Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen urheileva sinkkumies, kysy mitä haluat!

Vierailija
08.10.2022 |

32v ja savuton

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet lauantaiaamupäivänä mammapalstalla? Milloin tapaat seuraavan kerran kavereitasi ja mitä teette yhdessä?

Ei kai tämä Aihe Vapaa ole pelkästään mammoille tarkoitettu, niin olen ainakin ymmärtänyt. Minusta on antoisaa lukea naisten mielipiteitä asioista, ja tykkään irl kuunnella ja keskustella naisten kanssa. Koska ovat siinä yleensä parempia kuin miehet. Ja naisen kanssa luonnistuu myös syvällisemmät analyysit ja yhteydet. Mieskavereitten kanssa sitten 'tehdään' asioita eli mennään pelaamaan bilistä, ajamaan mikroautoja jne. Seuraava kaveritapaaminen on illalla, bilistä mennän harrastaa!

Ap

Jep, täällä saa hyviä neuvoja viisailta palstamammoilta.

Kuten että miehen pitää oppia antamaan ensin itselleen läheisyyttä ja seksiä, ennen kuin menee parisuhteeseen. Ja että parisuhteeseen ei pidä haluta läheisyyden ja seksin takia, vaan siksi, että voidaan käydä yhdessä kävelylenkillä tai keskustella tunteista ja maailman asioista. Parisuhde perustuu noihin, ei läheisyyteen ja seksiin.

Vierailija
22/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheileva sinkkumies... tuu vastaan!

Olin juuri aamulenkillä, ei sua näkynyt? Ehkä huomenna sitten, tunnistat hymystä. Mistä sinut tunnistaa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet järjestänyt säännöllisen s*ksin saamisen?

En harrasta sellaisia järjestelyitä. Joko olen parisuhteessa tai ilman s*ksiä.

Ap

Tiedätkö että kosketus on paljon tärkeämpää mielenterveydelle kuin liikunta tai terveellinen ruokavalio? Eli kannattaisko kumminkin harrastaa?

Vierailija
24/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tuntemani kalju, pienikokoinen, naisia halveksiva urheileva sinkkumies? 

Vierailija
25/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sinkku?

Koska en tällä hetkellä ole varattu. 

Ap

Vierailija
26/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheileva sinkkumies... tuu vastaan!

Olin juuri aamulenkillä, ei sua näkynyt? Ehkä huomenna sitten, tunnistat hymystä. Mistä sinut tunnistaa?

Ap

Tarkoitin että tule vastaamaan kysymyksiin. Toki ei haittaisi vaikka tulisit vastaan lenkilläkin. Ootko se tyyppi, jolla on kärpäsiä hampaiden välissä kun juokset hymyillen? Kyllä mä sut tiiän! Mut tunnistat siitä että ojennan sulle hammastikkua tien poskessa.

Vierailija
27/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske tasoasi! Heti!

Vierailija
28/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko kestät laukeamatta?

Pisin kerta ollut 45min laukeamatta. Silloinen kumppani oli multiorgasminen nainen, taisi tulla ainakin 5 kertaa sinä aikana. Mutta ei jokainen kerta veny noin pitkäksi, useimmiten se minun kestämis aika on n. 15 min.

Ap

Vierailija
29/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sulle lihava ei urheileva nainen?

Ystäväksi ja juttuseuraksi teekupposen äärelle kelpa hyvinkin. Parisuhteeseen tarvitsen itsestään huolta pitävän naisen.

Ap

Vierailija
30/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sulle lihava ei urheileva nainen?

Ystäväksi ja juttuseuraksi teekupposen äärelle kelpa hyvinkin. Parisuhteeseen tarvitsen itsestään huolta pitävän naisen.

Ap

Onko sulla läskifobia? Miten lihava, ei urheileva poissulkee itsestä huolen pitämisen?

Vierailija
31/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheileva sinkkumies tais lähteä urheileen.

Oikein päätelty, kirjoitin aloituksen ja kävin pienellä aamulenkillä ja suihkussa!

Ap

Vierailija
32/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko kestät laukeamatta?

Pisin kerta ollut 45min laukeamatta. Silloinen kumppani oli multiorgasminen nainen, taisi tulla ainakin 5 kertaa sinä aikana. Mutta ei jokainen kerta veny noin pitkäksi, useimmiten se minun kestämis aika on n. 15 min.

Ap

Näin naisena veikkaan, että hän esitti tulevansa, jotta saisi sinut vihdoinkin laukeamaan. Been there. Kun ei ole halunnut loukata toista ja pyytää lopettamaan jyystäminen niin sitä on sitten esittänyt tulevansa siinä toivossa, että se saisi miehenkin tulemaan. Ja kaikki ne miehet ovat luulleet jälkikäteen minun olleen multiorgasminen ja itsensä suuria rakastajia.

Jos olisin jonkun kanssa viisi orkkua saanut, niin enpä olisi sellaisesta miehestä koskaan irti päästänyt. Ja seksiä olisin kinunnut aamuin illoin ja keskellä päivää.

Vierailija
33/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuunnellut lp levyjä?

Vierailija
34/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kova olet muutenkin valehtelemaan?

Kerron aina totuuden, elämä kulkee paremmin sillä tavalla.

Ap

Vierailija
35/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sinkku?

Koska en tällä hetkellä ole varattu. 

Ap

Miksi et ole tällä hetkellä varattu?

Vierailija
36/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö saada sauvaa pikkukakkoseen samalla kun ihanat punatut huulet imee majesteettista valtikkaa?

Vierailija
37/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakkataukosi on pidetty, ryhdy vastailemaan!

Tupakkaa en ole edes milloinkaan kokeillut. Aamulenkillä kävin.

Ap

Vierailija
38/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mita haluat?

Tällä hetkellä olisi kiva löytää omaa arvomaailmaa vastaava nainen. Sellainen urheilullinen, hoikka ja keskustelutaitoa omaava.

Ap

Vierailija
39/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö saada sauvaa pikkukakkoseen samalla kun ihanat punatut huulet imee majesteettista valtikkaa?

Kolmen kimppa transvestiitin ja ronskin dominoivan homomiehen kanssa?

Vierailija
40/77 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti mainita otsikossa olevansa läskivihaaja. Tärkein kriteeri HOIKKUUS. Vasta yhdessä toisessa, naisen aloittamassa ketjussa, missä nainen ihmetteli miksi ei saa kumppania vaikka on hoikka ja huoliteltu porukalla huudettiin että luonne ratkaisee. Niinpä näyttää ratkaisevan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän