Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2636)

Vierailija
1861/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Etkö huomaa, että vedätän sua 6-0 keskusteluissa, koska olet aika yksinkertainen eikä sinulla ole oikeasti mielipiteitä.

On viihdyttävää pyörittää sinua mielipiteinesi ja katsoa kun sekoat mielipiteissäsi.

Joo. En ole ystäväsi ollut enää vuosiin. Sinusta on vaan hiivatin vaikeaa päästä irti.

Toinen, sivusta. Tästä tulee mieleen henkilö, joka suostuu aina ns. kaikkeen, koska kova tarve miellyttää. Sellaista ominaisuutta on helppo monen hyödyntää. Ja henkilöstä vaikea päästä irti koska on lisäksi ripustautuva.

Vierailija
1862/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä urputa Hekan vuokrankorotuksista vaan muuta pois Helsingistä ja kantakaupungista halvempaan kämppään! Et tule työllistymään terveydentilasi takia joten anna asuntosi jollekkin matalapalkka-alalla työskentelevälle joka tarvitsee keskustan palveluja huomattavasti enemmän kuin sinä. *Murinaa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutat koko ajan miten sinua on kiusattu jokaisessa työpaikassa ja koulussa, mutta kertomasi esimerkit ei oikein vakuuta. Se ei ole kiusaamista, että kollegaasi kehutaan hyvin hoidetusta projektista, jossa et ollut itse mukana ollenkaan. Eikä se, että pomosi puuttui työajan väärinkäyttöön.

Vierailija
1864/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolevalle ystävävälle ..

Ei löydy enää sanoja , ..

Ei olisi missään nimessä Kohteliasta kiittää häntä kaikesta.

Ei voi sanoa kaikkea hyvää.

Olisi jo hänen pilkaamista..

Mutta mitä ? Mitä voi kuolevalle ystävävälle sanoa?

Ei ehkä näe joulu aattoa 2023.

🤔☹️😢

Vierailija
1865/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kertoisin, että mulle jäi jonkinsortin traumat siitä, kun sä lapsena ja nuorena peruit tosi usein sovitut menot ja tapaamiset. Jatkuvat oharit jäytivät itsetuntoa.

Pahalta tuntui myös silloin, kun tein elämässäni virheen ja jäädytit ystävyytemme, vaikkei törppäilyni kohdistunut mitenkään sinuun ja olen saanut siitä kyllä maksaa.

Toisaalta, kiitos sulle siitä, että edellä mainittujen kokemusten takia osaan todella arvostaa aitoa, luotettavaa ystävää, kun olen sellasen onnekseni kohdannut näin aikuisena.

Anteeksi. Tahdoin vain kuolla ja koin olevani todella huono. Siitä perumiset. Ihme, että selvisin hengissä.

Vierailija
1866/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut todella ihanaa tutustua sinuun. Olen ollut orastavasta ystävyydestämme niin innoissani, että sen myöntäminen sinulle olisi jo kiusallista. Olet järkyttävän älykäs ja sivistynyt, ja sen päälle vielä mukavakin. Totta puhuen olen ollut vuosia yksinäinen ja kaivannut hyvää ystävää oman perheen ulkopuolelta. Yritän silti olla takertumatta tai avautumatta liikaa. Kiitos että olet jutellut kanssani ja avannut minulle ovesi. P. S. Ne kirjoittamasi runot eivät ole kovin hyviä, mutta mitäpä siitä. Odotapa kun näet, miten kamala sisustus minun kodissani on. 

Vierailija
1867/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on ainoa oikea ystäväni eikä minulla ole puolisoa, niin ei tarvitse miettiä tuommoisia ja jää aikaa muuhun kivempaan ja järkevämpään. 🩷🩷🩷

Vierailija
1868/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa muijaas yöksi.

Vierailija
1869/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lainaa muijaas yöksi.

Sullahan on kaksi tervettä kättä, mutta päässäsi tuntuu olevan jotakin vikaa.

Vierailija
1870/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tutustuimme työn kautta ja olemme tunteneet monta vuotta. Aina olen joutunut itse ehdottamaan, että mennäänkö esim. kahville. Enää en ehdota. On sinun vetovastuusi nyt jos haluat olla tekemisissä.

Itse aina joudut ehdottamaan? Hmmmm.... onko ihmiset muka näin pällejä :D 

Vierailija
1871/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva leikkiä lapsena sinun kanssa mutta nykyään olet itsekäs minä minä ja piilottelet sokkarin hyllyjen välissä. Soita edes joskus.

Vierailija
1872/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En pidä siitä, että tulet kylästelemään minun lomani aikaan. Kaipaan silloin rauhoittumista ja tekemistä omilla ehdoilla. Työviikot sopisivat paljon paremmin, kun ei tarvitse koko päivää olla miettimässä mitä seuraavaksi tarjoaa ja samalla huomioida ihmeelliset erityisruokavaliot. 

Kannattaa (valitettavasti) keksiä joku tekosyy varalle aina jos ei jaksa nähdä jotakuta henkilöä. 

Kerro että kalenteri on täysi yms. Älä kerro lomasta, jos ei ole pakko. 

Tuppautuja-kaverit nimittäin iskee häikäilemättömästi aina kun vaan näkee hyvän tilaisuuden tulleen.

Vierailija
1873/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko ihmisten kaveri/ystävyyssuhteet oikeasti näin pinnallisia, ettei voi sanoa mitä ajattelee? Varsinki tuollaisia lapsien ja eläinten hyvinvointiin liittyviä juttuja kannattais vaan sanoa, silläkin uhalla, että aiheuttaa toisessa tunteita. Joo, ymmärrän että jotku välttelee kaikenlaisia konflikteja, mutta luulis että se on kuormittavaa pitää sisällään juttuja ja kattoo vierestä ku toinen jatkaa samaan malliin parhaimmillaan just viattomien sivullisten kustannuksella. Eihän sitä kritiikin vastaanottamistakaan voi myöskään harjoitella, jos sitä ei uskalleta antaa. Jotenki oon mieltäny että kavereitten kans just voi puida ja puhua asioista.

Riippuu ystävyyden tasosta. Valitettavasti jokainen ystävyyssuhde on erilainen eikä välttämättä samanarvoinen ja -tasoinen. 

Vierailija
1874/2636 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hänen oma asenteensa ja itsekurin puutos (huumet, rahankäyttö yms.) pilaa hänen elämänsä, joka voisi olla ihan hyvää. 

Toki tiedän kyllä että asenne ja itsekuri johtuu taas sitten monesta muusta asiasta mihin hän ei välttämättä ole voinut itse vaikuttaa. Silti v_tuttaa katsoa kun toinen vetää elämäänsä vessanpöntöstä alas vaikka kuinka yritän auttaa.

Vierailija
1875/2636 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp. Tuleeko muuta mieleen?

Vierailija
1876/2636 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole voittanut geenilotossa ja siihen on syynsä miksi sinulla ei ole parisuhdetta

Vierailija
1877/2636 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä se oli raiskaus, kun harrastit seksiä sammuneen tyttöystäväsi kanssa.

Ei ollut jos sai suostumuksen ex-post facto

Vierailija
1878/2636 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo älytön rahankäyttö. Tienaa, säästä ja kuluta vasta sitten jos jää ylimääräistä. 

Vierailija
1879/2636 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot tosi paska pikku vasu pomo.

Vierailija
1880/2636 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa ihmettelen vaan että millaisia ystävyyssuhteita ihmisillä on. Lähes kaikki tänne kirjoitetut asiat kuulostaa siltä että kyseinen tyyppi vaan ärsyttää ja turhauttaa. Miksi ihmiset pysyy tuollaisissa ystävyyssuhteissa?