Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2636)

Vierailija
2101/2636 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen sanon sanoisin samaa.....

Voisitko hiukan hillitä puhetulvaasi siten että kuuntelisin edes hetken mitä toisella on sanottavaa. Itse kusyt jotain mielipidettäni, mutta sitten et anna suunvuoroa vastaamiselle tai kun ehdin sanoa 5 sanaa niin sinä ryntäät jo puhumaan päälle ja ikäänkuin arvailet jo mitä olinkaan sanomassa.

Seurasi on muuttunut jo tuskastuttavaksi, kun keskeytät minut ihan kokoajan, enkä saa sanoa lausetta edes loppuun. 

Vierailija
2102/2636 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen nainen, etkö herranjestas juntti ymmärrä että muut eivät ole kiinnostuneita suolistovaivojesi ja vatsatautisi yksityiskohdista joita tuot moneen otteeseen toistaen hyvin estottomasti ja hyvin seikkaperäisesti esille. Ei, et voi kailottaa yleisissä tiloissa jossa muitakin ihmisiä, mitä sulta tuli mistäkin päästä ulos jne.

Riittää kun kerrot että olet ollut kipeänä vatsataudissa ja sen jälkeen ei ole joku xx ruoka maistunut, jonka haluat siinä tuoda esille. Mistään muusta ei kukaan halua kuulla.

Ei mitään ällö yksityiskohtia kiitos!

Ei kellekään, kukaan, edes oma aviomies tai lapset tai oma äitisi ei ole kiinnostunut niistä. Sivisty nyt hyvänen aika sentään jo vai onko niin päin että ikäsi puolesta suodatin alkaa pettää etkä ymmärrä mitä voi puhua ja mitä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2636 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista tulee kyllä mieleen, ja mitään niistä ei kyllä hänelle kannata sanoa. Ei se kuuntele kuitenkaan.

Vierailija
2104/2636 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen sanon sanoisin samaa.....

Voisitko hiukan hillitä puhetulvaasi siten että kuuntelisin edes hetken mitä toisella on sanottavaa. Itse kusyt jotain mielipidettäni, mutta sitten et anna suunvuoroa vastaamiselle tai kun ehdin sanoa 5 sanaa niin sinä ryntäät jo puhumaan päälle ja ikäänkuin arvailet jo mitä olinkaan sanomassa.

Seurasi on muuttunut jo tuskastuttavaksi, kun keskeytät minut ihan kokoajan, enkä saa sanoa lausetta edes loppuun. 

Minulla on tuo huono tapa. Syytän perhettä ja sukua. Mummi vasta puhuuki npäälle! Yritän opetella pois

Vierailija
2105/2636 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun hengitys haisee ja haiset pahalle muutenkin.

Miksi et voisi sanoa tätä hänelle? Ihan aidosti, itse haluaisin saada tällaisen tiedon. Hän varmaan itsekin huomaa, jos ihmiset ympärillä kohtee tämän takia erilailla tms., ja se voi vaikuttaa itsetuntoon, kun ei tiedä syytä. Ja sitten sekin, että jatkuva haju johtuu melko varmasti jostain sairaudesta. Voi olla tulehdus, maksavika, hampaassa voi olla tulehdus tai peridontiitti, vaikka mitä, jolle lääkäri voisi tehdä jotain. Eli haju on todennäköisesti mahdollista parantaa. Totta kai se loukkaa toisen tunteita hetkellisesti, mutta normaali ihminen osaa kyllä valita sanansa kunnioittaen toisen tunteita ja sellaisella tavalla, että ilmaisee tukea, jotta toinen löytäisi ratkaisun ongelmaan... Etkö siis usko osaavasi kommunikoida normaalisti muiden ihmisten kanssa?

Vierailija
2106/2636 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te perheen aikuiset ymmärrä minkälaisen maailmankuvan ja asenteen elämään ylipäätänsä iskostatte lastenne kehittyvään mieleen valittamalla kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. (Ulkoapäin elämänne realiteetteja katsoessa teidän asiat ovat paljon paremmin kuin keskiverto suomalaisilla.)

Vierailija
2107/2636 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat alkaneet herätä sinun narsismiisi. Olet ylpeä siitä, että uhrisi oli vuosikaudet rikki sinun takiasi, koska olit hänelle kateellinen ja tuhosit itsetunnon. Normaaleja ihmisiä ihmetyttää, että olet niin tunnekylmä ja nautit hänen pahoinvoinnistaan, vaikka esität olevasi kovinkin empaattinen ihminen. Ympärilläsi on ydinjoukko muita häiriöityneitä ihmisiä, joiden kanssa jatkatte samaa käytöstä, kuin nuorempina, ettekä edes tajua miten terveet ihmiset välttelevät teidän kanssa ystävystymistä. Ette tule koskaan itse tätä tajuamaan, koska teillä on aina toisenne.

Vierailija
2108/2636 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2109/2636 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tekosyiden keksiminen ja mene töihin. Koulutuksesi on alalta jossa on töitä.

Ensin tekosyysi oli pienet lapset, sitten muita syitä ja nyt sanot että terveys. Myönnä itsellesi, että pärjäisit ihan hyvin töissä kun vähennät kaikkia muita vastuitasi. Ensin voit lopettaa vapaaehtoistyöt harrastusten parissa ja ylimääräisen helikopteroinnin lastesi elämässä- sitten jäisi aikaa ja energiaa töihinkin.

Lapsesikin varmaan huokaisisivat helpotuksesta.

Vierailija
2110/2636 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂

Vierailija
2111/2636 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää apua, mitä voisi itsekin tehdä. Koti on, kuin kaaos. Jos käyttäisi puoli tuntia päivässä siivoamiseen, mutta ei.

Vierailija
2112/2636 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-"Varo että ei vaaka hajoa."

bop

Vierailija
2113/2636 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauselämääsi jo pidempään aikaan seuraneena, ihan oikeasti, älä ole noin naivi. Ei ne miehet aina ole niin hyväntahtoisia mitä luulet, vaan ovat rahasi/p***usi perään, eivät he halua mitään vakavaa parisuhdetta.

Vierailija
2114/2636 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S......n idiootti sulla on täydellinen mies älä kuse tätäkin parisuhdetta omien ongelmien takia.

Vierailija
2115/2636 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimissisa oleva nainen ja haluaisin sanoa miespuoliselle ystävälleni, että tahtoisin nukkua hänen kanssaan lusikassa ja oikeastaan enemmänkin. 

Vierailija
2116/2636 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolle haluaisin sanoa että älä puhu niin pitkiä puheluita. Olet rasittava. Puhelun jälkeen oloni on ärsyyntynyt. 

Vierailija
2117/2636 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole sellaisia ystäviä joille pitäisi sanoa jotain sellaista. Mutta joitakin entisiä sellaisia kylläkin joille voisi sanoa yhdestä ja toisestakin asiasta. 

Vierailija
2118/2636 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa, ettei se miten hän toimii ole mikään elämäntapasääntö muille. Ei kannata saarnata, että on ihan hyvä hyväksyä painonsa, eikä laihduttaa terveytensä vuoksi. Jos sinä et kykene herkuistasi luopumaan, älä tuputa oppejasi muille.

Vierailija
2119/2636 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun VELVOLLISUUTESI on tehdä se ilmoitus, sillä koirat eivät voi itse kertoa kohtelustaan. Mikään tekosyy ei ole riittävä tekemättä jättämiseen. Jos tiedät tilanteesta etkä puutu siihen, syyllistyt myös itse eläinsuojelurikkomukseen. Ilmoituksen voit tehdä myös nimettömänä, mutta parempi kertoa nimensä, se EI tule JULKI. Nyt TOIMI!

Vierailija
2120/2636 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen pympy haisee