Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (3084)

Vierailija
2961/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle nyt jo ns entiselle ystävälle, jonka kanssa on tunnettu 30v sanoisi, että olet siinä mielessä todella outo, että et auta muita pyyteettömästi. Halusit aina jotain edes pientäkin vastinetta mm jostain muutaman km kyyditsemisestäkin jonka teit tyyliin yhden kerran. Itse passautit itseäsi kyllä ihan mennen tullen ja otit vastaan ilmaiseksi kaikkea mitä vaan joku tarjosi sinulle tarjoamatta edes pullakahveja kotonasi. 

Meneppä peilin eteen ja mieti mikä tässä elämässä on tärkeintä, se että kateellisuuttasi vain hyödynnät muita ilman vastinetta, etkä auta ystävääsi vaikka tiedostat että hän olisi vaikka joutunut pulaan ja sanot sen vielä ääliö ääneen. Kyllä sä oot ihan käsittämätön. 

Vierailija
2962/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painat kohta 100kg ja se on jo 40kg ylipainoa tosi lyhyelle ihmiselle. Et pysy perässä muiden kanssa kävellessä ja aina pitäisi istua joka paikassa tai kulkea julkisilla lyhyetkin matkat, jotka taittuisi vallan hyvin kävellen. Rahasi riittäisi erilaisiin painonhallintatuotteisiin, mutta olet monessa asiassa liian pihi. Sinun pitäisi ryhtyä tekoihin, jotta saisi painonnousun edes pysäytettyä, koska muuten et jaksa kohta tehdä mitään ja peli on sitten menetetty. Tykkäät tehdä erilaisia asioita kaupungilla, niin tarvitaan niihin sen verran jaksamista, ettei se kohta onnistu jos lisää lihoo. Muuten ei jaksa juurikaan edes kävellä kohta.

On myös rasittavaa kulkea todella hitaasti mukana, oma vauhti väkisinkin nousee kävellessä, niin joutuu jatkuvasti hidastaa, että pysyt mukana. Ei ole myöskään kivaa maksaa julkisista lyhyen matkan takia, jotka taittuisi mukavasti kävellen.

Sinua harmittaa kovasti painonnousu, mutta et tee mitään asialle, vaikka sinullla riittää raha jopa ozenpiciin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tarkka siitä mihin istut, ettet riko tuolia runsaan ylipainon takia. Ei ole kiva, että jotkut huonekalut hajoaa sen takia. Minulla ei ole varaa jatkuvasti ostaa uusia huonekaluja.

Vierailija
2964/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mökkilokille uutta kutsua...

Vierailija
2965/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan! Vuosikaudet vellot samoissa ongelmissa, mutta mitään et tee asialle. Eikä se ole rahasta kiinni! Tartu toimeen ja tekisit jotain asioille.

Vierailija
2966/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole tarkka siitä mihin istut, ettet riko tuolia runsaan ylipainon takia. Ei ole kiva, että jotkut huonekalut hajoaa sen takia. Minulla ei ole varaa jatkuvasti ostaa uusia huonekaluja.

Ostat jotain halpaa Temukamaa? 

Kyllä laadukkaat huonekalut kestää painavankin av-mamman

Vierailija
2967/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painat kohta 100kg ja se on jo 40kg ylipainoa tosi lyhyelle ihmiselle. Et pysy perässä muiden kanssa kävellessä ja aina pitäisi istua joka paikassa tai kulkea julkisilla lyhyetkin matkat, jotka taittuisi vallan hyvin kävellen. Rahasi riittäisi erilaisiin painonhallintatuotteisiin, mutta olet monessa asiassa liian pihi. Sinun pitäisi ryhtyä tekoihin, jotta saisi painonnousun edes pysäytettyä, koska muuten et jaksa kohta tehdä mitään ja peli on sitten menetetty. Tykkäät tehdä erilaisia asioita kaupungilla, niin tarvitaan niihin sen verran jaksamista, ettei se kohta onnistu jos lisää lihoo. Muuten ei jaksa juurikaan edes kävellä kohta.

On myös rasittavaa kulkea todella hitaasti mukana, oma vauhti väkisinkin nousee kävellessä, niin joutuu jatkuvasti hidastaa, että pysyt mukana. Ei ole myöskään kivaa maksaa julkisista lyhyen matkan takia, jotka taittuisi mukavasti kävellen.

Sinua harmittaa kovasti painonnousu, mutta et tee mitään asialle, vaikka sinullla riittää raha jopa ozenpiciin.

Ei aina auta edes Ozempic, jos makaa päivät sohvalla ja välillä vetää viinaa kaksinkäsin. 

Liikunta ja terveet elämäntavat on se juttu.

Täytyy myös ymmärtää, että psyykelääkkeet voi lihottaa. Niihin voi liittyä myös ahmimista. En itse käytä mutta olen seurannut läheltä.

Vierailija
2968/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni lähettää jouluisin puhelimella jouluisen kuvan itsestään. Ei koskaan kysy esim kuulumisia.

Nyt hän viettää syntymäpäivää ja haluaa paljon ihmisiä häntä juhlimaan. Itse olen estynyt. 
Tämä joulukuvan lähettäjä loukkaantui, kun en osallistu juhliin.

Enhän edes tunne tyyppiä kovin hyvin, toki saan aina tuoreen kuvan hänestä.

Sehän on parasta mitä hän tietää. Oma naama! 😄

Vierailija
2969/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene terapiaan! Vuosikaudet vellot samoissa ongelmissa, mutta mitään et tee asialle. Eikä se ole rahasta kiinni! Tartu toimeen ja tekisit jotain asioille.

Ei terapeuttikaan voi ihmeitä tehdä, jos ihminen itse ei ole kykenevä kohtaamaan itseään. Lisää lääkkeitä edellisten päälle.

Vierailija
2970/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on huono provo 0/5

Väität että joku tulee sun luo, istuu huonekalun rikki, sinä ostat uuden ja kohta taas sama. Etkä saa suutasi auki vaan valitat vauvalla.

Vähän vois yrittää.

Vierailija
2971/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot aikuisen lapsesi, miehesi ja sukusi terveystietoja hyvinkin tarkkaan. 

Mitä he mahtaisivat ajatella, jos alkaisin rupatella heidän kanssaan niistä?

Tai teidän seksielämästä tai sen puutteesta ja niiden syistä. Tai lapsesi seksimieltymyksistä.

Tiedätkö mitä? Minusta on kiusallista kuulla niistä ja yritän aina vaihtaa puheenaihetta.

Pienen lapsen korvatulehdus on eri juttu. Mutta tässä puhutaan myös mt-diagnooseista.

Sinun täytyy olla hyvin rajaton ihminen kun et tätä ymmärrä.

Vierailija
2972/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa laulaa. Olet toki kehittynyt 2000-luvun alkuvuosista kun laulutuntejakin olet ottanut. Mutta ei laulutunnit ole tae lahjakkuudesta, kyllä laulunopettajalle tietysti asiakkaat ja raha kelpaa.

Naisporukassa ei sanota innokkaalle lahjattomalle laulajalle: Älä laula, heittele vaikka pienillä kivillä mieluummin. Naiset hymistelevät, miehet sanoisivatkin suoraan. 

Juu laula karaokea ja iloitse siitä. Mutta älä nolaa itseäsi yksinlaulamalla kirkossa sukulaisten häissä/hautajaisissa tai työpaikan juhlissa. 

Kukaan ei raaski sanoa..

Vierailija
2973/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ohuet hiukset näyttäisi paremmalta lyhyempänä.

Vierailija
2974/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität peitellä kilojasi. Varsinkin kuvissa. Sorry, eihän se onnistu. Laihduta ja kiinteytä kroppaasi, jos haluat näyttää vähän paremmalta.  

Vierailija
2975/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä shoppailuaddiktille tapahtuu, jos hän ei voi esitellä ostoksiaan muille? Kukaan ei ole näkemässä.

Jatkaa shoppailua ja sulloo ostokset surullisena kaappiin?

Vierailija
2976/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla roikkuu kiinni yks ex-kamu. 

Laitoin välit poikki yli vuosi sitten. Hän on kolmesti yrittänyt avata keskusteluyhteyttä. Olen vastaillut kohteliaasti mutta en ole halunnut jatkaa "ystävyyttä". 

Kuollutta ihmissuhdetta ei kannata tekohengittää. 

Minulla menee oikein hyvin. Ainoa, mikä vähän harmittaa on se etten voi hypettää hänelle, miten hyvässä fyysisessä kunnossa olen 😄

Ihan puhdasta fittuiluahan toi oli. 

Ei hän ole ystäväsi. Ikävä sanoa.

Vaikka heillä olisi joku outo pimeältä keskiajalta jäänyt maailmankatsomus, oikea ystävä ei puhuisi noin. Varsinkaan, kun olit juuri siinä elämäntilanteessa 

Vierailija
2977/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin välit poikki yli vuosi sitten. Hän on kolmesti yrittänyt avata keskusteluyhteyttä. Olen vastaillut kohteliaasti mutta en ole halunnut jatkaa "ystävyyttä". 

Minulla menee oikein hyvin. Ainoa, mikä vähän harmittaa on se etten voi hypettää hänelle, miten hyvässä fyysisessä kunnossa olen 😄

Vaikka heillä olisi joku outo pimeältä keskiajalta jäänyt maailmankatsomus, oikea ystävä ei puhuisi noin. Varsinkaan, kun olit juuri siinä elämäntilanteessa 

Tuli lainaus väärin.

Tämä oli sille, jonka ystävä ei antanut lapsensa olla eroperheenlapsen kanssa ja kertoi sen kun toinen oli juuri eroamassa.

Vierailija
2978/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi lapsia piti väkipakolla hankkia vielä lisää, kun olit jo edellisten kanssa aivan loppu. 

Vierailija
2979/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli lainaus väärin.

Tämä oli sille, jonka ystävä ei antanut lapsensa olla eroperheenlapsen kanssa ja kertoi sen kun toinen oli juuri eroamassa.

Selkokielelle suomennettuna:

Sinä ja lapsesi olette nyt alempaa kastia, ettekä ole enää kelvollista seuraa. 

Selkokielelle suomennettuna:

En ole ystäväsi, haluan vaan esittää ystävää.

Vierailija
2980/3084 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi lapsia piti väkipakolla hankkia vielä lisää, kun olit jo edellisten kanssa aivan loppu. 

Ja pitääkö niitä tehdä jokainen eri isille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme