Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisin kuninkaallinen, jättäisin lapseni lastenhoitajien kasvatettavaksi

Vierailija
08.10.2022 |

Lapsiperhearki on inhottavaa, raskasta, tyhmää, imbesilleille ja ällöttävää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vain mieleeni tästä: Prinsessa Anne kantaa itse omia laukkujaan. Niin mäkin kantaisin, jos olisin kuninkaallinen. Mutta lasten_hoitoon_ en rupeaisi, ainakaan 24/7.

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009119002.html

Ap

Vierailija
2/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuon takia tarvitse kuninkaallinen olla. riittää että on riittävän rikas, niin voi palkata henkilökuntaa vahtimaan lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lapseni hoitaa,mutta kaikki kotihommat sais tehdä palvelusväki. Matkalaukkuni voisin kantaa itsekin.

Vierailija
4/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tuon takia tarvitse kuninkaallinen olla. riittää että on riittävän rikas, niin voi palkata henkilökuntaa vahtimaan lapsia.

Näinhän toki on, enkä minäkään sanonut, että pitää olla kuninkaallinen, jotta noin voi tehdä. Sanoin vain, miten toimisin kuninkaallisena.

Jos minulla olisi varaa siihen, mutta en olisi kuninkaallinen, en ole varma, tekisinkö silloin niin. Kuninkaallisiin liittyy tietty arvokkuus, jonka työntekijät tajuaisivat minun opettamattakin. Muut työntekijät opettaisivat tulijat kunnioittaville tavoille ja muu perhe. Taviksena tilanne olisi erilainen...

Ap

Vierailija
5/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ainakaan erota heitä kovin nopeasti ja kevyin perustein. Olisi traumaattista lapselle korvata läheinen aikuinen toisella.

Vierailija
6/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastaan kun rakastaa niin haluaa hoitaa itse mahdollsimman paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän