Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitikö tuosta Exit-sarjasta nyt väsätä joku Suomi-versio

Vierailija
05.10.2022 |

Odotukset laadun suhteen ovat aika matalalla

Kommentit (210)

Vierailija
101/210 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä varakkailla oikeasti kultaa? Suomessahan eivät monet itseään varakkaina tai varsinkaan hyvätuloisina pitävät tajua kullasta mitään.

No ainakin kaverilla on. Se kilon kultaharkko on muuten tosi pieni. 

Vierailija
102/210 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä iso jölli sil yhdellä daddylla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/210 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä kokoomusrealitya viitti kattoa. Kun tietää että tällaista on oikeastikin, sikarikkaita sikoja mellestämässä. 

Vierailija
104/210 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Kimistä ei oltu tehty ruotsalaista kun alkuperäisessä Kimin esikuva Adam oli nimenomaan ruotsalainen ja ulkomaalainen? Adamhan myös puhui sarjassa ruotsia.

Vierailija
105/210 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi CMore nyt tositapahtumiin perustuvan kunnon propagandasarjan suomalaisen köyhän elämästä, jonka tarkoituksena olisi avata päättäjien silmät tai sitten Itä-Helsinkiin tai Korson sijoittuvan Suomi-version Shamelessistä.

Vierailija
106/210 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Kimistä ei oltu tehty ruotsalaista kun alkuperäisessä Kimin esikuva Adam oli nimenomaan ruotsalainen ja ulkomaalainen? Adamhan myös puhui sarjassa ruotsia.

Eli suora kopio??? 🙃🤦

Ite pidin siitä juuri että hahmot oli hienosti mietitty uusiks. Tuntuivat suomalaisilta, mut oon kyllä samaa mieltä tosta kokoomusfiilistelystä ja rahamiesten ällöttävyydestä. Ihan kipurajoilla et onko pakko vaan lopettaa ku välillä v*tut*aa niin paljon noi tyypit.

Vierailija
107/210 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli suora kopio??? 🙃🤦

Ite pidin siitä juuri että hahmot oli hienosti mietitty uusiks. Tuntuivat suomalaisilta, mut oon kyllä samaa mieltä tosta kokoomusfiilistelystä ja rahamiesten ällöttävyydestä. Ihan kipurajoilla et onko pakko vaan lopettaa ku välillä v*tut*aa niin paljon noi tyypit.

Samaa mieltä. Mielestäni olisi ollut typerää apinoida noi norjalaiset (tai ruotsalaiset) hahmot suoraan sellaisenaan. Nyt nuo tuntuvat uskottavilta, ja mukanahan on ainakin yksi suomenruotsalainen ja yksi aatelinen. Noiden päähenkilöiden muokkaaminen suomalaisiksi on ehkä tuossa sarjassa parhaiten tehty osuus.

Vierailija
108/210 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö sitä o norjan versiota enää mistään? Areenassa ei ollut

Vierailija
109/210 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hyvä ekojen jaksojen perusteella, ei myöskään tökköä näyttelemistä, kuten joissain C Moren sarjoissa. Ja kauniita naisia.

Vierailija
110/210 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani tätä ketjua oli pakko katsoa pari ekaa jaksoa. Tämähän on todella kovaa kamaa suomalaiseksi!

Vierailija
111/210 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mukana se sama monotoninen miesnäyttelijä jota tungetaan jokaiseen suomalaiseen sarjaan...

Jep, ei sovi rooliin yhtään. Tähän olisi pitänyt ottaa tuntemattomia näyttelijöitä pelkästään.

Niinpä varmaan. Hieman televisioalan lainalaisuuksia tuntevana voin kertoa: yksikään rahoittaja (kanava) ei suostuisi siihen, että tällainen hittisarja tehtäisiin täysin tuntemattomilla näyttelijöillä. Jos olet joskus ihmetellyt, että miksi telkkarissa pyörivät aina ne samat naamat, niin se johtuu siitä, että kanavat eivät ota riskejä isoissa tuotannoissa. Ne haluavat varmistua siitä, että näyttelijät ovat ammattilaisia. Ja sitten ruudussa on Vappu Pimiä juontamassa tai Aku Hirviniemi spedeilemässä.

Näin se vain menee.

Itse kans TV-alalla työkentelevänä voin sanoa ettei Suomessa (ollaan pieni maa) ole mitään piiloteltuja lahjakkuuksia kaikki harrastajateatterit pullollaan.

Jopa tuolla rapakon takana Jenkkilässä tuntuu et leffarooleissa olevan aina ne samat naamat (vaikka lahjakkaita näyttelijöitä piisaisi meitä huomattavasti enemmän): Brad Pitt, Scarlett Johansson, Meryl Steep, Kate Winslett, Leonardo DiCaprio, Johnny Depp, Will Smith, Bruce Willis, Angelina Jolie etc.

En itse ole vielä noita suomi Exitin jaksoja nähnyt, mutta on vaikea kuvitella et joku kameran edessä ensikertalainen vetäisi paremmin tai millään tavalla uskottavammin kun nää suomen käytetyimmät. Ja vielä mitä tsekkasin tota sarja castingia, niin näyttäis itseasiassa olevan huomattavasti freesimmät naamat kuin monissa muissa. Ja traileriki vaikuttaa siltä et pakkohan toi on kurkata, et toimiiko.

Tykkäsin tosin paljon ton ohjaajan siitä edellisestä sarjasta - Pahan väri, hyvä suomalainen sarjamurhaaja sarja, sitä voin suositella.

Siis onks Exit saman ohjaajan sarja ku Pahan väri?

Me tykättiin Pahan väristä! Ritala oli ihan mainio siinä, kunnon psyko. Ja ainakin Pahan väri oli suomalaiseks sarjaks tosi tyylikäs ja värikäs ja intensiivinen.

Pakko kait sit antaa Exitille myös mahdollisuus, vaikka oltiin jo ajateltu,ettei katota kun ollaan jo Norjalainen nähty.

Vierailija
112/210 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma25 kirjoitti:

Huh mikä iso jölli sil yhdellä daddylla

Se on kyllä aika komea. Saisivat näyttää sitä enemmänkin.

Vierailija
113/210 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin odottaa vielä sen reilun viikon, ja putkittaa sitten koko tuotantokauden.

Vierailija
114/210 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli munkin pakko katsoa pari ensimmäistä jaksoa. Aika rajua meininkiä! En ole norjalaista sarjaa nähnyt, mutta hieman hiki tuli katsellessa sitä tokaa jaksoa...

Vierailija
115/210 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi CMore nyt tositapahtumiin perustuvan kunnon propagandasarjan suomalaisen köyhän elämästä, jonka tarkoituksena olisi avata päättäjien silmät tai sitten Itä-Helsinkiin tai Korson sijoittuvan Suomi-version Shamelessistä.

Eiku mielummin Korso tai mikä vaan lähiöversio Squid Game:sta!!!

Sitä kattosin!

Vierailija
116/210 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli munkin pakko katsoa pari ensimmäistä jaksoa. Aika rajua meininkiä! En ole norjalaista sarjaa nähnyt, mutta hieman hiki tuli katsellessa sitä tokaa jaksoa...

Minä en myöskään ole norjalaista nähnyt, mutta pakko sanoa, että tämä Exit on paras sarja mitä oon suomesta nähnyt vuosiin!

Näyttelijät on kerranki uskottavia ja tatina ei turhia jahkaile! Hikeä täälläkin pukkaa katsoessa! 😅

Vierailija
117/210 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh, mä en vaan tajuu miks pitää tehdä näitä suomikopioita. Ei jaksa edes vaivautuu kattomaan. Eiks oo yhtään omaa ideaa???

Vierailija
118/210 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli osannut tuolla aikaisemmissa kommenteissa selittää, että tuo firma, joka tuon suomiversion on tehnyt on sama kuin alkuperäisen norjalaisen. Eli ei ole mikään lisenssoitu kopio.

Vierailija
119/210 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän tässä suomalaisessa erityisesti siitä Benjamin-hahmosta. On sellainen herkkä kusipää.

Vierailija
120/210 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin skeptinen, koska norjalainen sarja oli niin hyvä, mut yllätyin positiivisesti. Kimiä esittävä Max Ovaska on kuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä