Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2639)

Vierailija
841/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö huomaa, kuinka moni olisi valmis vaihtamaan osia kanssasi? Sinulla on ihana vaimo, miksi et arvosta häntä?

Vierailija
842/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että painonpudotuksella, kivannäköisiin vaatteisiin panostamisella ja ulkonäön hoitamisella voisi löytyä paremmin sitä kovin kaivattua miesseuraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tunteneet kymmenisen vuotta ja se miksi jäimme ystäviksi oli varmaan se että tulimme hyvin juttuun, meillä oli paljon puhumista ja olit fiksu, hauska, avoin ja iloinen. Elämäntilanteemme oli sama ja tarvitsimme kavereita.

Olet valitettavasti osoittautunut varsin empatiakyvyttömäksi, kateelliseksi ja mitä vanhemmaksi tulet sitä itsekeskeisemmäksi tulet.

Et jaksa kuunnella yhtään muita ihmisiä, ihan sama mikä on aihe, käännät sekunneissa puheen itseesi ja omiin näkemyksiisi. Puhut toisten päälle kovaäänisesti ja kaikki liittyy aina sinuun. Ymmärrän että olet ehkä vähän yksinäinen.... niin me olemme monet muutkin ja siksi ehkä puhut itse ja itsestäsi taukoamatta kun tapaat ystäviäsi.

Koittaisit joskus edes teeskennellä olevasi kiinnostunut muistakin ja edes vähän kuunnella muita etkä kääntäisi joka aihetta itseesi. Ystäväsi kiittäisivät.

Vierailija
844/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele antamaan muillekin tilaa. Maailma ei romahda, jos olet joskus edes hetken hiljaa. Ahdistaa, kun olet aina puhumassa päälle ja ihan eri aiheesta, mistä muut puhuvat. Et kuuntele, jos yritän osallistua keskusteluun vaan paahdat vaan eteenpäin omaa juttuasi ja usein niin kiihtyneenä, että se ahdistaa. Olen myös sanonut sen tuhat kertaa ettei urheilu kiinnosta minua yhtään, miksi jauhat yhä Siitä koko ajan. Olisit hyvää seuraa, jos ottaisit muutkin huomioon.

Vierailija
845/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se aina menee niin, että kun sinulla on vaikea elämässä niin minä tuen ja autan sinua, mutta toisinpäin se ei sitten onnistukaan?

Vierailija
846/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olet sairaalloisen pihi, hae apua. Saituus on sairaus.

Etkö saanut häneltä jotakin?

Vierailija
847/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et koskaan pyydä omaan kotiisi.

Koska sinulle ei koskaan sopinut, kun pyysin, eikä tarjottavat koskaan kelvannut.

Nyt en jaksa siivota, joten en halua vieraitakaan.

Vierailija
848/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta vähän rakas ystävä. Ala liikkumaan edes vähän, aloita pienin askelin, alkuun se tuntuu kamalalta ja hikoiluttaa, mutta pian jo helpottaa ja huomaat että olo onkin virkeämpi ja parempi ! Mutta ne kivut ja kolotukset ai ainakaan parane sillä sohvalla löhöämisellä ja liikunnan välttelyllä

Vierailija
849/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät lastasi vihaavan kahden kuukauden tuttavuuden kanssa ovat isoin virhe ikinä.

Rakastan lastasi, en voi ymmärtää miksi haluat pienelle turvattoman elämän vain oman himosi takia.

Lisäksi en pidä siitä kuinka käytät minua hyväksi lapsesi hoitajana, vaikka lapsi minulle tärkeä onkin.

Haluaisin katkaista välit mutta sitten lapsellasi ei ole enää ketään turvallista aikuista elämässään.

Nykyään ryyppäät niin paljon että mietin jo lasua.

Hoida pääsi ja prioriteettisi kuntoon ja ota vastuu omista valinnoistasi tekemättä sivullisille pahaa!

Olet itsekeskeisin ihminen jonka tunnen ja ihan järkky opportunisti.

Vierailija
850/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta vähän rakas ystävä. Ala liikkumaan edes vähän, aloita pienin askelin, alkuun se tuntuu kamalalta ja hikoiluttaa, mutta pian jo helpottaa ja huomaat että olo onkin virkeämpi ja parempi ! Mutta ne kivut ja kolotukset ai ainakaan parane sillä sohvalla löhöämisellä ja liikunnan välttelyllä

Tuota. Laihtuminen on enemmän kiinni siitä mitä suuhunsa laittaa. Tv. Liikkuva läski

Vierailija
851/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota. Laihtuminen on enemmän kiinni siitä mitä suuhunsa laittaa. Tv. Liikkuva läski

Tämä.Liikun enemmän kuin laihemmat kaverini mutta syön myös enemmän ja en niin terveellisesti.

Vierailija
852/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.Liikun enemmän kuin laihemmat kaverini mutta syön myös enemmän ja en niin terveellisesti.

Täällä myös yksi liikkuva lihava. Lenkkeilen päivittäin mutta olen silti ylipainoinen koska mätän niin paljon kaikkea suuhuni.

Vierailija
853/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua iljettää miten hoidat talouttasi ja millaisella asenteella. Olet täysin työkykyinen, mutta nostanut valtavasti työttömän tukia heti 18-vuotiaasta saakka. Valitat jatkuvasti tukien pienuutta, mutta elät leveämmin kuin yksikään meistä. Olet saanut vuosittain harkinnanvaraista tmv. tukea mm. KOTISI SISUSTAMISEEN ja sinulla on varaa tupakoida ketjussa, pistää 300-500e haisemaan aina yhteen tatuointiin, värjäyttää hiuksiasi joka toinen viikko, vaihdella geelikynsiä, ostella uusimpia älyttömän kalliita älylaitteita jne. Tuhlaat kaikki rahasi kalliiseen turhuuteen viikossa, sitten nariset kavereillesi katkerana miten helppo heidän on "syödä terveellisesti".

Tiedoksesi pari asiaa:

1. Et ole porukkamme "köyhin". Sinulla on isoin kämppä parhaimmalta aluuelta, kalleimmat hiukset/kynnet/puhelimet, eniten vaatteita, lävistyksiä ja tatuointeja. Tulosi ovat paremmat kuin opiskelijakavereillamme ja vain pari sataa huonommat kuin työssäkäyvillä.

2. Kateutesi työssäkäyviä kohtaan on aivan älytöntä. Kukaan meistä ei ole "rikas". Se 3e kotimainen järvikalasäilyke, kotimaiset 2e tomaatit tai 6e marjalitra ei ole mikään töissä käyvän etuoikeus, jonka joku muu on sinulta julmasti vienyt. Sinullakin on siihen varaa, mutta valitset laittaa ne samat rahat tupakkaan ja susheihin, kunnes makaroni jää ainoaksi, johon sinulla on enää varaa.

3. MEILLÄ EI OLE VELVOLLISUUTTA ELÄTTÄÄ SINUA! Et voi jättää lainojasi maksamatta vain siksi, että lainaaja on työssäkäyvä tai siksi, että näit opiskelevan kaverin tilille jäävän vielä satanen jäljelle. Meillä ei myöskään ole velvollisuutta tarjota sinulle välipaloja, kahveja eikä mitään muutakaan jos ollaan kaupungilla.

4. Me muutkin joudumme tekemään valintoja, suunnittelemaan, säästämään, odottamaan, pettymään ja kieltäytymään. Se ei ole mitään "vähävaraisen elämää" jos jotain ylellisyyttä ei satu saamaan, se on ihan tavallista elämää.

5. En osallistu sinun mölyämiseen tukien nostamisesta "hyvän palkan tasolle", koska veroprosenttini on riittävän korkea jo nyt, eikä noin tekemättömyydestä kuulu palkita.

