Olen urheileva sinkkumies, kysy mitä haluat!
Kommentit (77)
Miksi olet lauantaiaamupäivänä mammapalstalla? Milloin tapaat seuraavan kerran kavereitasi ja mitä teette yhdessä?
Miten olet järjestänyt säännöllisen s*ksin saamisen?
Urheileva sinkkumies... tuu vastaan!
Kelpaako sulle lihava ei urheileva nainen?
Urheileva sinkkumies tais lähteä urheileen.
Kuinka kova olet muutenkin valehtelemaan?
Tupakkataukosi on pidetty, ryhdy vastailemaan!
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäistä naista etsit tai etsitkö ylipäätään kumppania?
Tällä hetkellä en etsi aktiivisesti kumppania, mutta en myöskään sellaisesta kieltäytyisi jos taivaasta tipahtais. Sellainen oman ikäinen plusmiinus 5v olis hyvä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mita haluat?
Palvoa Marinia?
Urheileva sinkkumies on ainakin tosi hidas vastailija.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet lauantaiaamupäivänä mammapalstalla? Milloin tapaat seuraavan kerran kavereitasi ja mitä teette yhdessä?
Ei kai tämä Aihe Vapaa ole pelkästään mammoille tarkoitettu, niin olen ainakin ymmärtänyt. Minusta on antoisaa lukea naisten mielipiteitä asioista, ja tykkään irl kuunnella ja keskustella naisten kanssa. Koska ovat siinä yleensä parempia kuin miehet. Ja naisen kanssa luonnistuu myös syvällisemmät analyysit ja yhteydet. Mieskavereitten kanssa sitten 'tehdään' asioita eli mennään pelaamaan bilistä, ajamaan mikroautoja jne. Seuraava kaveritapaaminen on illalla, bilistä mennän harrastaa!
Ap
Pyydän anteeksi että olen hidas vastaamaan, vastaan kuitenkin kaikille! Ihania naisia olette!
Ap
Ajatteletko urheilemisen tekevän sinusta jotenkin spesiaalin muihin sinkkumiehiin verrattuna vai miksi mainitsit sen erikseen? Toivoitko urheiluun liittyviä kysymyksiä kenties?
Vierailija kirjoitti:
Miten olet järjestänyt säännöllisen s*ksin saamisen?
En harrasta sellaisia järjestelyitä. Joko olen parisuhteessa tai ilman s*ksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi että olen hidas vastaamaan, vastaan kuitenkin kaikille! Ihania naisia olette!
Ap
Unohda petolliset naiset!
Tule ja telakoidu parikymppiseen futarikundiin neliovisen Bemarini takapenkillä. Minulla on siellä glory hole ja voimme käyttää sitä mikäli sinua alkuun ujostuttaa.
T: Niko Petteri
Minkä ikäistä naista etsit tai etsitkö ylipäätään kumppania?