Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?
Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.
Kommentit (2639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat jotenkin vähän teennäiseltä. Ikään kuin et puhuisi ihan rehellisesti asioista. Olet kiinnostava ihminen, mutta tuollainen esittäminen joskus vähän ihmetyttää.
Ehkä on kysymys small talkista.
Hän ei vain halua avautua sinulle.
Tämä.
Ei tarvii udella liikaa.
Tuo - hän on kiinnostava ihminen, mutta hänestä en saa mitään irti - herättää epäilyn että vain ns juorut kiinnostaa.
Mun kaveri tykkää mehustella kaikella ja yleensä annan hänen höpöttää kun itse poimin turhasta pölinästä vain pääkohdat
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä olen ainoa lähipiirissäsi kenelle voi tehdä ohareita ja tapaamiset sovitaan aina jollain varauksella. (Jos pääset lähtemään ajoissa töistä, jos sukulaisella ei mene myöhään, jos miesystävällä onkin jotain omia suunnitelmia, jos saat siivottua suunnittelemallasi aikataululla) Etkö arvosta minua ja aikaani?
Mun ystävätär ei tee ohareita, mutta muuten sama juttu. Hirveän epävarmaa on tapaamisen onnistuminen ja jos päästään yhteisymmärrykseen, niin tavataan jossain minne hän oli muutenkin menossa ja saan kunnian kävellä kaupungilla, ostarilla ym hänen ja mahdollisen seurueensa perässä. Ei siis tavata enää.
Samalle ystävättärelle sanoisin, että hänen lapset ovat todella laihoja ja tarvitsevat enemmän ja ravitsevampaa ruokaa. Olen varovasti vihjannut, mutta edes lääkärin mainitsema anoreksia ei saanut muutosta aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et koskaan pyydä omaan kotiisi.
Yhden kaverin kohdalla syy on mulla se että en pääse hänestä eroon jos erehdyn pyytämään. Hänestä pitää usein kiemurrella eroon.
Elikkä parempi nähä sellasessa paikassa mistä pääsee karkuun.
Kasvuiässä oleva lapsi tarvitsee kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Ei riitä että lapsesi syö aamupalan lisäksi klo 11 lounaan koulussa ja sen jälkeen kotona pelkkää välipalaa ja iltapalaa.
Yritin unohtaa sinut, siksi en koskaan soittanut, kun vaihdoin työpaikaa.
En ole onnistunut kuitenkaan kovin hyvin, yhä silloin tällöin näen unta sinusta. Ja kun herään kesken unen, olen iloinen, että sieluni on kaikesta huolimatta kaunis. Koska miten muuten voisin nähdä sinusta niin kauniita unia.
Käyn aina välillä facebookissa katsomassa miltä näytät, silmäsi ovat yhä kauneimmat kun kellään.
Kaipaan sinua yhä.
Toivon että olet onnellinen, ja että sinulla on syli mihin käpertyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat jotenkin vähän teennäiseltä. Ikään kuin et puhuisi ihan rehellisesti asioista. Olet kiinnostava ihminen, mutta tuollainen esittäminen joskus vähän ihmetyttää.
Ehkä on kysymys small talkista.
Hän ei vain halua avautua sinulle.
Tämä.
Ei tarvii udella liikaa.
Tuo - hän on kiinnostava ihminen, mutta hänestä en saa mitään irti - herättää epäilyn että vain ns juorut kiinnostaa.
Mun kaveri tykkää mehustella kaikella ja yleensä annan hänen höpöttää kun itse poimin turhasta pölinästä vain pääkohdat
Siis tykkäisin keskustella syvällisemmin, mutta toinen puhuu esim. mitä on syönyt viikonloppuna, mikä taas ei kiinnosta itseäni yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille muille sinulla riittää aikaa, mutta ei minulle.
Jos joskus harvoin tavataan niin on se aina minun aloitteestani.
En ehdota enää.
No hyvä. Sitä on hiljaa toivottu
Vierailija kirjoitti:
Henk.kohtais tapauksessani sanoisin:
Pakko olla kohtelias jos täytyy nähdä.
Olen aina ollut asiallinen myös niille kenelle en ole niin hyvä ystävä.
Tiedoksi että eivät kaikki jotka ovat sinulle mukavia ole ystäviäsi.
Olet senlaatuinen henkilö josta ei pääse ystävällisyyden jälkeen eroon kohteliaasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sanoa tätä sinulle, mutta
haluan sinut, olen aina halunnut vain sinut, en muita ja odotan sinua.....yhä.
Hyi. Pysy kaukana. Älä ota yhteyttä enää
Tuskin suhun kukaan haluaisikaan ottaa yhteyttä.
Huudat lapsillesi jatkuvasti minun ollessa paikalla, kauhulla ajattelen millaista teillä on, kun en ole paikalla. Kyse ei ole äänen korotuksesta, vaan hirveästä raivosta. Sanoit hänestä todella rumasti joskus. En voi ymmärtää kuinka vanhempi voi sanoa lapsestaan niin. Olet ilmeisesti haukkunut minutkin lapsen kuullen kun en ole ollut paikalla. Surullista. Kestän kyllä, mutta lapsille pitäisi antaa rauha olla lapsia ilman epävakaan aikuisen jatkuvaa raivoa.
Jos itse olet lapsesta asti kärsinyt ylipainosta ja lopulta käynyt lihavuusleikkauksessa, miksi, oi miksi se lapsesi on pitänyt syöttää ylipainoiseksi myös. Ja ei, kyse ei ole vain huonoista perintötekijöistä, vaan ihan oikeasti ei ole normaalia, että 10-vuotias lapsi syö kahden tunnin aikana kokonaisen suklaalevyn, ison pussin karkkia ja lisäksi keksiä, patonkia ja jäätelöä tai että ratkaisusi siihen, että lapselle ei maistu jännittäessä ruoka, on syöttää hänelle rajattomasti suklaata että saa jotain energiaa tai että herkkuja syödään muuten täysin rajoittamatta jatkuvasti arjessakin. Siitä painosta ei tarvitse tehdä numeroa tai herkuista kiellettyjä, mutta se lapsi ei mene rikki siitä, jos sille opettaa kohtuuden rajat niissä herkuissakin. Ja se lapsi tulee kärsimään siitä lihavuudesta ihan siinä missä sinäkin aikanaan, vaikka sinä olisit kuin lapsi ei lihava olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet senlaatuinen henkilö josta ei pääse ystävällisyyden jälkeen eroon kohteliaasti
Minulla on hyvin vähän ystäviä. Viihdyn paljon itsekseni. Sinun kanssasi emme ole tavanneet kuuteen vuoteen. Jos haluat eroon minusta, niin sen kun vaan jätät vastaamatta viesteihini. :)
Vierailija kirjoitti:
Häät lastasi vihaavan kahden kuukauden tuttavuuden kanssa ovat isoin virhe ikinä.
Rakastan lastasi, en voi ymmärtää miksi haluat pienelle turvattoman elämän vain oman himosi takia.Lisäksi en pidä siitä kuinka käytät minua hyväksi lapsesi hoitajana, vaikka lapsi minulle tärkeä onkin.
Haluaisin katkaista välit mutta sitten lapsellasi ei ole enää ketään turvallista aikuista elämässään.
Nykyään ryyppäät niin paljon että mietin jo lasua.
Hoida pääsi ja prioriteettisi kuntoon ja ota vastuu omista valinnoistasi tekemättä sivullisille pahaa!
Olet itsekeskeisin ihminen jonka tunnen ja ihan järkky opportunisti.
Älä enää harkitse, vaan tee se lasu. Lapsen takia niin on paras. Tsemppiä! 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet senlaatuinen henkilö josta ei pääse ystävällisyyden jälkeen eroon kohteliaastiMinulla on hyvin vähän ystäviä. Viihdyn paljon itsekseni. Sinun kanssasi emme ole tavanneet kuuteen vuoteen. Jos haluat eroon minusta, niin sen kun vaan jätät vastaamatta viesteihini. :)
Olisiko mahdollista, että sinä et enää lähettelisi viestejä hänelle? Jos ette kerran ole kuuteen vuoteen tavanneet kasvotusten, niin kannattaako sinun enää ylipäätään vaivautua ottamaan häneen yhteyttä? Oikeasti.
Sinä et ole luonnonlahjakkuus urheilussa lajissa kuin lajissa. Se, ettet syötä palloa, et tunnusta omia virheitäsi, syytät muita mokistasi, tunget itsesi tärkeimmälle pelipaikalle jne., ei tee sinusta Kobe Bryantia, Messiä tai Roger Federeriä, vaan todella ärsyttävän pelikaverin, jota kukaan ei haluaisi joukkueeseensa, mutta yhtä vähän haluaisi pelata sinua vastaankaan. Rajaton itsevarmuutesi tekee sinusta kykenemättömän oikeasti oppimaan lajeista mitään ja lisäksi sinusta todella rasittavan treenikaverin.
Sinun kotisi haisee järkyttävän pahalle. Johtuu lemmikeistä, joita on aivan liikaa asunnon kokoon nähden. Kaksi lemmikkiä olisi sopiva määrä.
Että olet kateellinen ja ilkeä muille vain siitä syytä että olet tyytymätön itseesi. Huomionhakuisuus on huvittavaa ja kaikkihan sen näkee että laiskat ne töillä leveilee.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna: ketju täynnä ikävää luettavaa.
Olen niin samaa mieltä. Peukutukset vielä kertovat omaa kieltään. Ihminen on ihmiselle susi, ja ne sudet ja hyeenat näyttävät kokoontuneen tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Rahankulutuksesi on järjetöntä. Alkuvuodesta ostit kunnollisen, kalliin kameran ja sille linssejä ja tarvikkeita, kaksi viikkoa sitten ostit sille kasapäin kalliita tarvikkeita ja linssejä lisää taas vaihteeksi, ja nyt päätit että haluat uuden kameran vaikka vanhassa ei ole mitään vikaa joten huis vaan menit ja tilasit yli 700 maksavan kameran. Ostit uuden järkyttävän kalliin pöydän ja sille kalliin penkin. ihan vaan siksi koska vanhaan pöytään tuli silitysraudasta jälki jota ei edes huomaisi jollei syynää tosi tarkasti. Hautajaisia varten ostit kaksi pukua koska et osannut päättää kumpi on parempi.
Ostit oveen tarkoitetun vaatetelineen joka ei ollutkaan oviisi sopiva, etkä jaksanut sitä palauttaa kauppaan joten roskiin vaan.
Suunnittelet ostavasi kalliin uuden työpöydän tietokoneellesi jota käytät tyyliin kerran kahdessa viikossa.
Leveilet rahoillasi jatkuvasti, kehut kuinka taas ostit sitä sun tätä ja maksoi paljon, kehut kuinka taas menit ja ostit tosi kalliita ruokia.
Joo, omatpahan on rahasi, mutta se jatkuva niillä leveily ja tuhlaaminen on järjetöntä.
Älä huoli nämä ihmiset on yleensä varattomia. Tienaavat kyllä paljon, mutta tuhlaavat myös kaiken. Siinä vaiheessa kosahtaa kun tulee yllättävä meno, sillä nämä tyypit eivät osaa suunnitella talouttaan.
Ja valitettavasti tähän sanan väärinkäyttöön syyllistyvät narsistit, jotka syyttävät muita narsisteiksi. Heille kaikki ne ihmiset, jotka eivät ole ja tee niin kuin he haluavaat, ovat narsisteja.