Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?
Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.
Kommentit (2621)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ollut kuusi miestä ja kaikkien kanssa on mennyt välit poikki samalla tavalla. Olisikohan syynä jokin muu kuin sattuma?
Jos todennäköisyys, että välit katkeavat itsestä riippumattomista syistä johtuen, on 0.5, niin todennäköisyys välien katkeamiseen kuusi kertaa peräkkäin on 0.5 potenssiin kuusi eli 0.0156. Siis vajaat kaksi prosenttia poikkimenoista johtuu muusta kuin omasta syystä. Sama toisinpäin, välit menevät tässä tapauksessa poikki 98 prosentin varmuudella omasta syystä johtuen.
Korjatkaa, jos olen väärässä.
Haluaisin sanoa eräälle henkilölle, että olisi hyvä laihduttaa.
Olen tainnut sanoa kaiken, eri asia muistaako kukaan mitään. Moni kertoo että tahtoisi seksiä. Minulla päinvastoin, kun halut keskittyvät harvoihin. Sanoisin että en tahdo. Tuskin tulisivat kylään. Olen mies ja tosi voimakkaat halut. Silti kuka tahansa ei siinä mielessä kiinnosta, jos uhraudun, tulee riesa. Jos en, yksinäisyys. Lopulta riita kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sanoa että haluaisin seksiä hänen kanssaan. Olen nainen ja niin on ystävänikin. Olemme kumpikin naimisissa tahoillamme mutta erään viinihuuruisen juhannuksen aikana suutelimme saunassa ja tuosta hetkestä lähtien olen haaveillut seksistä hänen kanssaan. En voisi ikinä kertoa tuota koska pelkään menettäväni ystäväni.
Yököttävää toimintaa! Kertakaikkisen kamalaa. 🤢🤢
Suomen on maksettava oma osuutensa ilmastovelasta globaalille etelälle. Ilmastovelka koostuu globaalin pohjoisen maiden valtavista historiallisista ilmastopäästöistä ja niiden tuhoisista seurauksista. Ilmastovelan nimissä Suomen on ajettava globaalin etelän valtionvelkojen mitätöimistä IMF:ssä ja Maailmanpankissa ja lisättävä velatonta ilmastorahoitusta näille yhteiskunnille.
ELOKAPINA !
Ei voi kahdettia muita siitä minkä eteen et itse jaksa tikkuakaan ristiin laittaa.
Jos on teini-iästä asti ollut naimisissa saman ihmisen kanssa ja nyt kun lapset on täysi-ikäisiä ja ero tuli, niin ehkä kannattaa opetella elämään itsensä kanssa jonkin aikaa (ja nauttia siitä elämästä), eikä hypätä heti sen ensimmäisen kiinnostuneen kelkkaan, niinkuin on nyt käynyt.
Että ei ole sinulta pois, jos joskus sanoisit jotain hyvää ja kaunista toiselle ihmiselle. Sinua kyllä pitää kehua ja kaikesta ylistää, kuinka paljon kauniinpi, viisaanpi ym olet.
Kannattaisi erota miehestä, joka on hänelle riippakivi. Mies ei käy töissä, harrastaa vain taivaanrannan maalailua, aiheuttaa heidän kotiinsa järkyttävän kaaoksen ja estää ystävääni käyttämästä omaa palkkaansa mukaviin asioihin. Mies on myös hyvin raskasta seuraa, minkä takia häntä ei mielellään kutsuttaisi ystäväpiirin illanviettoihin.
Teille tuli avioero, se on surullista. Tuen sinua, koska olen lojaali.
Salaa kuitenkin mietin että olitte yhdessä niiin nuorista saakka että oli hyvin todennäköistä kasvaa erilleen. Exäsi rakkaus vain loppui, joskus käy niin. Varsinkin kun sinun ajattelusi on muuttunut niin äärimämiseksi..
Sinun olisi kannattanut ottaa vastaan tarjottu ystävyys, hän on mukava ihminen kuten itsekkin sanoit ja oli kuulemma paras ystäväsi.
Sen sijaan mustamaalaat häntä ja jopa hänen perheensä on kääntynyt häntä vastaan. Olen oikeasti salaa surullisempi hänen puolestaan. Hänellä oli ihan oikeus erota ja se oli sinuakin kohtaan reilumpaa, kuin kasvattaa kulissit.
Lopettaisit itsekeskeisyyden ja ihmeellisen vaatimuksen, että kaikkien muiden pitää palvella sinua. Unohdat ilmoittaa, ettet tulekaan kylään, vaan kaverien kaljaseura onkin tärkeämpää. Lopeta kiukuttelu, kun kaikki ei mene juuri sinun aikataulusi mukaan. Kasva aikuiseksi!
"Olet miehesi siivellä elävä tärkeilijä. Jos miehesi jättäisi sinut tai kuolisi, sinulle ei jäisi mitään omaa aitoa elämää. Elät miehesi kautta, etkä osaa tehdä yksin mitään."
aika moni on "siipeilijä". Mitä se sinulle kuuluu, jos se miehelle on o.k.
sanoisin uudelle ystävälleni, että sano suoraan jos ei halua olla enää ystävä.
Ystävyys on vastavuoroista.
Sanoisin myös, että näen kyllä miten arvioit minua.
Vierailija kirjoitti:
sanoisin uudelle ystävälleni, että sano suoraan jos ei halua olla enää ystävä.
Ystävyys on vastavuoroista.
Sanoisin myös, että näen kyllä miten arvioit minua.
Mitä jos kaikki ei liitykkään sinuun?
Uusille ystäville ei välttämättä kerrota elämästä aivan kaikkea ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Että ei ole sinulta pois, jos joskus sanoisit jotain hyvää ja kaunista toiselle ihmiselle. Sinua kyllä pitää kehua ja kaikesta ylistää, kuinka paljon kauniinpi, viisaanpi ym olet.
On ihmisiä, joita kehutaan usein ja toisia tuskin koskaan. Kyllähän se katkeroittaa. Ei tee mieli kehua muita, jos itseä ei ole kehuttu juuri koskaan.
"Mitä jos kaikki ei liitykkään sinuun?
Uusille ystäville ei välttämättä kerrota elämästä aivan kaikkea ja heti."
-voit kertoa silloin vaikka se, tai katkaise ystävyys
Vierailija kirjoitti:
"Mitä jos kaikki ei liitykkään sinuun?
Uusille ystäville ei välttämättä kerrota elämästä aivan kaikkea ja heti."
-voit kertoa silloin vaikka se, tai katkaise ystävyys
Mitä ihmettä?? Siis miksi pitää katkaista ystävyys uusiin ihmisiin jos ei halua kertoa heille jokaista elämänsä yksityiskohtaa? Oletko ehkä hieman kohtuuton :D
Huolehdi niistä lapsistasi. Lapset pitäisi mennä jatkuvan juhlimisen edelle.
Lähinnä haluaisin, että tämä menisi hänelle tajuntaan. Sanoa on yritetty.
"sanoisin uudelle ystävälleni, että sano suoraan jos ei halua olla enää ystävä.
Ystävyys on vastavuoroista.Sanoisin myös, että näen kyllä miten arvioit minua."
"Mitä ihmettä?? Siis miksi pitää katkaista ystävyys uusiin ihmisiin jos ei halua kertoa heille jokaista elämänsä yksityiskohtaa? Oletko ehkä hieman kohtuuton :D "
miten edellä oleva vastauksesi iittyy a.p kirjoitukseen. Ei mitenkään.
Haluaisin sanoa että haluaisin seksiä hänen kanssaan. Olen nainen ja niin on ystävänikin. Olemme kumpikin naimisissa tahoillamme mutta erään viinihuuruisen juhannuksen aikana suutelimme saunassa ja tuosta hetkestä lähtien olen haaveillut seksistä hänen kanssaan. En voisi ikinä kertoa tuota koska pelkään menettäväni ystäväni.