Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Orastava ihmissuhde jonka narsistinen vanhempi yrittää tuhota mustamaalaamalla minua

Vierailija
04.08.2026 |

Siis tälle suhteen toiselle osapuolelle. Menin iloitsemaan että minua kerrankin ymmärretään ja tuetaan, ja sehän ei vanhemmalle sovi  Harmittaa kun tarvitsin tällaista yhteyttä niin kovasti ja nyt joku yrittää tietoisesti viedä sen minulta ja vaikuttaa toisen osapuolen ajatteluun minusta, ennen kuin edes todellisuudessa ehdimme tutustua. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä vanhempien lupaa tarvi seurusteluun, jos olet täysi-ikäinen.

Vierailija
2/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku menee hehkuttamaan vanhemmalleen uutta suhdettaan. Varsinkaan jos tämä on mielisairas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku menee hehkuttamaan vanhemmalleen uutta suhdettaan. Varsinkaan jos tämä on mielisairas. 

Kaduttaa

Ap

Vierailija
4/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sinusta pahaa ajattele. t: Repe 62 v

Vierailija
5/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni puolison äiti on narsisti/psykopaatti. Taitava mustamaalaamaan niin, että kuulija uskoo täysin, ellei tiedä. Onneksi olin perillä hänestä jo etukäteen. Hän selitti minulle lapsestaan tosi ikäviä juttuja, niin syvällisesti loukkaavaa, etten ole kertonut sille hänen lapselleen ollenkaan, kun se varmasti haavoittaisi. On vaikea uskoa, miten pahantahtoinen joku voi olla omaa lastaan kohtaan. Joten parasta ap, että pidät äitiisi etäisyyttä, äläkä avaudu hänelle omista asioistasi.

Vierailija
6/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manipuloinnin ja henkisen väkivallan uhrit ovat usein liian avoimia, avautuvat liikaa sille manipuloijalle. Se on tyypillistä siihen kuvioon, joten ei kannata syyttää siitä itseään. Kanbattaa vaan opetella varovaisemmaksi tietoisesti ja ottaa henkistä etäisyyttä.