Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2639)

Vierailija
741/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että tällä kertaa kaikki menee toisin ja onnistut, vaikka sitä ei ole tapahtunut niillä kymmenellä edelliselläkään kerralla? Ongelma ei ole ympäristössä, vaan sinussa itsessäsi.

Koska mennyt ei määritä tulevaisuutta. 

Vierailija
742/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ongelmat esimerkiksi koulussa ja kaverien keskuudessa eivät johdu oikeasti siitä, että hänellä on autismi ja ADHD, vaan siitä että häntä ei yksinkertaisesti ole kasvatettu ollenkaan ja että hänelle ei ole laitettu mitään rajoja. Ne diagnoosit ovat teidän vanhempien keksintöä, jolla te puolustatte lastenne huonoa käytöstä ja kusipäisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on tosi outoa ja ärsyttävää se että sinä voit tehdä ja sanoa mitä tahansa tai käyttäytyä oudosti, mutta kun sinulle joku siitä vähänkin sanoo, suutahtaa tai edes katsoo kummaksuen, sinä suutut ja loukkaannut että miten sulle noin tehtiin / sanottiin.

Siis häh, etkö yhtään nää omaa toimintaasi ja ainakin joskus sen outoutta Ja niiden vaikutusta muihin.

Miten ihmeellä kuvittelet että sinä voit tehdä/sanoa mitä tahansa ja muiden on vaan oltava lähelläsi suopeita "joo, ihan kiva, tottakai käy, ilman muuta, ei haittaa"

"Ystäväsi" on klassinen esimerkki narsistista, ehkä jopa sosiopaatista. :(

- Jätä se sika/emakko! Heti!

Vierailija
744/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läävässäsi ei pitäisi asua kenenkään. Ainakin lapset pitäisi saada sieltä pois.

Jos OIKEASTI aivan kauhea läävä, niin:

LASU, herranjestas! :O

Vierailija
745/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoit minun itsetunnon ihan kunnolla kaikella vähättelyllä ja haukkumisella. Sinä itse olit vaan surkea katkera äidin nurkissa asuva ilkimys, joka purki kaiken pahan olonsa muihin. Sinun valituksiasi piti aina kuunnella, mutta jos minulla oli jotain mielenpäällä, sain aina vaan vastaukseksi vähättelyä. Jos minä saavutin jotain, se oli aina jotenkin sinulta pois ja aloit taas vaan valittaa omasta surkeasta elämästäsi ja siitä miten sinulla ei ole kavereita (miksiköhän). Sitten kun päätin vihdoin hankkiutua sinusta eroon, niin minä olin se hirveä ihminen ja varmaan jauhat minusta paskaa vieläkin. Mutta ei kyllä kiinnosta, elämäni on paljon parempaa ilman negatiivista pahanilmanlintua.

Vierailija
746/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi aikuisella, elämää nähneellä naisella olla noin huono miesmaku? Kun edellisen kanssa riidellään kaikesta lapsiin liittyvästä, niin miksi pitää aloittaa suhde uuden juopon kanssa?

Vierailija
747/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä hammasharjaa saa käyttää

Täällä yksi, joka pesee hampaita n. 4-5 x päivässä, eikä paha haju silti lähde/pysy poissa. :/ Hajuongelmien aiheuttajaa/aiheuttajia on etsitty hammaslääkärissäkin "kissojen ja koirien kanssa" jo vuosia, mutta mitään ei ole löytynyt. Viimein tänä vuonna löytyi yksi ongelmakohta, jota kyllä koitetaan korjata parhaillaan... Siihenkin menee vain v***sti aikaa, koska hammaslääkäriajat kiven takana, ja niitä annetaan aina usean kuukauden väliajoilla. :'(

Hammasvälejä hinkkaan, kieltä putsaan monta kertaa päivässä... Ei auta kuin pieneksi hetkeksi. :(

Luulen, että alkusyy tähän kierteeseen on 1.) aikoinaan harrastamassani suun "raikastamisessa" suuvesillä (alkoholi ym. siinä tappaa kaikki hyvätkin bakteerit: juuri ne, jotka pitäisivät pahat bakteerit kurissa).

Sekä 2.) monen, monen vuoden ajan jatkuvasti syömissäni "terveellisissä" ksylitolikarkeissa (tiedättehän: niitä mitä syötetään lapsillekin jo päiväkodista lähtien aina ruokailun jälkeen?) Tapasin muka pitää niillä hengityksen raikkaana.

No, bakteerithan tykkäävät syödä sokereita - ne siis elävät niillä - ja ksylitolihan on sokeria! Joten... Tilanne suun bakteeristossa ryöstäytyi käsistä täysin. :/

Jotta, hammasharjaa käytetään kyllä, sitä suorastaan ylityöllistetään! Mutta sekään ei auta. :'(

Vierailija
748/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun silmäsi välttää, vaimosi pyllistelee, paljastelee ja muka vahingossa hipaisee mua. Kaikki tämä loppuu kun ilmestyt paikalle.

Vierailija
749/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a haircut.

Eli mies on 55+ v jolla vaalea 60 cm pitkä tukka.

Näyttää irvokkaalta koska hänellä on iso kaljuläiskä edessä ja päälaella...

Luulee itse ovevansa rockstar, mutta look herättää aina hilpeyttä kaikkialla...

Vierailija
750/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kertomaan sinulle enää aivan kaikkia salaisuuksiani, koska en luota sinuun enää pätkääkään. Olet jo useamman kerran vuosikymmenten kuluessa mennyt kertomaan ja vatvomaan minun asioitani muille, pettänyt luottamukseni täydellisesti. Se satuttaaja hävettää minua, että minun noloimmatkin salaisuuteni tietää monet muutkin kuin sinä.

Itse kerrot kyllä mokistasi ja pimeimmistäkin salaisuuksistasi minulle, ja tiedät, että voit aina luottaa, etten hiisku niistä yhteisille tutuillemme eteenpäin.

Minä kerron ja puhun kyllä sinulle edelleenkin sellaisista pienistä, "harmittomista salaisuuksista", niin että luulet minun yhä avautuvan sinulle aivan kuten ennenkin, etkä huomaa, että mikään olisi muuttunut... ;)

Viihdymme kuitenkin yhdessä, meillä on pitkä yhteinen historia takana, huumorimme osuu yksiin ja meillä on muuten oikein mukavaa yhdessä, joten en halua sinusta kokonaan luopuakaan! En vain päästä sinua enää näkemään niihin aivan sieluni sisimpiin kammioihin, vaan sullon salaisuuteni sinne, kenenkään saavuttamattomiin.

Vierailija
751/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mukava yhteinen loma , mutta sähläsit ihmissuhteissa. En ole ollut poikasi kanssa missään tekemisissä yli 25v edes facekaverina.Mitä sähläsit , kun yht äkkiä poikasi laittoi minut estolistalle fasessa , vaikken ole edes kaveri. En häiriköi ketään , elän omaa elämääni. Yrittäen tukea sinuakin , mutta nyt otin kyllä hieman itseeni.

Vierailija
752/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että tällä kertaa kaikki menee toisin ja onnistut, vaikka sitä ei ole tapahtunut niillä kymmenellä edelliselläkään kerralla? Ongelma ei ole ympäristössä, vaan sinussa itsessäsi.

Useimmiten se tekee juuri niin. Olet naiivi.

Vierailija
753/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten se tekee juuri niin. Olet naiivi.

Eli mielestäsi pitäisi vain tyytyä ja pysytellä menneisyydessä? Se, että ympäristö on juuttunut menneeseen ja tahtoo tilanteen pysyvän samanlaisena, ei tarkoita, että minun täytyisi juuttua menneisyyden tapahtumiin tai tuttuun jo nähtyyn ja koettuun. Saatika tuttavien menneisyyteen tai kokemuksiin.

Vierailija
754/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun seksisuhde siihen jonkun toisen aviomieheen ei ole mikään vuosisadan rakkaustarina, teidän kahden romanttinen kohtalo eikä täysin vääjäämätön asia, joka vain väkisin tapahtui teille. Tunteet eivät vie aikuista ihmistä väkisin ja mitkään asiat eivät vain tapahdu.

Olet todella rasittavaa kuunneltavaa, moraalisi on paljastunut hyvin matalaksi enkä haluaisi enää olla kanssasi missään tekemisissä. Tosi ikävää vaieta näistä ja joutua kannustamaan sua siitä, että panet toisen naisen rakasta aviomiestä ja hänen lastensa isää.

Ja kyllä, kyllä pidän sitä miestäkin syyllisenä, mutta minä en tunne häntä enkä vaimoaan, en minä ole häneen pettynyt ihmisenä. Pahinta että kun tämä joskus loppuu ja mies ei jätä sitä 20 vuoden avioliittoaan, minä olen se, joka joudun silloinkin kuuntelemaan miten sinä olet tämän sikamiehen viaton uhri...

Jos ei olisi aivan täysin pakko, en olisi missään tekemisissä kanssasi enää. En voi luottaa enää. Moraalisi, itsereflektiosi ja kykysi kantaa vastuu käytöksestäsi on ameeban tasolla.

Vierailija
755/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on idiootti

Vierailija
756/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllästyny siihen, että puhut omista asioista koko ajan etkä kuuntele, mitä mä omasta elämästäni haluaisin kertoa ja jakaa, kysyä neuvoa. Kun oot saanu kerrottua omat asiasi, niin sitten sulle tulee aina kiire jonnekin tai on menoo tai jos puhutaan puhelimessa, niin toteat, että täytyy lopettaa. Lisäksi jos satut jotain kysymään, niin alat puhumaan heti päälle parin ensimmäisen sanani jälkeen ja mulla jää sanottava asia kesken. Et siis osaa kuunnella tai et edes halua kuunnella. Enkä tykkää siitäkään, että jos puhelimessa puhutaan, niin sanot, että täytyy lopettaa kun joku sun YSTÄVÄ siellä yrittä sua tavotella. Mikä mä sitten oon? Enkö mä ole sun ystävä? Näköjään en. Katson tätä vielä jonkin aikaa, mutta jos tämä näin jatkuu, niin tuun ghostamaan sut tai miten se sanotaan.

Miksi et kysele neuvojasi joltakin muulta ? En ole roskakorisi enkä psykologisi. Voisit joskus puhua positiivisesti niinku muutkin.

Vierailija
757/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kirjoitti:

Haluaisin kertoa lapsuudenystävälleni, että rakastan häntä.

Minäkin haluaisin kertoa tuon saman nuoruuden rakkaalleni, mutta en uskalla enkä pysty sitä tekemään.

Vierailija
758/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sun seksisuhde siihen jonkun toisen aviomieheen ei ole mikään vuosisadan rakkaustarina, teidän kahden romanttinen kohtalo eikä täysin vääjäämätön asia, joka vain väkisin tapahtui teille. Tunteet eivät vie aikuista ihmistä väkisin ja mitkään asiat eivät vain tapahdu.

Olet todella rasittavaa kuunneltavaa, moraalisi on paljastunut hyvin matalaksi enkä haluaisi enää olla kanssasi missään tekemisissä. Tosi ikävää vaieta näistä ja joutua kannustamaan sua siitä, että panet toisen naisen rakasta aviomiestä ja hänen lastensa isää.

Ja kyllä, kyllä pidän sitä miestäkin syyllisenä, mutta minä en tunne häntä enkä vaimoaan, en minä ole häneen pettynyt ihmisenä. Pahinta että kun tämä joskus loppuu ja mies ei jätä sitä 20 vuoden avioliittoaan, minä olen se, joka joudun silloinkin kuuntelemaan miten sinä olet tämän sikamiehen viaton uhri...

Jos ei olisi aivan täysin pakko, en olisi missään tekemisissä kanssasi enää. En voi luottaa enää. Moraalisi, itsereflektiosi ja kykysi kantaa vastuu käytöksestäsi on ameeban tasolla.

Miten voit väittää, että sinun on pakko olla hänen MUKA-ystävänsä?

Vierailija
759/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on aivan pakko? kyllä minä katkoisin välit jos vihaisin ystävääni noin paljon.

Vierailija
760/2639 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hanki sitä kolmatta lasta.