Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2621)

Vierailija
2141/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kiva ihminen mutta pese herranjumala nuo hampaasi. Katse kohdistuu niihin ja alan voida pahoin enkä pysty olemaan lähelläsi. Miksi se on niin vaikeaa pestä ne  hampaasi? Minulla ei ole mitkään superhienot leegot mutta pesen ne kuitenkin useita kertoja päivässä ja silti tuntuu ettei mikään riitä pitämään suuta terveenä. Hyh.

Ikävä kuulla että asia on näin hankala sinulle. Olen erittäin pahasti hammaslääkäripelkoinen, usko sinä se. Ja minua myös hävettää erittäin paljon mennä sinne tämän kyseisen asian takia. Minulle kertyy paljon hammaskiveä etenkin alas, koska on niin ahtaat välit. Tunnistan kyllä sinut ja itseni tuosta kirjoituksesta. 

Hammashoitajalle! Ei ole lääkäri, mutta putsaa hammaskivet kivuttomasti. T. toinen hammaslä

Miksi tätäkin joku alapeukuttaa?

Vierailija
2142/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle suuhygienistikommentille alapeukuttaja,kerro toki Miksi olet erimieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tulee myöhemmin katumaan sitä, että päätyi parisuhteeseen miehen kanssa, jonka kanssa ikäeroa on _todella_ paljon. 

Surullinen ajatus, että kaikki katuisivat tällaista asiaa. Eivät kaikki kadu, vaikka joutuisivatkin puolisonsa omahoitajiksi vielä suht nuorena, rakkaudeksikin sitä voi kutsua. Ajatteletko oikeasti, että ihan kaikki katuvat tällaista valintaa? Esim. Jenni katuu että meni Salen kanssa naimisiin? 

Vierailija
2144/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää ruveta jotain sanomaan, parempi kun lopettaa koko ystävyyden saman tien. Ystävyys on vapaaehtoista, siinä ei tarvita huomautteluita eikä muutakaan, poikki vaan ja sillä siisti.

Vierailija
2145/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvä ihminen soittele mulle, kun inhoan puheluita, pidän puhelimen kotona useimmiten äänettömällä ja tiedät sen vallan hyvin. Whatsapp ok ja livenäkemiset.

Vierailija
2146/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä edes tekstiviesti joskus, vaikka nyt 60-vuotiaana oletkin löytänyt itsellesi ensimmäisen seurustelukumppanin mikä on tietysti mielestäsi hirveän ihmeellistä. 

Vierailija
2147/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on tuore äiti. Itse olen vapaaehtoisesti lapseton, ja iso syy siihen on, etten välitä lapsista. Olen yleisen mielipiteeni tuonut myös esiin kaveriporukassa, joten hänkin tietää tämän. Tämä tuore äiti kuitenkin pommittaa minua kuvilla ja videoilla lapsestaan. Lapsi ei tee mitään erikoista näillä videoilla tai kuvissa vaan ihan perus "katso miten söpö kun se nukkua tuhisee". Ymmärrän kyllä, että varsinkin oma lapsi on maailman ihanin asia, mutta kun itseäni ei vaan yhtään kiinnosta. Kommentoin näihin yleensä jollain sydän-emojilla tms. ja toivon, että tajuaisi vinkin, että en ole ehkä paras kohdeyleisö näille, vaikka oikeasti tekisi mieli laittaa vastapalloon kuvia esim. nukkuvasta puolisostani (38-vuotias mies) että "katso miten söpö kun se nukkua tuhisee" tms.  

Miksi kommentoit sydänemojilla, jos tunteesi on tuollainen? Itse käytän sydänemojia hyvin harvoin.

Vierailija
2148/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Ystävyyssuhteissakin on tärkeää pitää huoli omista rajoista. Joskus joku saattaa ylittää ne tietämättömyyttään, eikä se välttämättä tee hänestä huonoa ystävää.

Vierailija
2149/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut ja sanon jatkossakin kun kohdataan kaupungilla, että "mitä neeperö". Ympärillä olevien ihmisten ilmeet on niin hauskoja.

Vierailija
2150/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kuinka haastavaa on omaishoitajana ruuhkavuosia elävän elämä... Osa-aika töissä, mies elättää ja omaishoitajuus tarkoittaa tässä tapauksessa satunnaisia kohtaamisia sukulaisen kanssa ( ei todellakaan todellista omaishoitajuutta)

Harras Jumalan palvoja, some myös täytyy näistä raamatun lauseista, mutta kummasti se kieli kalkattaa negatiivisia asioita muista ihmisistä.

Sori, mutta en jaksa olla yhteydessä sinuun. Liian negatiivinen ihminen.

Vierailija
2151/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit nuorena nätti ja edelleen ihan ihmisen näköinen, mutta olet myös naimisissa ja siksi voisit lopettaa flirttailun kaikkien miespuolisten työkaveriesi kanssa.  Jos joku on sinulle ystävällinen, se ei tarkoita ihastusta ja jokaista sanottua sanaa ei tarvitse ylianalysoida. Jos haluat fantasioida niin tee niin, mutta älä kerro siitä minulle. En jaksa kuunnella. 

Vierailija
2152/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette ystäviä tällaisten henkilöiden kanssa?

Vierailija
2153/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minusta tuntuu, että meidän arvot ovat liian isosti toisistaan poikkeavia. Se häiritsee liikaa ja tuntuu, että en pysty olemaan enää ystäväsi. sinun varattujen miesten perässä juokseminen ja muu epämääräinen sohlaaminen josta en tässä tarkemmin kerro, on häiritsevää, enkä pysty hyväksymään. 

Vierailija
2154/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis pienet hötsyn tötsyn, love me tenderit?

Vierailija
2155/2621 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot  kikkare sisareksi - teetät kaiken muilla, huudat, olet väkivaltainen ja aivan peto manipuloimaan ihmisiä. Olisi kiva, jos jakaisit yhteisen isämme hoidon, eikä se jäisi minun harteille. Olet kaksinaamainen kikkare ja toivon, että selviän siitä mitä on edessä, ilman lakimiehiä. 

Vierailija
2156/2621 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka kerta seurassasiolon jälkeen ihan loppu. En voi muuta kuin pyöritellä päätäni sinua hetken kuunneltuani ja tekemisiäsi seurattuani. Sorry, mutta olet tyhmä kuin saapas.

Vierailija
2157/2621 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että: "Voisit lukea muutakin kuin niitä salaliitto- ja äärioikeistofoorumeita. Olit ennen ihan fiksu tyyppi, mutta nykyään lähes täysin irti todellisuudesta ja muuttunut aivan persuksi."

Vierailija
2158/2621 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ei ole normaalia älykkäämpi. 

Vierailija
2159/2621 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistu jo jumalauta. Ei kukaan tee gradua viittätoista vuotta. 

Vierailija
2160/2621 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tekee elämästään tarpeettoman vaikeaa olemalla parisuhteessa nynnyn kanssa jolla ei ole mitään aloitekykyä ja joka stressaa mukamas kaikesta niin paljon ettei voi auttaa missään kotona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan