mies. Tavallisen näköinen duunari, kuten ap, ei kelpaa.
Mulla ei kohta riitä osaaminen eikä kärsivällisyys siihen että sinullekin pitää alkaa jankuttamaan niinkuin Allu konsanaan.
Mä elän vuotta 2022, en havittele kenenkään rahoja vaan tienaan itse oman leipäni. Minulla on omistusasunto ja sen lisäksi olen asuntosijoittaja. Olen silti ihan tavallinen duunari ja pyörin tavan duunareiden parissa, en pörssisijoittajien. Paras ystäväni on duunari, rakastamani mies oli työtön kun tavattiin, nyt opiskelija. Hänestä tulee graafikko. Jumankauta miten rahakas ala, my ass. Joku voisi sanoa tavallisen näköinen, minun silmään toki komein mies maailmassa - katsos sitä se rakkaus teettää. By the way, hän on mieheksi lyhyt, eikä ole mikään salimake kalsarimalli.
Ja en tiedä ap:n ulkonäöstä, en ole koskaan nähnyt häntä. Hänen luonteensa on se joka tässä mättää. Mutta sitä hän ei suostu korjaamaan, sensijaan ryhtyy karmeammanluonteiseksi mitä enemmän hän tänne kirjoittaa. Vähän niinkuin sinunkin viestisi, ette noteeraa lainkaan mitä teille kerrotaan, tarraudutte vain siihen toksiseen inselmantraan kuin hukkuva oljenkorteen. Ja hukutte sen kanssa, pöljät.
Miehesi on siis mystinen kaunispoika, sellainen on yksi haluttu miestyyppi varsinkin nuorten naisten keskuudessa. On luultavasti keskivertoa paremmannäköinen.
Ei, vaan hän on hiton paljon paremmanluonteinen kuin sinunkaltainen vänkääjä. 😊 jos mä haluaisin kerta toisensa jälkeen oikoa nepsyjen vääriä väittämiä, olisin ihan lääpällään suhun, mutta mä satun olemaan neuronormaali niin sori vaan että jäät ilman. 😘
Minuun on aika moni nainen ihastunut siksi, että olen sellainen mystinen kaunispoika. :)
Jos olisin elefanttimiehen näköinen, niin ei ne olisi ihastuneet. ;)
Ja juttu on kaatunut siihen, kun olet avannut suusi. "Sä tykkäät vain laatikkoleukaisista tsädeistä ja täydellisistä hiusrajoista, ja havittelet miehen rahoja!!"
Ei ole, olen itse ollut useammin pakkien antaja kuin saaja. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit taas uuden ketjun? Ei saa valittaa.
Haluan valittaa, koska olen täynnä tätä yksinäistä elämää.
Hyvä veli, valita vain ongelmistasi. Ne jotka sanovat ettei pidä tai saa valittaa ovat itsekkäitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä todellinen myrkkyluonteesi paljastuu aina ennemmin tai myöhemmin ja tästä syystä olet ja tulet olemaan ypöyksin.
Vierailija kirjoitti:
Millanen mun pitäs olla mä en tajua ihmistä ei voi muuttaa, käyn terapiassa ja töissä nyt. ei oo kavereita.
Ihmistä ei voi muuttaa ulkopuolelta, me olemme sen tajunneet, vain sinä itse voit muuttaa itsesi mutta siihen sulla ei ole minkäänlaista halua, ei pienintäkään. Joten kaikki ne neuvot, vinkit ja auttamiset on olleet MEIDÄN ajan haaskausta. Sä märehdit vain omassa surkeudessasi ja et ota senkoommin apua kuin vastuuta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen rupsahtanut ja lihonut ku en enää kelpaa.
onko sun elämässä mitään muuta ku ulkönäkö?
Noin sanotaan, alemman tason miehelle, joka ei kelpaa kenellekään, koska ulkonäkö ei riitä. Pitkille ja komeille ylemmän tason miehille naiset ei sano noin, vaan ne heittäytyy vaan niiden syliin, koska ne on niin ihania.
Miten teille miehille saataisiin tolkkua? Nainen valikoi aivan syystä. Täytyy katsoa ettei lyöttäydy hullun matkaan, uhraa yksityisyyttään (stalkkeri-/hakkeri metsästää naisia), uskoo tasa-arvoon (äitikompleksi huutaa liian monesta) ja tärkein ettet joudu liikaa muuttamaan omaa minääsi saadaksesi miestä.
Äitikompleksi = mies ei tiskaa astioita kuten minä haluan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä todellinen myrkkyluonteesi paljastuu aina ennemmin tai myöhemmin ja tästä syystä olet ja tulet olemaan ypöyksin.
Asia on selvä, mun luonteessa ei ole mitään vikaa, käyn töissä terapiassa olen komea ja pitkä mies, en mikää työtön sossupummi.