Vierailija
854/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa ystäväni wokeilua ja naisvihan näkemistä kaikkialla. Intersektionaalinen feminismi on hänelle sydämen asia omien sanojensa mukaan. Niin, tällä hetkellä, kunnes tulee taas joku uusi muoti-ilmiö. Nähty aiemminkin.

Tämä. Rasittavaa. Mun kaveri on melkein samanlainen.

On ihan eri asia olla normaali ja tasa-arvoinen rauhanomainen ja kunnioittava hyväksyvä, chilli ihminen, kuin ääriajattelija ja joka asiassa nokkela mielipide, aina ollaan niin erikoisia, kapinallisia, omalaatuisia. Kaikkea niinsanotusti normaalia vastaan 🤦🤦🤦🤦

Vierailija
855/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet puhunut viisi vuotta erosta ja siitä, miten perhe-elämäsi on perseestä. Aluksi säälin sinua ja yritin tsempata eroprosessissa. Et ole tähänkään mennessä tehnyt asioillesi mitään. Vika on myös sinussa.

Vierailija
856/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat jatkuvasti köyhyyttä ja lainaat rahaa. Minä olen tiedätkö ihan yhtä vähävarainen, mutta suunnittelen talouttani. Ei minulla ole varaa käydä monta kertaa viikossa ulkona syömässä ja shoppailemassa, siksi minulla on yleensä rahaa, ei siksi, että saisin enemmän kuin sinä. Lapsillani ei ole autoa tai mopoa. Tiedät kyllä, että olen sairaseläkeläinen, mistä kuvittelet minulla olevan ylimääräisiä tuloja.

Vierailija
857/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et koskaan lähde minnekkään kun kysyn, etkä itse ehdota tapaamisia. Turha ihmetellä miksi ei olla nähty.

Niin no tuskinpa oikeasti sitä ihmettelee :D

Vierailija
858/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräälle kerrostalonaapurilleni sanoisin, että en halua olla ystäväsi, en edes säälistä. Olemme naapureita ja toimimme taloyhtiön hallituksessa ja minäkin haluan, että yhteistyömme toimii, ja voimme silloin tällöin jutella niitä näitä, mikä on ihan kivaa, mutta se ei oikeuta sinua soittelemaan minulle milloin tahansa, joulunakin, myös humalassa, ja tilittämään elämääsi ja yksinäisyyttäsi ja seksifantasioitasi. Tai niin kuin eilen, kun suorastaan vaadit minua käyttämään enemmän aikaa sinun kanssasi. En halua. Hakeutuisit mieluummin psykiatrin juttusille.

Mäkin sanoisin yhelle kaverille, että

haluan, että ollaan kavereita, ja voimme silloin tällöin jutella niitä näitä, mikä on ihan kivaa, mutta hänen ei pidä viestitellä minulle joka päivä. Häiritsevää.

Vierailija
859/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinun bändilläsi on hyviä biisejä joista voisi tulla hittejä, mutta niistä ei ikinä tule hittejä jos itsepintaisesti haluat itse laulaa bändissäsi. Sinulla ei ole hyvä lauluääni, vaikka osaatkin säveltää.  Hanki joku parempi laulaja vetämään biisejäsi.

Vierailija
860/2639 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kaikki hänen perheensä, sukunsa, exänsä, entiset kaverit ja pomot eivät ole narsisteja. Syy jatkuviin riitoihin kaikkien kanssa on kyllä hänessä itsessään myös.

Olen tätä yrittänyt kerran sanoa ja sain sellaiset raivot ja syytökset päälleni, että ei varmasti ole mikään vika hänessä vaan minussa ja kaikissa muissa. Että kuinka kehtaan, kun hän on aina se uhri.

Senkin jälkeen saanut potkut ja välit poikki pomon ja työkavereiden kanssa, koska yllätys olivat muka kaikki narsisteja. 🤷

Trendisana. Valitettavasti sanaa käyttäessä jatkuvasti se on pois todellisesta ongelmasta joka on todellinen narsismi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme