Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2621)

Vierailija
2561/2621 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä tämän sinulle joskus vielä sanonkin, mutta olen pahoillani siitä mitä jouduit kokemaan montakymmentä vuotta. Olit palvelija, rahoittaja, kodinhoitaja, toisen ihmisen haaveiden ja tahtojen toteuttaja samassa paketissa, vaikka jouduitkin usein nolatuksi ja vähätellyksi muiden läsnäollessa. Ai että minua harmitti ja nolotti puolestasi kuunnella sen narsistisen, hallitsevan, tyrannin vähättelevää puhetta ja piikittelyä mitä hän kohdisti sinuun. Hän ei ollut ollenkaan sitä mitä esitti ja loppujen lopuksi ei jaksanutkaan esittää koska piti sinua niin itsestään selvyytenä, lampaana, joka toteuttaa maailman tappiin hänen palvelemistaan. Tulet vielä huokaisemaan helpotuksesta että pääsit hänestä, saat vihdoinkin elää omaa elämääsi ilman että joudut olemaan käskytettävänä ja vain hänen omien haaveiden mahdollistajana. 

Olet varmaan itsekin joku narsisti? Tapas

Frenemy :D 

Vierailija
2562/2621 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lihonut sitten viime näkemän.

Oletpa todella "reilu" kun noin arvostelet! Pidä huoli vaan omista kiloistasi!! Ja ihan vaan tiedoksi, olen ollut pitkään lenkkeilemättä koska olin kuumeessa ja nuha kesti kolme viikkoa ja yskä neljä viikkoa. Ja kyllä, tämä vituttaa minuakin ja huomaan kyllä, joten Pidä mölyt mahassasi. Ei tarvi mölistä myöskään täällä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/2621 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttynyt kuulemastani, olisin todellakin ollut mielummin ilman sitä kaikkea informaatiota. Aikuistu hyvä ihminen, koska olet jo reippaastikin keski - ikäinen, käyttäydy sen mukaan, kuulostat välillä ihan joltain teiniltä. Onko sinulle koskaan kukaan sanonut, että sinussa on useampi persoona, olet hyvin ristiriitainen. Muista että kaikki ei pyöri sinun ympärilläsi. 

OT mielenkiinnosta, miten ja millaisia eri persoonia olet "ystävässäsi" havainnut?

Vierailija
2564/2621 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa lihonut sitten viime näkemän.

Oletpa todella "reilu" kun noin arvostelet! Pidä huoli vaan omista kiloistasi!! Ja ihan vaan tiedoksi, olen ollut pitkään lenkkeilemättä koska olin kuumeessa ja nuha kesti kolme viikkoa ja yskä neljä viikkoa. Ja kyllä, tämä vituttaa minuakin ja huomaan kyllä, joten Pidä mölyt mahassasi. Ei tarvi mölistä myöskään täällä!!

Lisään vielä, että vaihdevuodet ottavat valtaa pikkuhiljaa. Hyvä että sinä olet missin mitoissa.

Vierailija
2565/2621 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on välinpitämätön ja kylmä, autistinen. Keskittyy perheeseen ja sukuun, muista viis.

Vierailija
2566/2621 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli raiskaus, kun harrastit seksiä sammuneen tyttöystäväsi kanssa.

Kuten myös se että laukeaa naisen sisään vaikka "varomisesta" on sovittu.Mutta tarkoituksena lienee ollut "pakkoliitto".Fuking rude.Ja surullinen lopputulos.

Vierailija
2567/2621 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet niin itsekäs, ettei kukaan kaveriporukassa jaksa kuunnella itsekehumonologia. Jos joku sanoo jotakin väliin, alat huutaa ja käännät aiheen taas itseesi. Valitset kaverisi sen mukaan, että voit korottaa itsesi "jalustalle" ajatuksena, että olet heitä parempi. Kukaan ei halua olla kanssasi enää tekemisissä. Me haluamme puhua muustakin kuin sinusta ja ihanuudestasi ja olemme kyllästyneet jatkuvaan valittamiseesi ja siihen, että mustamaalaat muita. Vaadit kaikilta palveluksia etkä anna mitään takaisin. 

Joten kun järjestämme illanviettoja ilman sinua, voit miettiä, miksi emme halua sinua mukaan. Sinulla ei ole yhtä ainutta todellista ystävää. Olet karkoittanut kaikki käytökselläsi. Ja siitä voit syyttää vain itseäsi. Jos osaat. 

Vierailija
2568/2621 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin niin, että olisimme enemmän yhteyksissä ja näkisimme useammin. Kaipaan sinua, alkuperäistä Sinua.

(Tämän sanominen ei olisi ookoo siinä mielessä, että ystäväni kamppailee ptsd:n kanssa, hän kärsii tilanteesta ja eristäytyneisyydestään itsekin.)

Vierailija
2569/2621 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehesi siivellä elävä tärkeilijä. Jos miehesi jättäisi sinut tai kuolisi, sinulle ei jäisi mitään omaa aitoa elämää. Elät miehesi kautta, etkä osaa tehdä yksin mitään.

Vierailija
2570/2621 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ne hiton mielistely-yritykset. Etkö tajua niiden olevan turhia, etkö pösilö näe että en reagoi niihin mitenkään tai sivuutan ne joka ikinen kerta jollain diiba daaba lauseella tai vaihdan puheenaihetta. En ymmärrä miten et vieläkään tajua etten ole ihminen joka tarvitsee mitään erityistä huomiota tai ihailua. Emmekö voisi olla vain ihan rauhassa 2 tavallista ihmistä jotka tekee joskus harvakseltaan jotain yhdessä sen kummemmin itseämme toiseen vertailematta.

Vierailija
2571/2621 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ne hiton mielistely-yritykset. Etkö tajua niiden olevan turhia, etkö pösilö näe että en reagoi niihin mitenkään tai sivuutan ne joka ikinen kerta jollain diiba daaba lauseella tai vaihdan puheenaihetta. En ymmärrä miten et vieläkään tajua etten ole ihminen joka tarvitsee mitään erityistä huomiota tai ihailua. Emmekö voisi olla vain ihan rauhassa 2 tavallista ihmistä jotka tekee joskus harvakseltaan jotain yhdessä sen kummemmin itseämme toiseen vertailematta.

No johan oli taas avautuminen? Miten tämä ilmenee? Enemmän yksityiskohtia kiitos!

Vierailija
2572/2621 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olet niin itsekäs, ettei kukaan kaveriporukassa jaksa kuunnella itsekehumonologia. Jos joku sanoo jotakin väliin, alat huutaa ja käännät aiheen taas itseesi. Valitset kaverisi sen mukaan, että voit korottaa itsesi "jalustalle" ajatuksena, että olet heitä parempi. Kukaan ei halua olla kanssasi enää tekemisissä. Me haluamme puhua muustakin kuin sinusta ja ihanuudestasi ja olemme kyllästyneet jatkuvaan valittamiseesi ja siihen, että mustamaalaat muita. Vaadit kaikilta palveluksia etkä anna mitään takaisin. 

Joten kun järjestämme illanviettoja ilman sinua, voit miettiä, miksi emme halua sinua mukaan. Sinulla ei ole yhtä ainutta todellista ystävää. Olet karkoittanut kaikki käytökselläsi. Ja siitä voit syyttää vain itseäsi. Jos osaat. 

Tähän voisi lisätä, että tämmöinen henkilö välttää olemasta tekemisissä ihmisen kanssa jonka kokee olevan osaavampi tai parempi. Asetelma ei ole silloin niin kuin hän haluaisi. Tuntee jäävänsä altavastaajan asemaan ja sehän ei sovi. 

Vierailija
2573/2621 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ylipainoinen koska syöt koko ajan. Kyllä - ne keksit, pikkupullat ja smoothiet lasketaan mukaan päivän syömisiin. 

Taidan tuntea saman henkilön. Ei tartte ihmetellä kun ei löydy istuvia vaatteita. Sitä valitat minulle aina. 

Vierailija
2574/2621 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet niin hirveen rikas ja hieno ihminen, kun käyt muutaman vuoden välein parin viikon matkalla Euroopassa miehesi kanssa. Vielä hienomman sinusta tekee, se että haluaisit matkustaa esim Japaniin.

Uuh, voih olen kade. 😂

Et vaan millään ymmärrä, että muutkin matkustavat ja haaveilevat matkoista.

Olet nolo.

Vierailija
2575/2621 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on ihmisillä kaunaa kamujaan kohtaan :D

Vierailija
2576/2621 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet niin hirveen rikas ja hieno ihminen, kun käyt muutaman vuoden välein parin viikon matkalla Euroopassa miehesi kanssa. Vielä hienomman sinusta tekee, se että haluaisit matkustaa esim Japaniin.

Uuh, voih olen kade. 😂

Et vaan millään ymmärrä, että muutkin matkustavat ja haaveilevat matkoista.

Olet nolo.

Tämä kirjoitus huutaa kyllä kirjoittajan syvää itsetunnon puutetta ja kateellisuutta toista kohtaan. Mitä ihmeellistä tai edes hienoa siinä on jos käy 2v välein ulkomailla. Ei mitään. Suurin osa käy joka vuosi ja aika moni haluaisi käydä Japanissa. 

Mä veikkaan et kirjoottaja on ihminen jika ei itse käy missään, ei joko pääse, ei uskalla tai ei ole rahaa, on kamalan kateellinen sille joka käy ja kuvittelee että tuo joka matkustelee luulee olevansa jotenkin hieno ja rikas.

Vanha sanonta: kateellisuus vie kalatkin vesistä.

Vierailija
2577/2621 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan ok myöntää deittisovelluksissa, että haluaisit parisuhteen. Jos sanot miehille, että et etsi mitään vakavaa, et oikein voi suuttua siitä, että he pitävät juttua kevyenä hauskanpitona. Tiedän, että välttelet "parisuhdeasiaa" todennäköisesti siksi, että suojelet sillä itseäsi ja tunteitasi, mutta kovasti näyttää siltä, että olet jo saanut siipeesi tälläkin tavalla.

Miksei tätä voi sanoa ystävälle suoraan? 

Vierailija
2578/2621 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan, mutta ihmettelen  kommunikointityyliäsi joka on kun jonkun teinin. Vai onkohan kyseessä myöhemmän keski-iän alkava aivorappeuma tai helteen aiheuttama aivosumu (jota tapahtuu talvellakin). Jos kysyn ja ehdotan jotain, voitko vastata edes kokonaisia lauseita tai itse ehdottaa jotain tarkempia speksejä. Tai sitten suoraan sanoa heti ettei tänään varmaan ehdi/jaksa ja ehdottaa jotain muuta aikaa. Kuitenkin aina sanot että olipa kiva tehdä xxx tai käydä yyyy, mutta olet ihan perässävedettävä. Minun pitää hoitaa kaikki järjestelyt. Jos kysyn oletko paikassa aaaaa, lähdetkö xxxx, vastauksesi on jotain josta minä en tiedä mitä sä nyt aiot, lähdetkö vai et. Miten hiton vaikeaa voi olla vastata selvään kysymykseen?

Vierailija
2579/2621 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antasitko puolisoidemme, jotka ovat olleet lapsesta asti ystäviä- keskustella puhelimessa tai videopuhelussa ihan kahdestaan?

Puolison lapsuuden ystävän puoliso siis tunkee jokaiseen puheluun mukaan ja äänekkäänä päsmäripersoonana nämä ystävysten puhelut ovat kärsineet melkoisen sisältömuutoksen.

Hallinnoitko kaikkia puolisosi ystävyyssuhteita samalla tavalla tunkemalla nenäsi joka paikkaan? Olet kiva ja ihana ihminen mutta anna muillekin tilaa- aloita puolisostasi ja salli edes yksityisyys joskus.

Vierailija
2580/2621 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa hyvä ihminen vähän, etkö itse näe omaa toimintaasi ja kuule kun itsekin sanot ihan ääneen millanen pakkomielteinen suorittaja olet ja sinun on pakko tehdä tämä tuo ja sekin asia heti nyt. Poltat itsesi loppuun, olet sairastunut jo, rentoudu ja opettele ymmärtämään vihdoinkin se että muut kyllä pitävät sinua ihan yhtä tärkeänä kuin enenkin, vaikket kokoajan suorita, palvele ja passaa muita. Oletko koskaan ajatellut että sinua käytetään ehkä joissain asioissa, niin töissä kuin lähipiirissäkin hyväksi koska olet suorittaja joka haluaa sitä kautta hyväksyntää.