Kuinka monen kanssa vaimo on ollut
Tiedättekö kuinka monen miehen kanssa vaimonne on ollut sängyssä.
Onko vaimoillanne tapana kertoa vanhoista tapahtumista
Kommentit (132)
Kahta varmaa vaimoa olen pannut, molempia useasti ja kahta jotka ehkä olivat naimisissa, ainakin poikaystavät oli.
Onhan siinä jotain kiihottavaa panna toisen omaa, muttei se ole mikään tavoite ollut, olen melko varma et omaakin vaimoa on pari jannua pannut.
En tiedä, en ole koskaan kysellyt. Nuorena jo tavattiin ja tiedän, että oli saanut ekan kerran 14v vanhana. Jokunen oli ollut, määrää en tiedä eikä ole kiinnostanut. Vaimo halusi kumminkin minut, eikä ole päästänyt irti.
Ei tietoa, en ole kysellyt. No kaksi varmaa tiedän, joiden kanssa seurustellut ennen minua.
Kymmnekunta ainakin....tosin voihan olla että hän noita vähättelee. Avoimesti on juteltu sitä en sitten tiedä kuinka paljon ja usein on heidän kanssaan touhunnut. Avioliiton aikana on ainakin kahta muutakin miestä saanut (olin paikalla)
Väittää että olen ainoa. Tietääkseni on muita, mutta se ei sovi uskovaiselle.
Olen hänen ainoa seksikumppaninsa
Kymmeniä ainakin, ollut ennen mua tosi aktiivinen. Meidän suhteen aikana muutama lisää. Sitä rakoa on rassattu.
Oliskohan kymmenisen. Yksi pitkä suhde välissä.
vaimo oli ehta kun tapasimme samoin sen aikainen tyttöystäväkin eli ekana aina itse...
Olen hänen ainoa seksikumppani. Itsellä tuo luku ylittää 100. Ja sekös vaimoa on kaihertanut. On asioita joita en saa häntä ymmärtämään koska hänellä ei ole kokemusta muista. Hänen itsetuntonsa on laskenut vaikka ei ole mitään syytä. Pahin alkoi kun törmäsimme yhteen entiseen petikumppaniini taannoin. Aivan uskomattoman kaunis ja seksikäs nainen mutta aivan pas*ka itseään täynnä oleva luonne. Hyvät kyydit sain aikanaan ja paljon silmä karkkia. Mutta vaimolla iski tästä alenmuuskompleksi josta ei ole päässyt yli eikä ympäri. Eikä tunnu olevan mitään mitä voisi sanoa joka helpottaisi vaimon oloa. Aika kenties.
Vaimoni kieltäytyi seksistä ennen avioliittoa. Tiesin että hänellä oli ollut seksisuhteita. Tietysti hän ei koskaan myöntänyt sitä ja suuttui. Menimme naimisiin. En ole pitkään aikaan maininnut siitä, mutta juttu on nakertanut minua kaikki nämä vuodet.
Toivon oman mielenrauhan takia että hän joskus kertoisi totuuden.
Kertonut että kymmenen. Saattaa olla 15 tai 20. Ei ole mikään superhimokas joten tuskin enempää.
Minä oli ensimmäinen joka vaimoani pani. Yhdessä olon aikana on minun tiedon mukaan hänen pillussa käynyt 16 muuta kalua, suurimman osan olen nähnyt ja osallistunut mutta muutaman kanssa on herkutellut ilman minua.
Totuus vai tehtävä pelissä tuli ilmi 25 ennen minua, nyt ollaan oltu 13vyhdesså ja 10v naimisissa.
2 ennen minua ja 26v oltu yhdessä.
Minun lisäkseni yksi tai kaksi, ei ole koskaan tehny täysin selvyyttä asiaan. Yhdessä vähän yli 18v
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan kysellyt. Nuorena jo tavattiin ja tiedän, että oli saanut ekan kerran 14v vanhana. Jokunen oli ollut, määrää en tiedä eikä ole kiinnostanut. Vaimo halusi kumminkin minut, eikä ole päästänyt irti.
Ai niin 46v yhdessä.
On kertonut että minun lisäksi pesälle on päässyt 8 miestä. 50+rouva.