Olen urheileva sinkkumies, kysy mitä haluat!
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Urheileva sinkkumies... tuu vastaan!
Olin juuri aamulenkillä, ei sua näkynyt? Ehkä huomenna sitten, tunnistat hymystä. Mistä sinut tunnistaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet järjestänyt säännöllisen s*ksin saamisen?
En harrasta sellaisia järjestelyitä. Joko olen parisuhteessa tai ilman s*ksiä.
Ap
Tiedätkö että kosketus on paljon tärkeämpää mielenterveydelle kuin liikunta tai terveellinen ruokavalio? Eli kannattaisko kumminkin harrastaa?
Oletko tuntemani kalju, pienikokoinen, naisia halveksiva urheileva sinkkumies?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sinkku?
Koska en tällä hetkellä ole varattu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheileva sinkkumies... tuu vastaan!
Olin juuri aamulenkillä, ei sua näkynyt? Ehkä huomenna sitten, tunnistat hymystä. Mistä sinut tunnistaa?
Ap
Tarkoitin että tule vastaamaan kysymyksiin. Toki ei haittaisi vaikka tulisit vastaan lenkilläkin. Ootko se tyyppi, jolla on kärpäsiä hampaiden välissä kun juokset hymyillen? Kyllä mä sut tiiän! Mut tunnistat siitä että ojennan sulle hammastikkua tien poskessa.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko kestät laukeamatta?
Pisin kerta ollut 45min laukeamatta. Silloinen kumppani oli multiorgasminen nainen, taisi tulla ainakin 5 kertaa sinä aikana. Mutta ei jokainen kerta veny noin pitkäksi, useimmiten se minun kestämis aika on n. 15 min.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sulle lihava ei urheileva nainen?
Ystäväksi ja juttuseuraksi teekupposen äärelle kelpa hyvinkin. Parisuhteeseen tarvitsen itsestään huolta pitävän naisen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sulle lihava ei urheileva nainen?
Ystäväksi ja juttuseuraksi teekupposen äärelle kelpa hyvinkin. Parisuhteeseen tarvitsen itsestään huolta pitävän naisen.
Ap
Onko sulla läskifobia? Miten lihava, ei urheileva poissulkee itsestä huolen pitämisen?
Vierailija kirjoitti:
Urheileva sinkkumies tais lähteä urheileen.
Oikein päätelty, kirjoitin aloituksen ja kävin pienellä aamulenkillä ja suihkussa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko kestät laukeamatta?
Pisin kerta ollut 45min laukeamatta. Silloinen kumppani oli multiorgasminen nainen, taisi tulla ainakin 5 kertaa sinä aikana. Mutta ei jokainen kerta veny noin pitkäksi, useimmiten se minun kestämis aika on n. 15 min.
Ap
Näin naisena veikkaan, että hän esitti tulevansa, jotta saisi sinut vihdoinkin laukeamaan. Been there. Kun ei ole halunnut loukata toista ja pyytää lopettamaan jyystäminen niin sitä on sitten esittänyt tulevansa siinä toivossa, että se saisi miehenkin tulemaan. Ja kaikki ne miehet ovat luulleet jälkikäteen minun olleen multiorgasminen ja itsensä suuria rakastajia.
Jos olisin jonkun kanssa viisi orkkua saanut, niin enpä olisi sellaisesta miehestä koskaan irti päästänyt. Ja seksiä olisin kinunnut aamuin illoin ja keskellä päivää.
Oletko koskaan kuunnellut lp levyjä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kova olet muutenkin valehtelemaan?
Kerron aina totuuden, elämä kulkee paremmin sillä tavalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sinkku?
Koska en tällä hetkellä ole varattu.
Ap
Miksi et ole tällä hetkellä varattu?
Tykkäätkö saada sauvaa pikkukakkoseen samalla kun ihanat punatut huulet imee majesteettista valtikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Tupakkataukosi on pidetty, ryhdy vastailemaan!
Tupakkaa en ole edes milloinkaan kokeillut. Aamulenkillä kävin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mita haluat?
Tällä hetkellä olisi kiva löytää omaa arvomaailmaa vastaava nainen. Sellainen urheilullinen, hoikka ja keskustelutaitoa omaava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö saada sauvaa pikkukakkoseen samalla kun ihanat punatut huulet imee majesteettista valtikkaa?
Kolmen kimppa transvestiitin ja ronskin dominoivan homomiehen kanssa?
Ap unohti mainita otsikossa olevansa läskivihaaja. Tärkein kriteeri HOIKKUUS. Vasta yhdessä toisessa, naisen aloittamassa ketjussa, missä nainen ihmetteli miksi ei saa kumppania vaikka on hoikka ja huoliteltu porukalla huudettiin että luonne ratkaisee. Niinpä näyttää ratkaisevan!
Jep, täällä saa hyviä neuvoja viisailta palstamammoilta.
Kuten että miehen pitää oppia antamaan ensin itselleen läheisyyttä ja seksiä, ennen kuin menee parisuhteeseen. Ja että parisuhteeseen ei pidä haluta läheisyyden ja seksin takia, vaan siksi, että voidaan käydä yhdessä kävelylenkillä tai keskustella tunteista ja maailman asioista. Parisuhde perustuu noihin, ei läheisyyteen ja seksiin.