Matildan oireita ei otettu tosissaan - olikin parantumaton syöpä
https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/a/cb19cfeb-a2f2-43d2-9478-80ff…
Tämä on ihan järkyttävää. Saat lisäaikaa, jos voit maksaa n. 10 000 euroa kuussa kokeellisesta lääkkeestä. Jos et voi, niin siinä vaan odottelet kuolemaa.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Tosta Matildasta oli toinen juttu jossain ylen uutisissa. Siinä oli myös joku nuorimies joka suomessa sai jo kuolemantuomion, mutta löysi itse saksasta lääkärin joka jollain uudella lääkkeellä hoisi tietyn tyypin syöpäpotilaita. Pääsi hänelle hoitoon ja kasvaimet kutistui niin paljon että ne pystyttiin polttamaan pois. Sairasti muistaakseen maksasyöpää.
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta Matildasta oli toinen juttu jossain ylen uutisissa. Siinä oli myös joku nuorimies joka suomessa sai jo kuolemantuomion, mutta löysi itse saksasta lääkärin joka jollain uudella lääkkeellä hoisi tietyn tyypin syöpäpotilaita. Pääsi hänelle hoitoon ja kasvaimet kutistui niin paljon että ne pystyttiin polttamaan pois. Sairasti muistaakseen maksasyöpää.
Taisi olla niin, että hänen syöpänsä oli remissiossa. Saattaa siis tulla takaisin.
En tiedä, itse en kyllä viimeisiä rahojani käyttäisi hoitoihin, vaan säästäisin ne jälkipolville. Tai ehkä en saisi sellaisia edes kokoon.
Itserakkaat ajattelee vain itseään. Empaattiset ihmiset ottavat muutkin huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeutui terveyskeskukseen. Ei siis mitään ihmeellistä, siellä annetaan korkeintaan kalanmaksaöljyä ja käsketään kotiin. Jos käyt uudestaan samasta vaivasta, niin ärtynyt lekuri ohjaa mielenterveyspuolelle.
Just vanhempi rouva kiitteli mua kaupassa, kun olin niin nopeasti järjestänyt tutkimuksia eteenpäin, maksasyöpä hänellä todettiin. Eikä ole ollenkaan ainut tapaus, aika monta syöpädiagnoosia on saanut tässä uran aikana tehdä.
- terveisiä tk:sta
Joopa joo. "Lääkäri" pyörii vauvapalstalla. Tämän foorumin voi nimetä somen syöväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta Matildasta oli toinen juttu jossain ylen uutisissa. Siinä oli myös joku nuorimies joka suomessa sai jo kuolemantuomion, mutta löysi itse saksasta lääkärin joka jollain yypin syöpäpotilaita. Pääsi hänelle hoitoon ja kasvaimet kutistui niin paljon että ne pystyttiin polttamaan pois. Sairasti muistaakseen maksasyöpää.
Maksasyöpä onkin helppo jos se on maksassa koteloistuneina syöpäkasvaimina. Yllättäväänä kyllä, ne saa kuriin ruiskuttamalla niihin raakaa alkoholia.
Maksansiirto on mahdollista jos kasvaimet ovat koteloituneita ja ne ovat lähteneet pienenemään. Jos taas kasvaimet ovat jäljellä ntai metastoituvat, maksansiirto on tuhoisa sillä hyljinnänestolääke vaikeuttaa kehon
puolustusta .
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeutui terveyskeskukseen. Ei siis mitään ihmeellistä, siellä annetaan korkeintaan kalanmaksaöljyä ja käsketään kotiin. Jos käyt uudestaan samasta vaivasta, niin ärtynyt lekuri ohjaa mielenterveyspuolelle.
Just vanhempi rouva kiitteli mua kaupassa, kun olin niin nopeasti järjestänyt tutkimuksia eteenpäin, maksasyöpä hänellä todettiin. Eikä ole ollenkaan ainut tapaus, aika monta syöpädiagnoosia on saanut tässä uran aikana tehdä.
Joopa joo. "Lääkäri" pyörii vauvapalstalla. Tämän foorumin voi nimetä somen syöväksi.
No miksei tk-lääkäri pyörisi täällä?
T: juristi
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan normisettiä. Terveyskeskuksesta ei saa tehdä lähetteitä eteenpäin kuin varmoissa ja selkeissä tapauksissa, syöpädiagnoosia sieltä ei saa eikä siis edes epäilyä, oireet ovat aina stressiä, hankalaa elämäntilannetta ja korona-ahdistusta.
Siskoni kuoli syöpään aika tarkkaan 2 vuotta sitten, suremaan jäi puoliso ja silloin 4v ja 6v lapset. Syöpä löytyi aivan liian myöhään, vaikka sisko oli melkein vuoden yrittänyt saada lääkäreitä uskomaan, että oireensa eivät ole mitään unettomuuden seurausta (ja ensin tietty uskoikin, kun lääkäri näin totesi). Vasta yksityislääkäri ymmärsi, että kyse ei olekaan pelkästään koetuista oireista, vaan ihan oikeasti jostain vakavammasta.
Joten se pieni päänsärky, keliakiatyyppiset oireet ja näköhäiriöt voivat varsin hyvin olla syöpää. Et vain vielä tiedä sitä.
Osoittaa suurta typeryyttä selostaa läheisensä kuolemaan johtanutta sairautta kaiken kansan luettavaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei tk-lääkäri pyörisi täällä?
T: juristi
Ikävä kyllä sitä ei voi tietää. En luottasi sellaiseen yhtään. Kuten en sinuunkaan. Uskon kuitenkin, että olet "juristi".
En oikeasti ymmärrä, miksei jossain terveyskeskuksissa oteta edes perusverikokeita. Kuinkahan syrjäisestä oli kyse? Vai jostain ruuhkaSuomen terveyskeskuksesta?
Hoitajat tekevät hoidon tarpeen arvion ja se menee usein mönkään, joskus myös vaikka "kokenut" hoitaja. Koulutus tuohon työhön on huono,ei kunnon perehdytystä vaan suoraan vaan potilaita hoitamaan. Miksei jostain todella perusasioista osata antaa vastaanottoaikaa tai edes ohjata itse peruslabroja (hoitajilla on menosti oikeus ne tehdä jos potilas pyytää). Huono päivä hoitajalla ja kostaa sen potilaalle?
Teen siis lääkärin töitä ja olen itsekin joutunut aikoinaan menemään yksityiselle, koska en edes virtsatieinfektion kanssa päässyt lääkärille asti vaan hoitaja käännytti kotiin. Uskon siis todellakin sen, kun joku sanoo ettei saanut apua. Nyt kirjoitan itselleni reseptin, jos tarve vaatii ja se tuo turvaa elämään. Näin ei missään nimessä pitäisi olla, että tähän piti tutkinto käydä hakemassa itselle.
Jos minulle tulee vastaan potilas, joka kertoo epämääräisistä oireista, otan ne kyllä tosissani ja vähintään peruslabrapaketti katsotaan. Mutta jos hoitaja on torpannut potilaan jo ensikontaktissa, ei lääkäri saa tästä tietää eikä osaa puuttua.
On hyvä, että näitä juttuja nousee esiin. Näistä pitää puhua. Tuo mitä tälle ihmiselle kävi, on anteeksiantamatonta vaikka ei voida olla satavarmoja, olisiko se lopputilannetta kovin paljoa muuttanut.
Kokeellisista lääkkeistä otan vain sen verran kantaa, että tilanne on näiden kanssa monelta kannalta hankala. Lääkefirmat julkaisevat kokeellisista lääkkeistä myös tutkimuksia, joissa ei oikeasti ole riittävästi näyttöä tehosta. Syöpälääkärit käyvät näitä kyllä läpi, mutta ei heillä myöskään ole resursseja jokaiseen perehtyä siihen vaadittavalla ajalla ja taidolla saatika että lähtisi yksittäiselle potilaalle asiaa ajamaan, jos kyseessä ei ole paikallinen lääkekokeilu tms. Olen itsekin ollut syöpätutkimuksessa mukana opiskeluaikana, mutta senkin työn joutui tekemään ilmaiseksi. Tekisin tutkimustyötä, jos siitä saisi palkkaa, mutta kun ei saa. Moni lääkäri tekee tutkimustyötä työn ohella, mutta se on usein ilmaista työtä tai siitä saa jonkin pienen korvauksen, JOS onnistuu saamaan apurahaa (vaikkapa 1000-2000e kertasumma usean vuoden työstä). Ulkomailla tilanne voi olla eri, Suomessa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienen lapsen äiti :(
Ja se jos mikä on hymiön paikka...?
Tuo on surunaamahymiö. Et ilmeisesti osaa lukea vanhanaikaisia hymiöitä?
Tässä hymy :) ja tässä surunaama suupielet alaspäin :(
Tässä vielä itkevä surunaama :´(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla niin, että hänen syöpänsä oli remissiossa. Saattaa siis tulla takaisin.
En tiedä, itse en kyllä viimeisiä rahojani käyttäisi hoitoihin, vaan säästäisin ne jälkipolville. Tai ehkä en saisi sellaisia edes kokoon.
Ei ollut remissiossa vaan ne kasvaimet saatiin pois. Sanoi että on toki mahdollista että sinne on jotain pieniä syöpäsoluja jäänyt jotka käy joskus kasvamaan.
Eli jos on varaa, selviää hengissä. Jos ei, kuolee pois. Miten se menikään... on lottovoitto syntyä Suomeen?
Ei menny niin.
Näin se menee: Tarvitaan lottovoitto pystyäkseen elämään Suomessa.
- n66v -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Hirveää, ettei edes kohonneisiin maksa-arvoihin reagoitu välittömästi.
Jos kokeellinen lääke todistetusti toimii, valtion pitäisi se maksaa. Sillä voi saada monta vuotta lisää elinaikaa, ja siinä ajassa voi tulla taas jokin uusi lääke.
Sitä kokeellista lääkettä käytetään Suomessa toisen syöpätyypin hoitoon..miksiköhän se luokitellaan niin kokeelliseksi? Jos se auttaa yhteen syöpään, hyvinhän se voi auttaa toiseenkin. Matilda on lääkkeen avulla voinut hyvin vuoden ilmeisesti.
Lääke on kokeellinen, koska siitä ei ole tarpeeksi tutkimusdataa, esim. sivuoireita ja pitkän ajan seurantatutkimusta. Ei lääkkeiden valmistus ole niin nopeaa kuin k-rokotteen kanssa mentiin.
Heität helmiä sioille; ei nää täällä mitään mistään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman asiallisesti hän kertoo sairaudestaan ja ei todella päällepäin tiedä kenestäkään mitä käy läpi, kun hänkin on "terveen" näköinen, vaikka kaukana siitä.
Kauheaa ettei häntä otettu tosissaan ja kesti noin kauan saada diagnoosi! Toivottavasti löytyisi vielä joku hoito joka pelastaa hänet.Olivatko hullut korona-skenaariot esteenä paremman hoidon saannille?
Mistä keksit yhdysviivan laittaa?
Lääke on olemassa.
Over 100 Scientific Studies Agree: Cannabis Kills Cancer Cells
Despite the onslaught of negative warnings about cannabis, most of which are likely linked to or generated by drug companies that stand to lose billions on dangerous cancer drugs should cannabis be recognized as an effective natural alternative, there are countless cannabis cancer studies proving the herb’s powerful anti-cancer properties.
The National Cancer Institute, mandated by US law to educate Americans about cancer and the latest research efforts, even shows that cannabis does, in fact, kill cancer cells (4).
The organization admits that the cannabinoids in cannabis inhibits tumor growth by causing cells to die, blocking cell growth, and blocking the development of the blood vessels tumors rely on for growth.
Lisää täällä:
Hämmästyttävää, että joku on niin tiedevastainen, että alapeukuttaa syöpää parantavan lääkkeen linkin.
Vierailija kirjoitti:
Hoitovirhe, ja lääke valtion maksettavaksi!
Hän oli tehnyt valitukset, kaikki tulivat bumerangina takaisin. Mitään virheitä ei oltu tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan normisettiä. Terveyskeskuksesta ei saa tehdä lähetteitä eteenpäin kuin varmoissa ja selkeissä tapauksissa, syöpädiagnoosia sieltä ei saa eikä siis edes epäilyä, oireet ovat aina stressiä, hankalaa elämäntilannetta ja korona-ahdistusta.
Siskoni kuoli syöpään aika tarkkaan 2 vuotta sitten, suremaan jäi puoliso ja silloin 4v ja 6v lapset. Syöpä löytyi aivan liian myöhään, vaikka sisko oli melkein vuoden yrittänyt saada lääkäreitä uskomaan, että oireensa eivät ole mitään unettomuuden seurausta (ja ensin tietty uskoikin, kun lääkäri näin totesi). Vasta yksityislääkäri ymmärsi, että kyse ei olekaan pelkästään koetuista oireista, vaan ihan oikeasti jostain vakavammasta.
Joten se pieni päänsärky, keliakiatyyppiset oireet ja näköhäiriöt voivat varsin hyvin olla syöpää. Et vain vielä tiedä sitä.
Osoittaa suurta typeryyttä selostaa läheisensä kuolemaan johtanutta sairautta kaiken kansan luettavaksi!
Tuosta kirjoituksesta ei voi tunnistaa ketään. Joten turhaa kirjoitat ja solvaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
Onko sulla paha olla?
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli tästä jutusta:
Vatsakipu paljastui tappavaksi syöväksi – Arttu Lampinen, 29, on elossa Saksasta löytyneen hoidon ansiosta, koska Suomesta sitä ei saanut
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei sairaat saa hoitoa :(
Ei vai. Sairaalat pursuaa potilaita eikä hoitajatkaan riitä.
Tosi sairaan, kärsivän äidin katseleminen on todella raskasta pienille ja isommillekin lapsille.
Puhun kokemuksesta