Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitikö tuosta Exit-sarjasta nyt väsätä joku Suomi-versio

Vierailija
05.10.2022 |

Odotukset laadun suhteen ovat aika matalalla

Kommentit (210)

Vierailija
141/210 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa paskaa kuin konttori 🥴

Täysin eri tasoa kuin Konttori. Se oli paskaq

Vierailija
142/210 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika alkoi katsomaan tätä tänään. Ehkä vähän raju sarja 17 vuotiaalle, mutta onhan tämä todella erilainen ohjelma kaikkeen suomalaiseen verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/210 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa, näähän oli ihan superit nämä vikat jaksot! Nyt uskallan sen ääneen sanoa suomi-versio on parempi kuin alkuperinen.

Iso katselusuositus ihan kaikille, jotka Exitistä ovat tykänneet!

Vierailija
144/210 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassella on ADHD.

Vierailija
145/210 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli meilläkin putkitettua tämä sarja. Oli kyllä kova, huh huh!

Vierailija
146/210 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tehdään varmaankin toinenkin kausi kun norjalaistakin on tehty enemmän kuin yksi kausi.

Vierailija
147/210 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tehdään varmaankin toinenkin kausi kun norjalaistakin on tehty enemmän kuin yksi kausi.

Toivottavasti! Oli meinaan hyvä!

Vierailija
148/210 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vikat jaksot oli ihan 💎

Vierailija
149/210 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää suomi-versio oli suht ok. Norjalaisessa versiossa ne äijät oli oikeasti pelottavia ja koko sarja ahdistava. Suomalaisessa enemmän huumoria ja jalat vähän enemmän maassa - suomalaisempi meininki. Miljonäärit grillaa makkaraa ja puutarhakatos näyttää halpisversiolta ja huo rat ei niin kalliin näköisiä (anteeksi, olipa mauton kommentti). Olisin toivonut käsikirjoittajalta enemmän omia ideoita ja jujuja juoneen. Nyt kopioitu tosi pitkälti alkuperäisen sarjan kässäriä. Kokaiinin vetämisen näyttämisen olisin jättänyt vähemmälle ja bisnes- ja rahajuonia lisännyt. Sarjan viimeinen kohtaus sai hymyn huulille.

Vierailija
150/210 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää suomi-versio oli suht ok. Norjalaisessa versiossa ne äijät oli oikeasti pelottavia ja koko sarja ahdistava. Suomalaisessa enemmän huumoria ja jalat vähän enemmän maassa - suomalaisempi meininki. Miljonäärit grillaa makkaraa ja puutarhakatos näyttää halpisversiolta ja huo rat ei niin kalliin näköisiä (anteeksi, olipa mauton kommentti). Olisin toivonut käsikirjoittajalta enemmän omia ideoita ja jujuja juoneen. Nyt kopioitu tosi pitkälti alkuperäisen sarjan kässäriä. Kokaiinin vetämisen näyttämisen olisin jättänyt vähemmälle ja bisnes- ja rahajuonia lisännyt. Sarjan viimeinen kohtaus sai hymyn huulille.

Mun mies puhui ihan samoja, mut itse olen kyllä eri mieltä. Minusta tämä suomi exitti oli vielä viihdyttävämpi ja itse koin että oli paljonkin muutettu jos ei suoraan juonta niin katsomiskokemusta. Kovasti toivon että tälle suomiversiolle tulee jatkoa, sillä norjan kakkos kausi oli paljon ensimmäistä huonompi ja tässä suomiversiissa meno senkuin parani kohti kauden loppua. Noi suomi hahmot myös kans jotenki kiinnostavampia, en osaa sanoa että mistä johtuu, mutta jotenkin niitä uskoo kaikessa mitä tekee ja haluaisin todella nähdä miten tuo pääparin suhde tuosta etenee!

Vierailija
151/210 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi kaikki tästä tykkää ja hehkuttaa. Sarjassa ei ole yhtäkään henkilöä joka kiinnostaisi ja sarjan naiskuva on taas kerran aovan vanhentunut. Ei suomessa ole tämmöisiä amerikkalaisia tylsistyneitä kotirouvia ja eniten riepoo että ei suomessa myöskään tuommoista sikailua katsottaisi läpi sormien! Epäuskottavaa ja ahdasmielistä!.

Miettikääpä vähän mitä kertoo teistä, jos tämä on teidän mielestä hyvää viihdettä!!!

Vierailija
152/210 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassella on ADHD.

Benjaminilla on jotain vähän vakavampaa, aika next level sekoilua.

Vierailija
153/210 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä sarja parani loppua kohden. Toiseksi viimeinen jakso oli suosikkini!

Vierailija
154/210 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassella on ADHD.

Benjaminilla on jotain vähän vakavampaa, aika next level sekoilua.

Ja Kim on narsisti. Yhdessä jaksossahan Hasse ja Kristian ihmettelivät ja sitten toki nauroivat sille, miksi Kim vakoilee ja seurailen vaimonsa tekemisiä. Hasse ja Kristianhan olivat varmoja siitä, että vaimonsakin sekoilevat, eivätkä liiemmin vaivautuneet tätä miettimään tai pitäneet tätä ongelmana tai olleet edes kiinnostuneita vaimojensa tekemisistä.

Vierailija
155/210 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Benjaminin flippaus on kyllä aika taidokkaasti toteutettu. Jos en olisi nähnyt norjalaista versiota, olisi koko juttu mennyt minulle ainakin läpi (en halua spoilata juonta sen enempää). Hyvä näyttelijä!

Vierailija
156/210 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari on tuo Krisu!

Ehkä olen jotenki hullu, mutta muhun vetoaa juuri tollaset kusipäät joilla on kuitenkin herkempi puoli ja osaa aidosti rakastaa.

Vierailija
157/210 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 18&16v tytöt katsoivat tätä ja sellainen naurumetakka oli,että pakko oli tulla tarkastamaan mitä sieltä oikein tulee ja jäin itse myös heti koukkuun.Nyt jaksossa 6.En ole norjalaista versiota nähnyt,mutta pakkohan sekin on tämän jäljeen katsoa! Paras suomisarja aikoihin!

Vierailija
158/210 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NinnuNinnu kirjoitti:

Meillä 18&16v tytöt katsoivat tätä ja sellainen naurumetakka oli,että pakko oli tulla tarkastamaan mitä sieltä oikein tulee ja jäin itse myös heti koukkuun.Nyt jaksossa 6.En ole norjalaista versiota nähnyt,mutta pakkohan sekin on tämän jäljeen katsoa! Paras suomisarja aikoihin!

Annat alaikäisen katsoa tuota sarjaa, jossa vedetään kovia huumeita, nöyryytetään naisia ja nauretaan päälle? Loistava vanhempi olet! N8t!

Vierailija
159/210 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NinnuNinnu kirjoitti:

Annat alaikäisen katsoa tuota sarjaa, jossa vedetään kovia huumeita, nöyryytetään naisia ja nauretaan päälle? Loistava vanhempi olet! N8t!

Noh noh. Kyllä mun mielestä 16-vuotias voi ihan hyvin katsoa tuota sarjaa. Joo, onhan siinä aika roisia menoa välillä, mutta kovempaa kamaa on netti pullollaan.

Vierailija
160/210 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä antaisi 16 vuotiaan katsoa. Ainakaan tytön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä