Olen urheileva sinkkumies, kysy mitä haluat!
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko urheilemisen tekevän sinusta jotenkin spesiaalin muihin sinkkumiehiin verrattuna vai miksi mainitsit sen erikseen? Toivoitko urheiluun liittyviä kysymyksiä kenties?
En erityisemmin toivonut urheiluun liittyviä kysymyksiä, toki saa niitäkin esittää jos tekee mieli.
Niin moni ihminen ei huolehdi fyysisestä kunnostaan nykyään ja se on mielestäni aika surullista. Urheiluun liittyy myös hyvä hygienia koska tulee usein käytyä suihkussa kaksikin kertaa päivässä. En ole spesiaali mutta kun fysiikka, naama ja parta ovat (tuntemieni naisten mielestä) kunnossa, niin pidän itseäni top 10% miehenä jolla itseluottamus kohdallaan. Ovat jotkut sanoneet alfaksikin.
Ap
Kun joukkueesi raiskaa, raiskaatko sinäkin vai oletko se kuvaaja?
Vierailija kirjoitti:
Oletko tuntemani kalju, pienikokoinen, naisia halveksiva urheileva sinkkumies?
En ole. 184cm pitkä ja hiuksia on. En halveksi naisia, päinvastoin nautin elämästä enemmän heidän takia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheileva sinkkumies... tuu vastaan!
Olin juuri aamulenkillä, ei sua näkynyt? Ehkä huomenna sitten, tunnistat hymystä. Mistä sinut tunnistaa?
Ap
Tarkoitin että tule vastaamaan kysymyksiin. Toki ei haittaisi vaikka tulisit vastaan lenkilläkin. Ootko se tyyppi, jolla on kärpäsiä hampaiden välissä kun juokset hymyillen? Kyllä mä sut tiiän! Mut tunnistat siitä että ojennan sulle hammastikkua tien poskessa.
En taida olla, harjaan aina hampaat heti aamiaisen jälkeen ja rivistö on kunnossa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. 184cm pitkä ja hiuksia on. En halveksi naisia, päinvastoin nautin elämästä enemmän heidän takia.
Ap
Oletko se sama tyyppi, jolla oli täällä kesällä ketju, että olen empaattinen mies, kysykää mitä vaan tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko urheilemisen tekevän sinusta jotenkin spesiaalin muihin sinkkumiehiin verrattuna vai miksi mainitsit sen erikseen? Toivoitko urheiluun liittyviä kysymyksiä kenties?
En erityisemmin toivonut urheiluun liittyviä kysymyksiä, toki saa niitäkin esittää jos tekee mieli.
Niin moni ihminen ei huolehdi fyysisestä kunnostaan nykyään ja se on mielestäni aika surullista. Urheiluun liittyy myös hyvä hygienia koska tulee usein käytyä suihkussa kaksikin kertaa päivässä. En ole spesiaali mutta kun fysiikka, naama ja parta ovat (tuntemieni naisten mielestä) kunnossa, niin pidän itseäni top 10% miehenä jolla itseluottamus kohdallaan. Ovat jotkut sanoneet alfaksikin.
Ap
Joo no selvästi on kohdillaan. En kyllä sanoisi että liika itseluottamus on hyvä asia. T: edellinen
Ps. Parta ei sovi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet järjestänyt säännöllisen s*ksin saamisen?
En harrasta sellaisia järjestelyitä. Joko olen parisuhteessa tai ilman s*ksiä.
Ap
Tiedätkö että kosketus on paljon tärkeämpää mielenterveydelle kuin liikunta tai terveellinen ruokavalio? Eli kannattaisko kumminkin harrastaa?
Totta, siksi menenkin usein naispuolisten ystävien kanssa lenkille minkä jälkeen pidämme yhteistä hierontahetkeä. Sillä hoitaa niin lihakset kuin vähän henkisemmän mielenterveyden.
Ap
Ketjun otsikko pitäisi olla: kysy mitä vaan, vastaan valikoiden.
Missä vaiheessa nainen on mielestäsi liian ylipainoinen, että hän kelpaa vain teekupposen äärelle?
Mittoja, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet järjestänyt säännöllisen s*ksin saamisen?
En harrasta sellaisia järjestelyitä. Joko olen parisuhteessa tai ilman s*ksiä.
Ap
Tiedätkö että kosketus on paljon tärkeämpää mielenterveydelle kuin liikunta tai terveellinen ruokavalio? Eli kannattaisko kumminkin harrastaa?
Totta, siksi menenkin usein naispuolisten ystävien kanssa lenkille minkä jälkeen pidämme yhteistä hierontahetkeä. Sillä hoitaa niin lihakset kuin vähän henkisemmän mielenterveyden.
Ap
Jännä että oot pysynyt sinkkuna :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko se sama tyyppi, jolla oli täällä kesällä ketju, että olen empaattinen mies, kysykää mitä vaan tms.?
Muistan sen empaattisen miehen, se oli paljon lyhyempi kuin ap. Ellei sitten pituus vaihtele päivästä riippuen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sulle lihava ei urheileva nainen?
Ystäväksi ja juttuseuraksi teekupposen äärelle kelpa hyvinkin. Parisuhteeseen tarvitsen itsestään huolta pitävän naisen.
Ap
Onko sulla läskifobia? Miten lihava, ei urheileva poissulkee itsestä huolen pitämisen?
Minulle poissulkee. Sinulle ehkä ei. Olemme kaikki oikeutettuja omiin preferensseihin kumppaninvalinnassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Muistan sen empaattisen miehen, se oli paljon lyhyempi kuin ap. Ellei sitten pituus vaihtele päivästä riippuen
Niin, netissä voi sanoa itsestään mitä vaan. ;)
Netissä esim. narsisti voi sanoa itseään empaattiseksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Arvostan, että kunnioitat äitiäsi, mutta jos hän sanoo sinua alfaksi niin älä sitä tänne kerro. Sillä et naista saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sulle lihava ei urheileva nainen?
Ystäväksi ja juttuseuraksi teekupposen äärelle kelpa hyvinkin. Parisuhteeseen tarvitsen itsestään huolta pitävän naisen.
Ap
Onko sulla läskifobia? Miten lihava, ei urheileva poissulkee itsestä huolen pitämisen?
Minulle poissulkee. Sinulle ehkä ei. Olemme kaikki oikeutettuja omiin preferensseihin kumppaninvalinnassa.
Miten sen l-fobian laita?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi että olen hidas vastaamaan, vastaan kuitenkin kaikille! Ihania naisia olette!
Ap
Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko kestät laukeamatta?
Pisin kerta ollut 45min laukeamatta. Silloinen kumppani oli multiorgasminen nainen, taisi tulla ainakin 5 kertaa sinä aikana. Mutta ei jokainen kerta veny noin pitkäksi, useimmiten se minun kestämis aika on n. 15 min.
Ap
Näin naisena veikkaan, että hän esitti tulevansa, jotta saisi sinut vihdoinkin laukeamaan. Been there. Kun ei ole halunnut loukata toista ja pyytää lopettamaan jyystäminen niin sitä on sitten esittänyt tulevansa siinä toivossa, että se saisi miehenkin tulemaan. Ja kaikki ne miehet ovat luulleet jälkikäteen minun olleen multiorgasminen ja itsensä suuria rakastajia.
Jos olisin jonkun kanssa viisi orkkua saanut, niin enpä olisi sellaisesta miehestä koskaan irti päästänyt. Ja seksiä olisin kinunnut aamuin illoin ja keskellä päivää.
Juuri sellainen mun eksä oli. Halusi s*ksiä kanssani 3-4 kertaa päivässä. Mikä kävi pidemmän päälle liian rasittavaksi joten jouduin tekemään bänät. En halua että jatkuva s*ksin harrastaminen määrittelee elämääni, kaipaan muutakin sisältöä. Nyt kun olen taas sinkku niin sille muulle sisällölle on rutosti aikaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuunnellut lp levyjä?
Enpä juuri.
Ap
Tunnetko ääriarvoteoreeman todistuksen?