Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2621)

Vierailija
2521/2621 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että olet herkkähipiäinen mielensäpahoittaja. Tosikko, katkera ja ilmeisesti kateellinen. Möläyttelet mitä sattuu, etkä osaa tukkia turpaasi. Et edes huomaa että toinen loukkaantuu ja alkaa pitämään etäisyyttä. Sinä kohautat kaiken olankohautuksella ja jatkat teennäistä ilonpitoasi. Sinulle ei saa sanoa mitään loukkaavaa, mutta itse alat solvaamaan toista. Minut menetät pian. Olen jo pitänyt hajurakoa. 

Vierailija
2522/2621 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ylipainoinen koska syöt koko ajan. Kyllä - ne keksit, pikkupullat ja smoothiet lasketaan mukaan päivän syömisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/2621 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ystävälleni, vaan eräälle kantturalle! Yritä edes vähän hillitä yltiörakastunutta ilmettäsi, mieheni nähdessäsi ja varsinkin jos minä olen mieheni mukana. Olet naurettava ja lapsellinen. Näkee sen sinusta jo kilometrien päähän että pihkassa olet ja pahasti! No voin sanoa, että mieheni on kiinnostunut ainoastaan minusta, vaimostaan!

Vierailija
2524/2621 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö saa vinkkiä siitä etten vastaile kauhean aktiivisesti enkä itse kauheasti mitään yhteistä ehdota?"

Älä vinkkaa, kerro ihan suoraan. :D

luulen sinua muuten vielä ystäväksi.

Vierailija
2525/2621 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä oikeesti ihmettele tapahtunutta, ihmeen kauan se kestikin. Tiedätkö, että olet ollut aina aikamoinen tyranni ja manipuloit todella taitavasti lähipiiriäsi ja alistat muut aina jollain ihmeen konsitilla omaan tahtoosi. 

Muista - niin makaa kuin petaa

Vierailija
2526/2621 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa, että kannatan Ylen budjetin leikkaamista, vaikka en Persuja ole ikinä äänestänyt. (Ystäväni on Ylellä töissä, sai pitää duuninsa alkuvuoden muutosneuvotteluissa.)

Vierailija
2527/2621 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä hän "järjesti väärinkäsityksen"? Kuulostaa siltä että sinä olet ollut paska kaveri, et ole pitänyt yhteyttä ja väärinkäsityksen selvittämisen sijaan olet leimanut toisen draamailijaksi.

Koetko olevasi tuo toinen ihminen, josta nyt puhun, kun vänkäät vastaan?

En minä ole halunnut olla tuon ihmisen ystävä koskaan, joten minulla ei ole mitään velvollisuutta myöskään pitää yhteyttä. Sano sitä vaikka paskaksi kaveruudeksi, jos siitä tulee itsellesi parempi mieli. Kyseinen henkilö on erittäin raskas draamailija ja kehittää aina konflikteja kaikkialla missä liikkuu.

Ettehän te edes olleet mitään ystäviä. Ei kuulu tähän ketjuun koko juttu. -eri

Vierailija
2528/2621 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole ystävälleni, vaan eräälle kantturalle! Yritä edes vähän hillitä yltiörakastunutta ilmettäsi, mieheni nähdessäsi ja varsinkin jos minä olen mieheni mukana. Olet naurettava ja lapsellinen. Näkee sen sinusta jo kilometrien päähän että pihkassa olet ja pahasti! No voin sanoa, että mieheni on kiinnostunut ainoastaan minusta, vaimostaan!

Ei tuo ukkosi kyllä kiinnosta mua yhtään. Outoa vaan kun niin aggressiivisesti vahdit miestäsi ja pidät talutushihnassa. 

Vierailija
2529/2621 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät hyvin, miksi en todellakaan enää koskaan uskoudu tai kerro omia oikeasti tärkeitä asioitani sinulle.

Säälittävää uhriutua yhteiselle läheiselle siitä. Muistit kai mainita, että jos asiani ennalta arvaamattomasta syystä ärsyttää sinua ja raivostut päin naamaa, se saattaa vaikuttaa siten, että nykyisin puhun kanssasi vain säästä.

Emme ole niin läheisiä millään tasolla, että sekään oikeuttaisi raivostumaan asioista (mielipidekysymyksiä), jotka eivät mitenkään vaikuta sinun elämääsi.

Sinua luonnehtivat hyvin termit silmänpalvoja ja selkäänpuukottaja.

Vierailija
2530/2621 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ukkosi kyllä kiinnosta mua yhtään. Outoa vaan kun niin aggressiivisesti vahdit miestäsi ja pidät talutushihnassa. 

Annapa esimerkki vahtimisesta ja talutushihnassa.

Vierailija
2531/2621 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistokokeita. Kova kuri. 

Vierailija
2532/2621 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistokokeita. Kova kuri. 

Itse en harrasta tuollaista!

Vierailija
2533/2621 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistokokeita. Kova kuri. 

Itse en harrasta tuollaista!

No hyvä. Se on nimittäin hiukan kiusallinen tapa. 

Vierailija
2534/2621 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo pitkään muistuttanut muistisairauden- ja persoonamuutoksista kärsivää äitiäni. Puhut kokoajan päälleni, en saa sanottua kuin muutaman lauseen, sinä jakat juttua omasta näkökulmasta tai arvailet ääneen mitä olen samomassa joka on ihan hiton ärsyttävää. Kiinnitäppä huomiota siihen että sinä et voi olla kokoaikaa äänessä etkä vaientaa tuolla tavalla toisia.

Vierailija
2535/2621 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin parhaalle ystävälleni että miehesi on kusipää ja kohtelee sinua todella huonosti, kyllä sinä pärjäisit ilma häntä vaikka luuletkin ettet pärjää. 

Sanoisin myös että ota vastuu talousasioistasi, sinulla on ihan normaalipalkka ja normaalia ei ole olla koko ajan rahapulassa. Lopeta turhuuksien ostelu ja tee järkevämpiä päätöksiä.

Vierailija
2536/2621 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koeta nyt ymmärtää, ei minulle tulisi ikinä mieleenkään tukistaa/piiskata/jne. omia lapsiani, siitä huolimatta että olen antanut omalle äidilleni anteeksi että hän teki minulle niin. Se ei ole mikään vaaran merkki.

Vierailija
2537/2621 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tämän sinulle joskus vielä sanonkin, mutta olen pahoillani siitä mitä jouduit kokemaan montakymmentä vuotta. Olit palvelija, rahoittaja, kodinhoitaja, toisen ihmisen haaveiden ja tahtojen toteuttaja samassa paketissa, vaikka jouduitkin usein nolatuksi ja vähätellyksi muiden läsnäollessa. Ai että minua harmitti ja nolotti puolestasi kuunnella sen narsistisen, hallitsevan, tyrannin vähättelevää puhetta ja piikittelyä mitä hän kohdisti sinuun. Hän ei ollut ollenkaan sitä mitä esitti ja loppujen lopuksi ei jaksanutkaan esittää koska piti sinua niin itsestään selvyytenä, lampaana, joka toteuttaa maailman tappiin hänen palvelemistaan. Tulet vielä huokaisemaan helpotuksesta että pääsit hänestä, saat vihdoinkin elää omaa elämääsi ilman että joudut olemaan käskytettävänä ja vain hänen omien haaveiden mahdollistajana. 

Vierailija
2538/2621 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, nyt taas muistan miksi mm en ole pitänyt yhteyttä. Olen järkyttynyt. Olet henkisesti kieroutunut ja pelkään pahoin että olet seonnut entisestään. Etkö yhtään häpeä. Ihan kaikkia yksityiskohtia ei tarvitse eikä pidä suuhtaan päästää, joku suodatin pitää olla aikuisella ihmisellä. Ketää ei kiinnosta.

Vierailija
2539/2621 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että v-palstalla roikkuvista iso osa on rosk@-väkeä.

Vierailija
2540/2621 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt kuulemastani, olisin todellakin ollut mielummin ilman sitä kaikkea informaatiota. Aikuistu hyvä ihminen, koska olet jo reippaastikin keski - ikäinen, käyttäydy sen mukaan, kuulostat välillä ihan joltain teiniltä. Onko sinulle koskaan kukaan sanonut, että sinussa on useampi persoona, olet hyvin ristiriitainen. Muista että kaikki ei pyöri sinun ympärilläsi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän