Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2621)

Vierailija
2261/2621 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot jotenkin niin tylsä ja sulla ei oo omaa persoonallisuutta lainkaan, et halua tehdä mitään, et harrastaa mitään, et osaa ilmaista itseäsi mitenkään ja toivot että muut ihmiset ottaa vastuun susta ja päättää kaiken ja vetää sua vaan perässään. Siis yksinkertaistettuna sulla ei ole yhtään mitään annettavaa muille. Ystävyys kanssasi on yksipuolista ja sellaista mököttävän kivireen raahaamista. 

Vierailija
2262/2621 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin, onko hänellä joku lääkitys tai joku kun hänestä lähtee välillä todella omituinen haju, kuin sekoitus jotain imelää ja pissaa. Tiedän, että hän käy kyllä suihkussa päivittäin. Se tuntuu olevan joku hänen ihonsa haju. 

Ketoruokavalio?

Ei ole, olen ollut hänellä kylässä ja potut keitti. Olen kylläkin huomannut saman, että ketoruokavaliolla ihmiset alkavat haista oudolta.

Puolisoni henki ainakin lähinnä tunkiolta/metalliselta. Ei kai ystävälläsi diabetes ole? Siloinhan sanotaan, että hengitys voi matalissa/korkeissa (en muista kummin) sokereissa haista imelälle.

Olen pohtinut tuota diabetesjuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/2621 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot jotenkin niin tylsä ja sulla ei oo omaa persoonallisuutta lainkaan, et halua tehdä mitään, et harrastaa mitään, et osaa ilmaista itseäsi mitenkään ja toivot että muut ihmiset ottaa vastuun susta ja päättää kaiken ja vetää sua vaan perässään. Siis yksinkertaistettuna sulla ei ole yhtään mitään annettavaa muille. Ystävyys kanssasi on yksipuolista ja sellaista mököttävän kivireen raahaamista. 

Onpa ilkeästi ja rumasti kirjoitettu. Ystävästä.

Vierailija
2264/2621 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset hielle ja suusi haisee mädälle 

Vierailija
2265/2621 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on näkövammaisia lähipiirissä. On luontevaa mainita nimi, kenelle puhuu.

Vierailija
2266/2621 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele elämään tässä todellisuudessa.

Vierailija
2267/2621 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla ei parane. Se että aina ongelmien tullen hylkäät ja vaihdat kaiken asunnoista, avovaimoista, lapsista lähtien uusiin ei poista niitä ongelmia jotka sinä itse aiheutat. 

Vierailija
2268/2621 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun kutsuu luokseen viettämään juhannusta, niin miksei voida lämmittää saunaa ja syödä hyvin ja jutella rauhassa? Miksi pitää sen sijaan lähteä kaupungille katsomaan näkyykö tuttuja? Kolmekymppisinä se oli ok, mutta ollaan kohta 70v.

Vierailija
2269/2621 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kiltti lässytä, ei sinun tarvitse esittää niin hirmuisen huomioivaa, kaikkia ja kaikkea ymmärtäväistä, osanottavaa, yli empaattista jne. Äläkä hoe minun nimeäni kokoaja, se on hemmetin ärsyttävää ja outoa, mitä sä haet sillä? Kun laitat viestiä, riittää että esität asian, älä toista aina nimeäni. Etkö hoksaa ettei muutkaan tee niin. 

Tuo nimen hokeminen on amerikkalainen tapa. Hyvin epäsuomalainen. Jos on ollut sielläpäin pidempään, niin asia voi selittyä sillä. Toisaalta ystäväsi kuulostaa kokonaisuutena imeltältä psykoterapeutilta, saattaa liittyä siihenkin.

Ei mikään noista esittämistäsi vaihtoehdoista, pikemminkin päinvastoin, enemmänkin epäilen jotain miellyttämis- (mielistely) syndroomaa.

Vierailija
2270/2621 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa....

Nyt saat maistaa omaa lääkettäsi, mä perun kaikki sovitut tekemiset ja menot. Toivottavasti tajuat hitusenkaan miltä se tuntuu.

Vierailija
2271/2621 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mukava ja hauskaa seuraa, mutta näetkö ollenkaan mikä hupakko olet niiden mies"ystäviesi" suhteen. Puheesi ovat todella ristiriitaisia, yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista, nyt olet todella määrätietoisesti ja ehdottomasti tätä mieltä ja 2 viikon päästä asia on ihan toisin ja olet taas toisessa äärilaidassa. Näillä ikävuosilla on outoa miten annat toisen kohdella itseäsi, jotenkin katsot vaan läpi sormien sitä jotta sinulla olisi edes joku. Harmittaa puolestasi.

Vierailija
2272/2621 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiset hielle ja suusi haisee mädälle 

Nainen naiselle vai kuinka?

Vierailija
2273/2621 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin makaa kuin petaa....

Nyt saat maistaa omaa lääkettäsi, mä perun kaikki sovitut tekemiset ja menot. Toivottavasti tajuat hitusenkaan miltä se tuntuu.

Ei kiinnosta yhtään, joten tuntuu lähinnä helpotukselta.

Vierailija
2274/2621 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ystäväni, mutta pitkäaikainen tuttu --

Olet keski-iän ylittänyt nainen ja puhut kuin mikäkin sivistymätön junt...i. Ymmärrän toki että et ole kouluja käynyt etkä muutenkaan sivistänyt itseäsi, edes työsi tai työyhteisösi ei ole koskaan ollut sellainen jossa tarvitseisi perusälyä kummempaa. Lähimmän elinpiirisi ihmiset ovat samanlaisia joten varmaankin seura on tehnyt kaltaisekseen. 

Mutta, etkö ymmärrä vihjailuista ja sanomisiesi sivuuttamisesta että muut eivät halua kuulla mitään ällöttäviä yksityiskohtia vatsataudistasi tai jostain muista kehon toiminnoista. Oikein innostut ja hersyttelet kun päästelet suustasi ulos jotain "ripulikakka" juttuja. Yäk, etkö ymmärrä ettei kukaan halua kuulla niitä. Etkö osaa lukea muiden reaktioita. Vai onko aivosi rappeutumassa jo niin ettet enää kykene suodattamaan mitä suustasi tulee ulos. 

Vierailija
2275/2621 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu mun päälle kokoajan. Mieti itse miltä tuntuisi olla kaverin kanssa joka keskeyttää puheesi ihan joka ikinen kerta ja ikäänkuin arvaisi loput mitä olitkaan sanomassa ja usein vielä arvaisi väärin. Se on ihan hemmetin turhauttavaa. Miksi et vaan voi olla sitä hetkeä hiljaa että annat sanoa muiden asiansa loppuun. Olet ihan mukava muuten mutta et voi varastaa toisen lauseita ja puheenvuoroa. 

Vierailija
2276/2621 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut kihloissa jo viiden muun eri miehen kanssa. Miksi kuvittelet, että tämä kihlaus tulee kestämään?

Vierailija
2277/2621 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä irti evästä 44v jälkeen. Kukaan ei jaksa kuunnella valitusta. 

Vierailija
2278/2621 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on näkövammaisia lähipiirissä. On luontevaa mainita nimi, kenelle puhuu.

Joo, näkövammaisten piirissä varmaankin silloin kun seurassa on useampi kuin 2 henkilöä. Mutta ei normaalisti näkevien ja silloin kun ollaan kahden tai lähetetään vanhalle tutulle viestiä. Eikö ole outoa että samassa, kylläkin pitkässä viestissä mainitaan 3x sen ihmisen nimi jolle viesti on lähetetty. Miksi joku tekee tuota? Riittää kun aloittaa viestin joko suoraan aiheella tai vaikka Moi sanalla tai jos on aikainen aamu niin voi laittaa "huomenta"  tai lopettaa lauseeseen "hauskaa viikonloppua" ei sitä tarvitse nimetä kahdenvälisessä keskustelussa. 

Joskus aikoinaan oli työkuvioissa yhteistyökumppani (mies) joka aloitti sähköpostit nimelläni tyyliin (nimi muutettu) Pirkko, tarvitseisin tammi-maaliskuun raportit 15.4 menessä.... ärsyttävän käskyttävä tapa, vaikka sitten kasvotusten oli ihan ok, vaikkakin hyvin autoritäärinen. Hän myös mainitsi aina nähdessämme nimeni, terve Pirkko .... oliko sinulla Pirkko tähän jotain lisättävää / muutettavaa? .... 

Ärsyttävä tyyli, tuon voi kokea jotenkin ikäänkuin "sormella osoitettaisi".

Vierailija
2279/2621 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut kihloissa jo viiden muun eri miehen kanssa. Miksi kuvittelet, että tämä kihlaus tulee kestämään?

Oletko kateellinen toisen onnesta ja mitä se sulle kuuluu mitä mä kuvittelen. Olenko sanonut sulle tai muillekaan että tämä on lopullista ja kestää lopun elää? 

Vierailija
2280/2621 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta myötäily ja ole sitä mitä olet. On ärsyttävää jutella kun sun tarina muuttuu koko ajan.