Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2639)

Vierailija
1541/2639 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mielesi keskiössä vaikuttaa joku ongelma (massiivinen itsetuntovaurio varmaan) jota yrität "hoitaa" vuoroin kehuskelulla ja vuoroin muiden ihmisten vähättelyllä ja henkisellä väkivallalla. Sen sijaan että yrittäisit eheytyä ja kehittyä, keskityt kiillottamaan julkisivua ja kiistämään ja salailemaan mt-ongelmiasi. 

Tämä ei koskisi minua enää mitenkään, ellet olisi saanut päähäsi yrittää luikerrella uudelleen tekemisiin kanssani. Vastaukseni on yksiselitteinen ja pysyvä ei. Yllä kuvatun persoonallisuutesi takia edustat kaikkein syvimmin vastenmielistä ja alhaisinta ihmistyyppiä, mitä olen kohdannut. Toivottavasti tämä viesti pääsee perille itsepetoksesi läpi ja lopetat turhat haikailusi.

Vierailija
1542/2639 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytänyt sua uudestaan kissavahdiksi, koska tiedän että pengot meillä paikkoja ja luet yksityisiä papereita. Turha olla niin hämmästynyt, mukamas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/2639 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, hyvä ketju.

Vierailija
1544/2639 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sinusta yhtä paljon kuin ennenkin, mutta välit ovat etääntyneet mentyäsi naimisiin, koska en voi millään käsittää mitä näet vaimosi ihme kansanperinne-kalevala-kotiteollisuus-kotiseutu-meiningissä. En vain osaa sanoa mitään sellaiselle ihmiselle, vaikkei hänessä mitään pahaa ole.

Vierailija
1545/2639 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielesi keskiössä vaikuttaa joku ongelma (massiivinen itsetuntovaurio varmaan) jota yrität "hoitaa" vuoroin kehuskelulla ja vuoroin muiden ihmisten vähättelyllä ja henkisellä väkivallalla. Sen sijaan että yrittäisit eheytyä ja kehittyä, keskityt kiillottamaan julkisivua ja kiistämään ja salailemaan mt-ongelmiasi. 

Tämä ei koskisi minua enää mitenkään, ellet olisi saanut päähäsi yrittää luikerrella uudelleen tekemisiin kanssani. Vastaukseni on yksiselitteinen ja pysyvä ei. Yllä kuvatun persoonallisuutesi takia edustat kaikkein syvimmin vastenmielistä ja alhaisinta ihmistyyppiä, mitä olen kohdannut. Toivottavasti tämä viesti pääsee perille itsepetoksesi läpi ja lopetat turhat haikailusi.

Hetkinen.... toivot että viestä menee perille ja laitat sen tänne aaveelle?

Vierailija
1546/2639 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen.... toivot että viestä menee perille ja laitat sen tänne aaveelle?

Kyllä, hån asuu täällä.

Vierailija
1547/2639 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää että edes syövän sairastaminen ei saanut sua lopettamaan tupakointia, vaikka olet vielä yh.

Vierailija
1548/2639 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kuunnella kuinka hyvä olet työssäsi ja kuinka hyväksi sinua kehutaan ja kuinka hyviä joululahjoja saat työpaikaltasi.

En jaksa sitä, että et kestä "ein" sanomista suuttumatta.

En jaksa sitä että paasaat omia saavutuksiasi, mutta minun elämäni ei kiinnosta.

En tiedä, miksi ylipäätään olemme yhteyksissä, "ystävyytemme" ei anna minulle mitään.

Vierailija
1549/2639 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hämmennä ihmisten välejä puhumalla muunneltua totuutta muista. Puhuisit silloin kun asianomaiset ovat läsnä. Muiden valinnat ja elämä on mielestäsi outoja. Puudutat ja aivopeset ikääntyviä vanhempia omaksi eduksesi mustamaalaamalla muita.

Vierailija
1550/2639 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käärme. 🐍

Vierailija
1551/2639 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä iltana kun yritin baarissa suojella sinua ahdistelevalta mieheltä (jonka kanssa sitten päädyit naimisiin ja sait lapsen) niin tein sen vain sen takia että olisin itse halunnut panna sinua. Yritin vain olla herrasmies.

M40

Vierailija
1552/2639 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä iltana kun yritin baarissa suojella sinua ahdistelevalta mieheltä (jonka kanssa sitten päädyit naimisiin ja sait lapsen) niin tein sen vain sen takia että olisin itse halunnut panna sinua. Yritin vain olla herrasmies.

M40

Oletko ihan tosissasi? Et ollut herrasmies, vaan sinulla oli oma lehmä ojassa. Eikä kyseessä selvästikään ollut ahdistelija vaan potentiaalinen kumppani. Mihin tarvitsee vihamiehiä kun on sinun kaltaisesi ystävä?

Vierailija
1553/2639 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut sinuun etäisyyttä, sillä vaikka haluaisin tukea sinua sairaudessasi en halua osallistua teeskentelyyn. Miehesi pettää sinua ja teeskentelet ettet tiedä ja hehkutat onneanne. Ymmärrän että haluat elää täysillä varsinkin kun jatkosta ei ole tietoa mutta voisiko se outo miehesi olla edes muualla kun tapaamme? En halua hänen seuraansa.

Vierailija
1554/2639 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaisit tavoittelemasta kuuluisuutta. Sulla ei ole mitään sen tyyppistä lahjakkuutta tarpeeksi, eikä kuuluisuus edes ole tavoittelemisen arvoista.

Vierailija
1555/2639 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaisit tavoittelemasta kuuluisuutta. Sulla ei ole mitään sen tyyppistä lahjakkuutta tarpeeksi, eikä kuuluisuus edes ole tavoittelemisen arvoista.

Tämän kun tosiaan pystyisi sanomaan jotenkin loukkaamatta!

Vierailija
1556/2639 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up jälleen

Vierailija
1557/2639 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on tarve lytätä ystäväsi haaveet. Hänen toiveensa tuskin vaikuttavat sinun elämääsi siinä määrin, että olisi tarvetta latistaa hänen haaveensa. 

Vierailija
1558/2639 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti miesvalintasi on ollut erittäin vaikuttavaa ystävyyteemme negatiivisesti.

Miehesi on ollut rikkomassa meidän yhteistä ystävyyssuhdettamme.

Ihmetellyt olen, mitä näit tuossa epämiellyttävässä miehessäsi suhteenne alusta asti. Munat hänellä ehkä onkin, mutta ei aivoja. Tajuatko, miten paljon miehesi on käyttänyt sinun hyväntahtoisuuttasi hyväkseen kaikessa, ja etenkin taloudellisesti?

Olet pelkäävä reppanainen, ja pelkäsit jääväsi yksinäiseksi hylkiöksi, joten turvauduit tuonlaiseen rutaukkoon, josta ukkosi edellinenkin ulkomaalainen naikkonen lapsensa kanssa oli saanut reväistyä itsensä irti. Mutta sinä et ole uskaltanut, vaikka miehesi on riitaantunut yhden jos toisenkin kanssa, ja vetänyt päin nokkaa jopa omaa sukulaistaankin. Joutunut jopa vaihtamaan duunipaikkaa dominoivan luonteensa takia.

Onneksi sentään älysit olla tekemättä lasta hänen kanssaan.

Täytä nyt koko lopun elämäsi ukkosi passaamiseen ja lue vain kirjoista muiden ihmisten sisältörikkaista elämistään; sinullahan se on ollut hyvin suppeaa ukkosi käskyläisenä ja piikana.

Vierailija
1559/2639 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän nyt että olet vielä sairaampi kuin olen aiemmin tajunnut.

Vierailija
1560/2639 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän nyt että olet vielä sairaampi kuin olen aiemmin tajunnut.

Onko tämä sairaus henkistä laatua, jotain luonteessa, vaiko fyysinen vaiva?