Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2639)

Vierailija
1581/2639 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minkä sovimme, että on vain läheisyydenkaipuun hoitamista -viikonloppu, kun vietimme viikonlopun toisiimme liimaantuneena. Se ei ollut minulle vain sitä, minä olen ollut hulluna sinuun vuosia ja olen edelleen. En on siis oikeasti mitenkään kiireinen, kun en enää muka ehdi yhteisiin illanviettoihin. En vain kestä kuulla, kun joku kuitenkin hehkuttaa kun vihdoin löysin ihanan naisen, jos et sinä itse, niin joku kuitenkin mainitsee. Ehkä tämä menee joskus ohi. 

Vierailija
1582/2639 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut koko aikuiselämäsi työtön, syy ei ole muissa. Jos haluat töitä, sinun pitää tehdä jotain sen eteen, eikä vaan toivoa, että jotenkin sattumalta sellaista tulisi. Aloita vaikka menemällä lenkille ja lopeta se jatkuva kaljan lipittely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/2639 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se minkä sovimme, että on vain läheisyydenkaipuun hoitamista -viikonloppu, kun vietimme viikonlopun toisiimme liimaantuneena. Se ei ollut minulle vain sitä, minä olen ollut hulluna sinuun vuosia ja olen edelleen. En on siis oikeasti mitenkään kiireinen, kun en enää muka ehdi yhteisiin illanviettoihin. En vain kestä kuulla, kun joku kuitenkin hehkuttaa kun vihdoin löysin ihanan naisen, jos et sinä itse, niin joku kuitenkin mainitsee. Ehkä tämä menee joskus ohi. 

Saisiko saman suomeksi tai selvin päin kirjoitettuna?

Vierailija
1584/2639 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaisit tavoittelemasta kuuluisuutta. Sulla ei ole mitään sen tyyppistä lahjakkuutta tarpeeksi, eikä kuuluisuus edes ole tavoittelemisen arvoista.

Miksi sinulla on tarve lytätä ystäväsi haaveet. Hänen toiveensa tuskin vaikuttavat sinun elämääsi siinä määrin, että olisi tarvetta latistaa hänen haaveensa. 

no enhän minä mitään lyttää kun kirjoitin asian tänne sen sijaan että mainitsisin ajatuksistani hänelle. 

Vierailija
1585/2639 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ymmärtääköhän se reppana ollenkaan että pilasi itse mahdollisuutensa. Itse en tarvitse häntä mihinkään, mutta hän olisi tarvinnut hirveästi multa jotakin. En tiedä miten hän olisi voinut enää huonommin asiaansa ajaa.

Vierailija
1586/2639 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois välillä olla kiinnostuneempi muustakin kuin omista asioista.

Vierailija
1587/2639 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se sun käytös oli suoraan sanoen huoraamista. Ei ole väliä että et ottanut maksua.

Vierailija
1588/2639 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajan on helppo hymyillä.

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Vierailija
1589/2639 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla kun sanot taas, että nähdään jos ei mitään muuta tule siihen. V...u mitä muuta. Saa mun puolesta olla tällaiset tyypit ihan mun puolesta. Tietysti ymmärrän sairastumiset tai muut akuutit tilanteet mutta kun aina on tuo lähtökohta, että pidetään meidän juttuja siinä hieman varalla jos ei parempaa ohjelmaa siihen.

Vierailija
1590/2639 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä täytyy kysyä: mitä voitit?

Vierailija
1591/2639 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielesi keskiössä vaikuttaa joku ongelma (massiivinen itsetuntovaurio varmaan) jota yrität "hoitaa" vuoroin kehuskelulla ja vuoroin muiden ihmisten vähättelyllä ja henkisellä väkivallalla. Sen sijaan että yrittäisit eheytyä ja kehittyä, keskityt kiillottamaan julkisivua ja kiistämään ja salailemaan mt-ongelmiasi. 

Tämä ei koskisi minua enää mitenkään, ellet olisi saanut päähäsi yrittää luikerrella uudelleen tekemisiin kanssani. Vastaukseni on yksiselitteinen ja pysyvä ei. Yllä kuvatun persoonallisuutesi takia edustat kaikkein syvimmin vastenmielistä ja alhaisinta ihmistyyppiä, mitä olen kohdannut. Toivottavasti tämä viesti pääsee perille itsepetoksesi läpi ja lopetat turhat haikailusi.

Jatkan sen verran, että voit vapaasti kylvää ehdottelujasi ympäriinsa vaikka niin kauan että olet sininen kasvoiltasi. Kun elämäsi tuhlaaminen kerran on sulle ok, mikäpä siinä sitten.

Vierailija
1592/2639 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä täytyy kysyä: mitä voitit?

Elämän kaikkein tärkeimmissä asioissa, kiitos kysymästä.

Vierailija
1593/2639 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielesi keskiössä vaikuttaa joku ongelma (massiivinen itsetuntovaurio varmaan) jota yrität "hoitaa" vuoroin kehuskelulla ja vuoroin muiden ihmisten vähättelyllä ja henkisellä väkivallalla. Sen sijaan että yrittäisit eheytyä ja kehittyä, keskityt kiillottamaan julkisivua ja kiistämään ja salailemaan mt-ongelmiasi. 

Tämä ei koskisi minua enää mitenkään, ellet olisi saanut päähäsi yrittää luikerrella uudelleen tekemisiin kanssani. Vastaukseni on yksiselitteinen ja pysyvä ei. Yllä kuvatun persoonallisuutesi takia edustat kaikkein syvimmin vastenmielistä ja alhaisinta ihmistyyppiä, mitä olen kohdannut. Toivottavasti tämä viesti pääsee perille itsepetoksesi läpi ja lopetat turhat haikailusi.

Jatkan sen verran, että voit vapaasti kylvää ehdottelujasi ympäriinsa vaikka niin kauan että olet sininen kasvoiltasi. Kun elämäsi tuhlaaminen kerran on sulle ok, mikäpä siinä sitten.

Onko tämä kirjoitettu miehestä vai naisesta?

Vierailija
1594/2639 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy! Joo olet ollut vuosia työkyvyttömyyseläkkeellä eikä rahat riitä, mutta VOISIT HALUTESSSASI TEHDÄ OSA-AIKAISTA TYÖTÄ, jos vain viitsisit!

Vierailija
1595/2639 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle haluaisin sanoa, että katsoisi peiliin. Jos monen eri ihmisen kanssa on samankaltaisia ongelmia, on epätodennäköistä että syy on aina muissa. Ja että vajavaisella ammattipätevyydellä ei kannata muutaman viikon jälkeen julistaa, että on itse yksin oikeassa ja kukaan muu ei osaa mitään.

Vierailija
1596/2639 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet elänyt poikkeuksellisen yltäkylläisen  ja suojatun lapsuuden ja nuoruuden, johon kuuluvat normit ja odotukset olet sisäistänyt koukkuineen siimoineen. Sinä olet pyrkinyt elämään täyttäen näitä odotuksia ja normeja; on todella ihailtavaa, miten nyt keski-ikäisenä olet tiedostanut tämän tukahduttavan tilanteen. Nyt pyrit löytämään oman itsesi sieltä muiden odotusten lunastamisen keskeltä.

Ehkä jo pian huomaat, että kaikki eivät ole eläneet samanlasta elämää, eikä kaikkia muita tarvitse kovasti pelastaa normeilta, joita he eivät ehkä ole edes pyrkineet täyttämään tai jotka eivät ole koskeneet heitä. Ymmärrän, että juuri heränneenä näkee hetken kaiken uusien oivalluksien kautta.

Vierailija
1597/2639 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvi lähettää mulle noin monta kuvaa sun lapsesta joka päivä. Mun pitää joka päivä poistaa niitä kuvia mun puhelimesta kun mitä teen toisen nukkuvan lapsen kuvilla, kymmenillä lähes identtisillä kuvilla!? On mulla omakin lapsi, jota voin halutessani nukkuvana katsoa 🤣

Kaverilla ei ole juuri muita läheisiä, pakko kai olla sanomatta ettei loukkaannu 🥺

Vierailija
1598/2639 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä kirjoitettu miehestä vai naisesta?

Miehestä. 

Vierailija
1599/2639 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oot paskin pomo mikä mulla on ollut. (silti se idiootti palkkas mut)

Vierailija
1600/2639 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs ja kohtelet lastasi todella kurjasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän