Olen urheileva sinkkumies, kysy mitä haluat!
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö saada sauvaa pikkukakkoseen samalla kun ihanat punatut huulet imee majesteettista valtikkaa?
Se on exit only mutta ihanat naisen punatut huulet tekemässä mitä kirjoitit, no sanotaan näin että en panisi vastaan :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sinkku?
Koska en tällä hetkellä ole varattu.
Ap
Miksi et ole tällä hetkellä varattu?
Jouduin lopettamaan parisuhteen koska eksä osoittautui vaativaksi nymfoksi joka kinusi s*ksiä päivittäin 3-4 kertaa, kun minulle olisi riittänyt 3-4 kertaa viikossa. Halut eivät siis kohdanneet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko ääriarvoteoreeman todistuksen?
En. Kerro toki lisää.
Ap
Olen Aino-jäätelöstä ja sipseistä tykkäävä ryhävalas. Haluatko sinä tiukkapyllyinen kysyä minulta jotain.
Kysy nopeesti, kohta alkaa Salkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tuntemani kalju, pienikokoinen, naisia halveksiva urheileva sinkkumies?
En ole. 184cm pitkä ja hiuksia on. En halveksi naisia, päinvastoin nautin elämästä enemmän heidän takia.
Ap
Oletko se sama tyyppi, jolla oli täällä kesällä ketju, että olen empaattinen mies, kysykää mitä vaan tms.?
En ole, kesällä olin enimmäkseen mökillä kalastamassa enkä sinne ota kannettavaa milloinkaan mukaan. Puhelimesta en taas viitsi näpytellä yhtikäs mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ketjun otsikko pitäisi olla: kysy mitä vaan, vastaan valikoiden.
Kuten huomaatte, jätän yleensä vastaamatta lapsellisiin kysymyksiin. Tällä palstalla on jo ihan tarpeeksi niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten huomaatte, jätän yleensä vastaamatta lapsellisiin kysymyksiin. Tällä palstalla on jo ihan tarpeeksi niitä.
Kysymys oletko läskifoobikko ei ole lapsellinen vaan hyvin relevantti kommenttiesi perusteella
Niin, että milloin nainen alkaa olemaan mielestäsi liian ylipainoinen?
Mielestäni ihan asiallinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa nainen on mielestäsi liian ylipainoinen, että hän kelpaa vain teekupposen äärelle?
Mittoja, kiitos.
En ole mittojen ekspertti mutta jos naisella on näkyvästi keskivartalolihavuutta, on se minulle dealbreikkeri.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet järjestänyt säännöllisen s*ksin saamisen?
En harrasta sellaisia järjestelyitä. Joko olen parisuhteessa tai ilman s*ksiä.
Ap
Tiedätkö että kosketus on paljon tärkeämpää mielenterveydelle kuin liikunta tai terveellinen ruokavalio? Eli kannattaisko kumminkin harrastaa?
Totta, siksi menenkin usein naispuolisten ystävien kanssa lenkille minkä jälkeen pidämme yhteistä hierontahetkeä. Sillä hoitaa niin lihakset kuin vähän henkisemmän mielenterveyden.
Ap
Jännä että oot pysynyt sinkkuna :D
Sinkkuna olen ollut vasta kaksi kuukautta. Ensi keskiviikkona on iltatreffit lenkkeilykaveri naisen kanssa. Hän sellaiset pyysi ja vastasin mikä ettei. Katsotaan mitä tulemaan pitää ;)
Vierailija kirjoitti:
Jos näkisin sinut ja vaikka muutoin olisit ihana, mutta sanoisit nuo maagiset sanat käyn av-palstalla. Ottaisin jalat alleni. Ei míes ole mies jos täällä notkuu. Itseänikin halveksin täällä olosta, tämä on niin turhaa. Olen syvästi masentunut, siksi kai täällä olen, ettei pää räjähdä.
Yleensä en täällä notkukaan. Parisuhteessa ollessani en käy täällä milloinkaan, juuri siksi että sinunlaiset naiset emaskuloivat miehen sen takia. Mielestäni täysin syyttä. Nainen voi olla naisellinen vaikka olisikin armeijan leivissä tai trukkikuskina tehtaalla, aivan kuten mies ei menetä maskuliinisuutta vaikka olisi kaunoluistelija tai kukkakaupan pitäjä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys oletko läskifoobikko ei ole lapsellinen vaan hyvin relevantti kommenttiesi perusteella
En pelkää lihavia ihmisiä ja jotkut ystävistäni ovat korpulenttejä. Ihan hyviä tyyppejä ovat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, että milloin nainen alkaa olemaan mielestäsi liian ylipainoinen?
Mielestäni ihan asiallinen kysymys.
Saa olla minkä painoinen haluaa, mutta parisuhteeseen en kelpuuta sellaista naista josta kaukaakin näkee että vatsa kulkee edellä ja vasta sen jälkeen ihminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö saada sauvaa pikkukakkoseen samalla kun ihanat punatut huulet imee majesteettista valtikkaa?
Se on exit only mutta ihanat naisen punatut huulet tekemässä mitä kirjoitit, no sanotaan näin että en panisi vastaan :)
Ap
Vähän vaikeampi dilemma: Panisitko vastaan, jos ihanan nainen punattuine huulineen panisi sinua dildolla kakkoseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vähän vaikeampi dilemma: Panisitko vastaan, jos ihanan nainen punattuine huulineen panisi sinua dildolla kakkoseen?
Eikö ap enää vastaa kysymyksiin? Sunnuntaina liikaa tekemistä? :(
Oletko panemassa urheilevaa sinkkunaista?
Jos näkisin sinut ja vaikka muutoin olisit ihana, mutta sanoisit nuo maagiset sanat käyn av-palstalla. Ottaisin jalat alleni. Ei míes ole mies jos täällä notkuu. Itseänikin halveksin täällä olosta, tämä on niin turhaa. Olen syvästi masentunut, siksi kai täällä olen, ettei pää räjähdä.