Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (3084)

Vierailija
2921/3084 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suht terve. Sinulla on lähes rajattomasti aikaa. Taloutesi on ok kunnossa. Miksi et halua tehdä mitään? Voisit harrastaa ja kehittää itseäsi. Aloittaisit vaikka kielen opiskelun, hemmottelisit itseäsi, kehittäisit itseäsi, avartaisit maailmankuvaasi...

Mutta ei. Sinua ei kiinnosta. Miten ihmeessä saat aikasi kulumaan?

No, oman elämsi tuhlaat.

Vierailija
2922/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle täytyy laittaa rajat. Pettymykset kuuluu elämään. Jos jatkat noin, lapsestasi tulee pieni monsteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin hyvä foorumi purkaa ajatuksia, kun nyt näköjään muistoja nousee pintaan.

Henkilö ei ole muiden tunnistettavissa ja tuskin itse täällä pyörii.

Kun olin eroamassa ja jäämässä kahden teinin yksinhuoltajaksi, kerroit että ette miehesi kanssa antaneet lapsenne viettää aikaa lasten kanssa, jotka ovat eroperheestä.

Kuuntelin vuodatustasi ja ajattelin, että olet typerämpi kuin muistinkaan.

Nyt ajattelen olleeni liian naivi. Ehkäpä halusit tietoisesti potkia maassa makaavaa?Vuosia on kulunut ja nyt jo uskallan kiitollisena todeta, että hienosti pieni perheemme pärjäsi. 

Miten teillä meni?

Vierailija
2924/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on tullut mustavalkoinen ja ehdoton. Luulisi että tuon ikäinen ihminen ymmärtäisi että on muitakin totuuksia kuin sinun totuutesi ja muillakin on suruja ja vastoinkäymisiä kuin sinulla. Kaikkea hyvää sinulle mutta eiköhän tämä meidän ystävyys ollut tässä.

Vierailija
2925/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu kiinni yks ex-kamu. 

Laitoin välit poikki yli vuosi sitten. Hän on kolmesti yrittänyt avata keskusteluyhteyttä. Olen vastaillut kohteliaasti mutta en ole halunnut jatkaa "ystävyyttä". 

Kuollutta ihmissuhdetta ei kannata tekohengittää. 

Minulla menee oikein hyvin. Ainoa, mikä vähän harmittaa on se etten voi hypettää hänelle, miten hyvässä fyysisessä kunnossa olen 😄

Vierailija
2926/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin hyvä foorumi purkaa ajatuksia, kun nyt näköjään muistoja nousee pintaan.

Kun olin eroamassa ja jäämässä kahden teinin yksinhuoltajaksi, kerroit että ette miehesi kanssa antaneet lapsenne viettää aikaa lasten kanssa, jotka ovat eroperheestä.

Nyt ajattelen olleeni liian naivi. Ehkäpä halusit tietoisesti potkia maassa makaavaa?Vuosia on kulunut ja nyt jo uskallan kiitollisena todeta, että hienosti pieni perheemme pärjäsi. 

Miten teillä meni?

Kyllä se kuule tais vaan veetuilla sulle.

Eihän tollasia ihmisiä voi olla olemassa. Joka toinen liitto päättyy eroon. Monet lapset on eroperheistä.

Preppasko ne omistaan jotain huippumuusikkoja ja aivokirurgeja? 

Vierailija
2927/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin välit poikki yli vuosi sitten. Hän on kolmesti yrittänyt avata keskusteluyhteyttä. Olen vastaillut kohteliaasti mutta en ole halunnut jatkaa "ystävyyttä". 

Minulla menee oikein hyvin. Ainoa, mikä vähän harmittaa on se etten voi hypettää hänelle, miten hyvässä fyysisessä kunnossa olen 😄

Sulla ei ole kaikki himassa. Ei millään pahalla. Jotakin narsistista problematiikkaa?

Vierailija
2928/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole kaikki himassa. Ei millään pahalla. Jotakin narsistista problematiikkaa?

Onko sinusta narsistista problematiikkaa, jos ei halua pitää yhteyttä ihmiseen, jonka kanssa tulee vain ikävä fiilis?

Ihmisuhteetkin on hyvä välillä konmarittaa. Vaikka se onkin haikeaa ja tuskallistakin. Toksiset ihmiset, energiasyöpöt ja erisuuntiin kasvaneet ihmiset kannattaa siirtää listan hännille ja pikkuhiljaa tiputtaa listalta. 

Molemmille tulee tilaa uusille jutuille. 

Avioero on ok. Miksi joku olisi velvollinen ylläpitämään ihmissuhdetta, joka ei tuo positiivista elämään?

Vierailija
2929/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsismikortti vedetty esiin 😁 Eikö se ole jo vähän kulunutta? Miksi tunntuit ottaneen tuon kirjoituksen henkilökohtaisesti? Vauvalla menee järki, jos luulee kaikkea itselleen kirjoitetuksi.

Vierailija
2930/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä meni?

Mulla on paljon hyviä tarinoita. Niistä saisi melkein kirjan kirjoitettua. 

Vierailija
2931/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan omaa tilaa mieheni kanssa, enkä jaksa nähdä.

Vierailija
2932/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD diagnoosi ei tarkoita sitä, että voit sen varjolla saikutella jatkuvasti työelämässä milloin  milläkin olemattomalla syyllä ja maksattaa elämisesi vanhemmillasi elämisesi yli 30.v, kun ensin itse tyrit raha-asiasi toistamiseen. Voisit kasvaa aikuiseksi. 

Vierailija
2933/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä meni?

Kyllä se kuule tais vaan veetuilla sulle.

Eihän tollasia ihmisiä voi olla olemassa. Joka toinen liitto päättyy eroon. Monet lapset on eroperheistä.

Preppasko ne omistaan jotain huippumuusikkoja ja aivokirurgeja? 

Ei tullu muusikkoa eikä kirurgia. Mutta jätän ulkopuoliset ulos keskustelusta.

Vierailija
2934/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on tuore suhde? Onnea siitä!

Mieti kuitenkin tarkkaan, haluatko olla tapaamatta ystäviäsi? Entä jos suhteeseen tulee säröjä ja ystävät ovat jatkaneet elämäänsä ilman sinua?

Olen nähnyt monen naisen tekevän tuon virheen. Eikä siitä ole hyvää seurannut.

Muutenkin suhde pysyy parempana, jos kummallakin on omat menot ja ystävät. Ajan kanssa on aika puuduttavaa katsella samaa naamaa koko ajan.

Vierailija
2935/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pettää sinua. Varma tieto. Pitäisikö kertoa vai haluatko olla tietämätön?

Vierailija
2936/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää tuota isona varoitusmerkkinä 🚩🚩🚩

Mies juoksee karkuun jos roikut siinä kuin teinityttö 

Vierailija
2937/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää tuota isona varoitusmerkkinä 🚩🚩🚩

Mies juoksee karkuun jos roikut siinä kuin teinityttö 

Joo ei ole terveen merkki.

Minulla vetäytyy pallit sisään jo ajatuksesta. 

Mies 42v

Vierailija
2938/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa millään kertoa ystävälleni, että hänen miehensä on steriloinut itsensä jo vuosia sitten ekan avioliittonsa jälkeen. Hänellä on siitä kolme lasta, ystävälläni ei ole yhtään ja on surrut kun lapsia tämän miehen kanssa ei ole syntynyt. He ovat olleet yhdessä jo monta vuotta.
Tiedän tämän sen takia kun oma mieheni on samassa työpaikassa kuin ystäväni mies, ollut jo monet vuodet ja kun heillä on ystävyys toiminut niin tuo mies on jo aikoja sitten kertonut mun miehelleni että näin on.
Nyt kun taas kerran juttelin mieheni kanssa miten onneton ystäväni on kun lapsia ei pari ole onnistunut saamaan, niin mieheni kertoi suoraan miksi noin on.
Tilanne on minusta ihan kurja - me kolme siis tiedämme asiasta, mutta ei se yksi, jota asia eniten koskee.
Toisaalta en koe, että olisi velvollisuutenikaan kertoa hänelle, hänen miehensähän se olisi pitänyt kertoa jo ennen kuin he menivät naimisiin, eikö vain? En ole pyytänyt päästä tästä salaisuudesta osalliseksi.
Minusta en oikein voi sanoa hänelle mitään muuta kuin että keskustelisi vielä miehensä kanssa jne plaa plaa.
Vai miten on?

nimim. Puun ja kuoren välissä

Vierailija
2939/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et jaksa nähdä? Mikä vie voimasi tuossa suhteessa? Oletko alistettu kotiin ja esität, ettet jaksa nähdä? Suhteen pitäisi tuoda iloa ja energiaa, ei viedä voimia. Miten läheisesi ja ystävät reagoivat tuohon jaksamattomuuteesi? Tuo on oikeasti aika hälyttävää. Hae apua. Ajoissa.

Vierailija
2940/3084 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa millään kertoa ystävälleni, että hänen miehensä on steriloinut itsensä jo vuosia sitten ekan avioliittonsa jälkeen. Hänellä on siitä kolme lasta, ystävälläni ei ole yhtään ja on surrut kun lapsia tämän miehen kanssa ei ole syntynyt. He ovat olleet yhdessä jo monta vuotta.
Tiedän tämän sen takia kun oma mieheni on samassa työpaikassa kuin ystäväni mies, ollut jo monet vuodet ja kun heillä on ystävyys toiminut niin tuo mies on jo aikoja sitten kertonut mun miehelleni että näin on.
Nyt kun taas kerran juttelin mieheni kanssa miten onneton ystäväni on kun lapsia ei pari ole onnistunut saamaan, niin mieheni kertoi suoraan miksi noin on.
Tilanne on minusta ihan kurja - me kolme siis tiedämme asiasta, mutta ei se yksi, jota asia eniten koskee.
Toisaalta en koe, että olisi velvollisuutenikaan kertoa hänelle, hänen miehensähän se olisi pitänyt kertoa jo ennen kuin he menivät naimisiin, eikö vain? En ole pyytänyt päästä tästä salaisuudesta osalliseksi.
Minusta en oikein voi sanoa hänelle mitään muuta kuin että keskustelisi vielä miehensä kanssa jne plaa plaa.
Vai miten on?

nimim. Puun ja kuoren välissä

Voi apua! Olet vaikeassa tilanteessa. Miehesi myös. Minä ehkä yllyttäisin ystävää tutkimuksiin. Jospa mies saisi kakistettua totuuden, kun lääkäri kertoo, ettei löydy siittiöitä.

Tuo on valtavan iso petos! Sinut on vaan vedetty mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi