Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2639)

Vierailija
1021/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pliis julista uskontoasi tai sen oppeja minulle. Minua ei kiinnosta, en usko tuohon hörhöilyyn.

Lisäksi olet vähän hassu kun sanot minulle uskomiasi asioita mutta sitten vastaavan ikävän tilanteen koittaessa omalle lihipiirillesi sama metodi ei enää pädekään.

Vierailija
1022/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakas, mutta eroaisit nyt jo. Tämä sinun vuosia jatkunut "kämppistilanne" vain estää sua elämästä täysiä omaa elämää. Estät samalla kumppania pääsemästä elämässä eteenpäin. Mun mielestä on myös moraalitonta asua talon ja rahan takia jonkun kanssa, jonka jokainen hengityksen pihinäkin tuntuu ärsyttävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä missä määrin haluat olla kanssani tekemisissä, sinulla on joskus vaikka mitä ideoita tekemisestä ja muusta kivasta mutta et koskaan itse ehdota etkä järjestä mitään. Lähes joka kerta minä olen kuitenkin se joka organisoi tapaamiset ja ideoi mihin voisimme mennä ja myös pyydän sinua.

Olisi mukava saada vastavuoroisuuttakin joskus.

Vierailija
1024/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedin sittenkin pidemmän korren rokoteasiassa. Nyt sinulla on kaikkia kummia oireita ja veriarvot mitä sattuu, olet vanhentunut aivan silmissä ja luoja varjele mitä muutoksia sinulla on verisuonissa. Olet rakas mutta niin helvetin yksinkertainen ja vietävissä. Toivottavasti saat elää vielä monta onnellista vuotta.

Vierailija
1025/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla minulle rehellinenkin, ainakin joskus, olemmehan aikuisia.

Minä kyllä kuulen äänensävystäsi ne toistuvat valkoiset valheet

"taas tää työleiri", olen flunssa tms...

Vierailija
1026/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiva ihminen, mutta älä täydennä lauseitani. Ärsyttävää. Emme ole mikään tupuhupulupu-tiimi.

Vierailija
1027/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt vuosikymmenet missä olisimme nyt ja mitä elämästämme olisi tullut jos olisimme tehneet toisenlaiset valinnat silloin nuorena. Se oli pienestä kiinni, tiesimme molemmat silloin ja varmasti tiedämme edelleen että me kumpikin halusimme toisemme.

Olen todella harmissani etten tullut sinne mistä olit minua kesällä kysellyt. Tulen ensi kesänä - et tule katumaan, tulet kuulemaan sen mitä varmasti kaipaat.

Vierailija
1028/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joskus voisi katsoa ihan vain peiliin koska se syy joihinkin asioihin on ihan siinä. Esimerkiksi ei tarvitse ihmetellä miksi olen halunnut ottaa etäisyyttä kun aina on vain kritisoimassa elämääni. Ja tätä tekee jotta saisi jotenkin korotettua omaa egoaan.

Viimeksi haukkui koiraani ja piti tätä huonona rotuvalintana. Kuka helvetti jaksaa tollaista? En oikeastaan edes pidä tätä henkilö enää ystävänä joten en tiedä miksi edes tuli vastattua tähän.

Vierailija
1029/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ystäväni tapa kiihtyä nollasta sataan ja alkaa ärjyen kasvattaa tuntemattomia ihmisiä kadulla on osa hänen mielenterveyshäiriötään. Syrjäytyminen työmarkkinoilta on myös seurausta tästä ominaisuudesta.

Minullakin on tällainen ystävä joka kiihtyy nollasta sataan, on töykeä ja äärimmäisen kömpelö sosiaalisilta taidoiltaa ja syyttää kaikesta aina muita. Tekisi mieli kysyä että ihan oikeastiko kuvittelee että kaikki hänen ongelmat johtuu aina siitä, että kaikki muut ovat aina tyhmiä ja ilkeitä eikä koskaan hän? Muut porskuttaa elämässä eteenpäin ja hän on syrjäytynyt ja katkera. Oikeastiko johtuu vain muista eikä hänessä ole koskaan mitään vikaa vaan on ihan täydellinen?

Vierailija
1030/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa, että sen lisäksi, että äijäsi on satunnainen rattijuoppo ja kaappijuoppo, hän on ystäviäsi lähentelevä limanuljaska ja ansaitset paljon parempaa.

Vierailija
1031/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voisi joskus vähän ajatella asioita ja olla edes kerrankin kiitollinen siitä mitä hänelle annetaan. Esimerkiksi turhaa valittaa minulle siitä miten korkeat verot Suomessa on ja miten demarit ja vasurit käy aina muiden kukkaroilla kun itse makaa kotona elämäntapatyöttömänä ja on muutenkin mennyt aina siellä missä aita on matalinta. Minä taas vedän pitkiä päiviä kokopäivätyössä burniksen partaalla ja näen miten pienestä indeksipalkankorotuksesta meni taas yli puolet veroihin jotta tollaisilla olisi katto pään päällä eikä heitettäisi kadulle kuten jossain amerikassa. Jaksan vain koska yritän ja haluan uskoa että maailma lopulta palkitsee sisukkaita ihmisiä eikä tollainen epäkiitollinen asenne jossa vieläpä yritetään levittää katkeruutta muille todellakaan auta.

Vierailija
1032/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa itsekkäälle isälleni ihan suoraan että turhaan sitä ihmettelee miksi näin vanhempana lapset eivät kauhesti pidä yhteyttä kun koskaan ei tuettu tai autettu mutta senkin edestä haukuttiin, pilkattiin ja kritisoitiin meitä lapsia ihan kaikesta. Lasten elämä oli kiinnostava vain silloin kun meni hyvin ja sai jotenkin ratsastaa tällä ja kehua tuttaville miten hyvin on muka kasvattanut omat lapsensa tai silloin kun muuten vain sai puristettua jotain hyötyä lapsilta.

Muistakaa että niin makaa kuin petaa.

Vierailija
1033/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa kaverille, että ne homoläpät häntä kohtaan ei tosiaan ole läppää...

1034/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vedin sittenkin pidemmän korren rokoteasiassa. Nyt sinulla on kaikkia kummia oireita ja veriarvot mitä sattuu, olet vanhentunut aivan silmissä ja luoja varjele mitä muutoksia sinulla on verisuonissa. Olet rakas mutta niin helvetin yksinkertainen ja vietävissä. Toivottavasti saat elää vielä monta onnellista vuotta.

Ja milläs sitten selität sen että esim. mulle ja kenellekään tuntemalleni ei ole tullut rokotuksista mitään, ihan normaaleja oireita lukuun ottamatta (ne mitä tulee suunnilleen kaikista rokotuksista). Et ole vetänyt mitään pitempää kortta yhtään missään. Harvassa on ne joille tulee jotain vakavaa, valitettavasti aina joku niitä saa oli rokotus tai lääke mikä tahansa. Mutta se on harvinaista.

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
1035/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että valheella on lyhyet jäljet. Koeta edes pysyä totuudessa. Jos valehtelet, muista valheesi, koska minä muistan, mitä pajunköyttä olet yrittänyt minulle syöttää. Miestäsi en ole vielä koskaan tavannut yli 20-vuotisen seurustelusi aikana, ja jos todella olet synnyttänyt kaksi lasta seitsemän kuukauden välein, olet friikki ja ihme.

Vierailija
1036/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet rakas, mutta eroaisit nyt jo. Tämä sinun vuosia jatkunut "kämppistilanne" vain estää sua elämästä täysiä omaa elämää. Estät samalla kumppania pääsemästä elämässä eteenpäin. Mun mielestä on myös moraalitonta asua talon ja rahan takia jonkun kanssa, jonka jokainen hengityksen pihinäkin tuntuu ärsyttävän.

Parisuhteessa on kaksi, myö se toinen voi erota jos haluaa.

Vierailija
1037/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pannu sun miestäsi niinkuin monet muut. Hän odottaa että synnytät lapsen ja sitten aikoo jättää sut. Sen siitä saa kun vuosia tukahduttaa ja nalkuttaa.

1038/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatun miehen kanssa hässiminen ei ole ok, jos tietää tämän olevan varattu. Kyllä, suhteessa oleva osapuoli toimii enemmän väärin, mutta ei se toinen osapuolikaan ole tässä tapauksessa viaton pikku enkeli.

Jos tieten panee varattua, tekee yhtä väärin kuin tämä varattu.

Eri asia, jos uskoo tyypin olevan vapaa, eikä tiedä että onkin varattu.

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
1039/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä on yli 40-vuotias, haluaa kovasti lapsia, mutta mies ei vielä ole valmis. Ovat siis päättäneet odottaa (ilmeisesti ajatus on, että muutama vuosi vielä on aikaa). Tekisi mieli sanoa että äkkiä se mies mäkeen ja joku muu ratkaisu kehiin. Mutta eihän se minun asiani ole.

Vierailija
1040/2639 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä että miksi ei mene adhd-tutkimuksiin. Ainakin muiden elämä tulisi helpommaksi jos saisi lääkityksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi