Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2639)

Vierailija
1841/2639 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kutsua sinua enää luokseni, koska et tajua lähteä kotiisi. Kotiisi, joka on kivenheiton päässä. Yksi yö vielä menisi, (vaikka en pidäkään yövieraista) mutta tarvitsen omaakin rauhaa! Kun pyydän sinua lähtemään, heittäydyt marttyyriksi. Kysyt, voitko jäädä asunnolleni, kun lähden omille asioilleni. Ei, se ei käy! Olen sen sanonut sinulle, mutta ei tunnu menevän jakeluun!

Vierailija
1842/2639 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että luomuilunsa menee välillä pahasti yli. Esim.pesevät lapsen hampaat jollain luomuhammastahnalla ja lapsen suu on täynnä reikiä. Hammaslääkäristä asiaan puuttuneet ja uhanneet tehdä lasun, josta ystävä on pahana. Ei kuulema johdu hammastahnasta vaan geeneistä, kun vanhemmillakin on reikiä. Johtuisikohan kuitenkin siitä hammastahnasta... Ei ole normaalia, että tokaluokkalaisella on ollut jo lähemmäs 20 reikää.

Lisäksi ovat koko perhe huomattavan ylipainoisia (en tiedä miten on edes mahdollista niillä luomuruuilla). Tästä tekisi mieli sanoa siinä kohtaa, kun ystävä alkaa saarnata minulle (hoikalle ja urheilulliselle) kuinka ruokani, pesuaineeni ym. ovat myrkkyä, kun eivät ole luomua.

Outo hammastahna, jos aiheuttaa reikiä.

Ehkei hammastahna itsessään aiheuta vaan fluorin puute. Sama kun vedellä pesisi tai puutikulla kaivelisi niin kuin ennen vanhaan. Silloin ennen vanhaan, kun kolmekymppisillä ei ollut enää omia hampaita suussa.

Ei vaan mitä suuhunsa laittaa. Mm. sokeri

Itse en käytä fluori tahnaa sillä fluori todellakin on myrkky. Pesen kookosöljyllä.

just näin fluori kertyy elimistöön tai paremmin rauhasiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/2639 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se talon ja auton kuuraaminen ja jynssääminen kyllä ihminen kestää viikon ilman siivousta eikä auto viikossa likaannu

Vierailija
1844/2639 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen. Olen alkanut epäilemään, että taidat olla joka viikonloppu kännissä ja joskus arkisin myös. En halua enää juoda yhdessä. Enkä halua että soittelet humalassa.

Vierailija
1845/2639 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että älä ihmettele miksi et saa parisuhdetta itsellesi kun sinulla on niin huono itsetunto ja kärsit epävakaasta persoonallisuudesta.

Kaikki suhteesi päättyvät nopeasti samalla tavalla, ajaudut isoihin riitoihin ja lopulta miehet joutuvat estämään sinut somessa kun et itse ymmärrä jättää rauhaan.

Lisäksi et näe itsessäsi mitään vikaa vaan syytät aina muita.

Lisäksi muokkaat kuviasi todella reilulla kädellä, - jos näytät kuvissa somessa Jennifer lopezilta ja livenä 10kg isommalta ja aivan eri ihmiselle, miehet säikähtävät helposti..

Tämän haluaisin sanoa vain siksi kun aina nähdessämme valitat samoja asioita ja ikinä mikään ei muutu, mutta tiedän että se olisi liian loukkaavaa.

Vierailija
1846/2639 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun koira, jonka kovalla metelillä hankit, ja aloit koira-harrastajaksi on täysin kasvattamaton, hermostuva raivohaukkuja, joka kaiken lisäksi kasvoi aivan liian isoksi sun huusholliin mahtumaan.

Pentuna sitä ei voinu komentaa, kun se oli vaan niin söpö.

Nyt se sit haukkua louskuttaa korvia soiden minuuttitolkulla, mistä syystä vaan, ei voi tietää.

Sä vaan höpötät sille että noo, noo, elä enää, nooh, kyllänytriittää.

En viitsi enkä edes uskalla tulla käymään enää. En jaksa sitä koiraa.

Vierailija
1847/2639 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sun koira, jonka kovalla metelillä hankit, ja aloit koira-harrastajaksi on täysin kasvattamaton, hermostuva raivohaukkuja, joka kaiken lisäksi kasvoi aivan liian isoksi sun huusholliin mahtumaan.

Pentuna sitä ei voinu komentaa, kun se oli vaan niin söpö.

Nyt se sit haukkua louskuttaa korvia soiden minuuttitolkulla, mistä syystä vaan, ei voi tietää.

Sä vaan höpötät sille että noo, noo, elä enää, nooh, kyllänytriittää.

En viitsi enkä edes uskalla tulla käymään enää. En jaksa sitä koiraa.

Ei ole ihan harvinainen tilanne nykyään!

Vierailija
1848/2639 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin yhdelle entiselle ystävälle, että en tunne nykyistä sinua yhtään mutta vaikutat nololta. Olet yli 50, lähempänä kuuttakymppiä ja otat itsestäsi karseita filtterikuvia facebookiiin. Ymmärrän että elämäsi on muuttunut eronne jälkeen mutta luulin sinua tasapainoisemmaksi ja järkevämmäksi ihmiseksi. Et voi elää kuin teini tuon ikäisenä...

Vierailija
1849/2639 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit lääkäriin sen haisevan hengityksesi takia.

Etkö itse huomaa hajua?

Et voi tulla toisen lähelle supattamaan korvaan jotain kun henkesi haisee märännökselle tai kun istut autoon niin tekisi mieli avata ikkuna kun löyhkät niin pahasti.

Pese hampaasi, hammasvälit ja kieli, kurlaa jollain aineella suuta aina kun olet lähdössä kotoa ihmisten pariin. Jos haju tulee vatsalaukustasi niin mene lääkäriin.

En kertakaikkiaan kehtaa sanoa sinulle tästä suoraan ja on outoa kun et itse haista sitä ja tee asialle jotain, ongelma ollut jo vuosia.

Vierailija
1850/2639 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J... haluaisin olla luottoystäväsi ja tukesi jolle voit avautua luottamuksella, haluaisin olla se jolle soitat kun olet yksinäinen ja kaipaat juttukaberia. Haluaisin elämääsi takaisin - haluan sinut elämääni aivan kuin silloin nuorena.

Haluaisi kertoa sinulle vaikka mitä, haluaisin muistella nuoruusvuosiamme. Kertoisin sinulle jotain sellaista joka varmasti yllättäisi sinut - positiivisesti. Kaipaan sinua!

Vierailija
1851/2639 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ei ole ok ottaa yhteyttä omaan tylsyyttään/jos haluaa jotain"

"Älä valita aina sun painosta vaan tee asialle jotain" ei oikeasti nosta sormeakaan sen eteen

"Jätä alkoholi vähemmälle" juo vaikka joka vapaa päivä ja joka vklp"

"Se mies on ihan renttu, anna olla "

"En halua olla tekemisissä kun haukuit mieheni sukunimen ja nimiehdotuksen tytöllemme" Nimi oli luokkaa Emma

Vierailija
1852/2639 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se valittaminen ja anna mullekin suun vuoro!

Tämä pitäisi sanoa parillekin ystävälle.

Vierailija
1853/2639 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisit lääkäriin sen haisevan hengityksesi takia.

Etkö itse huomaa hajua?

Et voi tulla toisen lähelle supattamaan korvaan jotain kun henkesi haisee märännökselle tai kun istut autoon niin tekisi mieli avata ikkuna kun löyhkät niin pahasti.

Pese hampaasi, hammasvälit ja kieli, kurlaa jollain aineella suuta aina kun olet lähdössä kotoa ihmisten pariin. Jos haju tulee vatsalaukustasi niin mene lääkäriin.

En kertakaikkiaan kehtaa sanoa sinulle tästä suoraan ja on outoa kun et itse haista sitä ja tee asialle jotain, ongelma ollut jo vuosia.

On ollut mielessä mennäkin, mut oletkos ystäväni kuullut termiä "hammaslääkäripelko". Etsin kuumeisesti hyvää hammaslääkäriä. Vaikka sitten yksityistä. Jos on tiedossa joku hyvä niin kerro se tässä tai laita minulle vaikka viesti. Enkä kyllä ole supattanut korvaasi. Hampaat kyllä pesen aamuin illoin, vaikka et sitä uskokaan.

Vierailija
1854/2639 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole istunut vieressäsi autossa vuosiin.

Vierailija
1855/2639 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ystäväni vaan kolleega, mutta haluan tämän sanoa edes jossain:

Et ole mitenkään parempi tai osaavampi ihminen kuin kukaan muu. Olet kahminut itsellesi vastuita ja et pysy työtehtäviesi tasalla. Olet hidas, hermostut kun et osaa ja sen jälkeen syyttelet kaikkea muuta paitsi itseäsi. Olet hukannut tärkeitä työaineistoja ja syyttelet että kone on päivittänyt ne kansiot hukkaan. Olet hyvin itsekeskeinen, et edes huomaa että häiritset muita työnteossa vaan ajattelet hyvin omanapaisesti että kaikkia kiinnostaa sinun vaivasi ja jotkin vääryydet jotka ovat tapahtuneet aikoja sitten. Puhut kovaäänisesti ja keskeytät vaikka palavereja jos koet että sinulla on asiaa. Et edes huomaa kuinka ihmiset välttelevät sinua ja koettavat pakoilla sinua. Olet hyvin raskas ja tulen olemaan kiitollinen kun pääsen sinusta eroon.

Vierailija
1856/2639 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää kuskata sua ilmaiseksi. Kiinnitä huomiota siihen viinin litkimiseen. Ei kiinnosta kosteat illanvietot, muuta voidaan tehdä yhdessä.

Vierailija
1857/2639 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu kokoajan, pliis.

Älä keskeytä minun puhettani vähän väliä.

Anna minun puhua asiani loppuun ilman että ryntäät arvaamaan loput lauseeni, jotka arvaat usein väärin.

Etkö suomaa enää että sun suu käy ihan kokoajan etkä jaksa kuunnella hetkeäkään minua.

Voisitko ihan vaan joskus kuunnella tai edes puhua minun näkökulmasta asioista etkä aina vaan itsestäsi.

Vierailija
1858/2639 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat että kuskaan sua ns automaattisesti jos ollaan johonki menossa tai tavataan sun toiveesta.

Hommaa ittelles auto, sähän käytät mua ja mun autoo hyödyksesi.

Vierailija
1859/2639 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu kokoajan, pliis.

Älä keskeytä minun puhettani vähän väliä.

Anna minun puhua asiani loppuun ilman että ryntäät arvaamaan loput lauseeni, jotka arvaat usein väärin.

Etkö suomaa enää että sun suu käy ihan kokoajan etkä jaksa kuunnella hetkeäkään minua.

Voisitko ihan vaan joskus kuunnella tai edes puhua minun näkökulmasta asioista etkä aina vaan itsestäsi.

Oliko tämä työkaverilta työkaverille?

Vierailija
1860/2639 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaverini on lihottanut koiransa muotopuoleksi ja ei, sillä ei ole vain paksu turkki. Punnitse ne ruoat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan