Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2621)

Vierailija
2161/2621 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun tehdä jotain tuolle valtavalle, ylitsevuotavalle kateellisuudellesi, pahansuovalle muiden väheksynnälle, arvostelulle ja kritisoinnille. Kuolet vielä tuohon jatkuvaan myrkyllisyyteesi, muiden vihaamiseen ja alituiseen haukkumiseen. Jätä tuo kaikki edes puolta vähemmälle, niin huomaat kuinka olosi paranee. Suositteleisin myös ihan terapiaa.

Vierailija
2162/2621 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää että olet raskasta seuraa erityisesti väsyneenä. Huomaatko itse miten huonossa jamassa olet, etkä osaa/halua/pysty auttamaan yhtään itseäsi koska et suostu muuttaman mitään elintapojasi, vaan jääräpäisesti pidät kiinni totutusta vaikka voit erittäin huonosti. Tekosyysi ovat ihan älyttömiä, jopa naurettavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2621 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt 3 tai 4 kertaa haukkunut erästä hyvin menestynyttä henkilöä, vähättelet hänen saavutuksia ja elämässä pärjäämistä, vaikka et edes tunne häntä etkä hänen lähipiiriä, et kuulu heidän elämään millään tasolla. Et tiedä tästä ihmisestä mitään, mutta olet niin helvetin kateellinen, että haukut kaikki ja kaiken, koska sinulla itselläsi ei ole mitään vastaavaa millä voisit kehua ja päteä.  Oletko oikeasti niin typerä ettet tajua että minä tajuan mikä tässä on takana. 

Vierailija
2164/2621 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en voi enää seurata hänen someaan, koska hän julkaisee siellä niin vastenmielistä sisältöä. 

Vierailija
2165/2621 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanova, että suuttuminen perustellusta syystä on tietysti ok, ja sen saa myös ilmaista, mutta aikuisen ihmisen suuttumuksen ei kuuluisi aiheuttaa aivan älyttömiä raivokohtauksia, sellaisia että mies ja lapset joutuu olemaan jatkuvasti varpaillaan, ja pelkäämään milloin räjähtää. Haluaisin myös sanoa, että vaikka henkilölle itselleen raivoamisen syyt vaikuttavat selviltä, niin hän ei ainakaan minun kokemukseni mukaan ole oikeasti kovin hyvä kommunikoimaan omia toiveitaan ja odotuksiaan, vaan pitää jotenkin itsestäänselvänä, että niiden tulisi olla kaikkien tiedossa. Raivoaminen ei myöskään ole sitä, että ihmisellä on tulinen temperamentti, vaan väkivaltaa. 

Haluaisin kyllä oikeastikin ottaa tämän esille, mutta en tiedä uskallanko. 

Vierailija
2166/2621 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot  kikkare sisareksi - teetät kaiken muilla, huudat, olet väkivaltainen ja aivan peto manipuloimaan ihmisiä. Olisi kiva, jos jakaisit yhteisen isämme hoidon, eikä se jäisi minun harteille. Olet kaksinaamainen kikkare ja toivon, että selviän siitä mitä on edessä, ilman lakimiehiä

Yhteinen isämme?

Aar juu riöli shuoör?  Aar juu blaind?

Veri meni däääds indiid.

Vierailija
2167/2621 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pahin juoruakka ever. Ja iän myötä vaan pahenee. 

Mutta näinhän se menee: "ei omena kauaksi puusta putoa". Sukupolvet toistaa itseään. 

Vierailija
2168/2621 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli sanoa: Mitä ihmettä sä roikut siinä ilkeässä tunnevammaisessa vanhassa ukossa. Oletko ajatellut että taidat olla jotenkin läheisrippuvainen eikä sinulla ole mitään rajaa miten annat itseäsi kohdella vaikka "muka" lopetat suhteen siitä huolimatta roikut hänessä kokoajan ja kehittelet juttuja miten olet yhä tekemisissä. Hän on kyllä tajunnut sen että hyödynnät vain häntä ja hänen fasiliteettejään omiin tarpeisiisi.

Vierailija
2169/2621 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun tehdä jotain tuolle valtavalle, ylitsevuotavalle kateellisuudellesi, pahansuovalle muiden väheksynnälle, arvostelulle ja kritisoinnille. Kuolet vielä tuohon jatkuvaan myrkyllisyyteesi, muiden vihaamiseen ja alituiseen haukkumiseen. Jätä tuo kaikki edes puolta vähemmälle, niin huomaat kuinka olosi paranee. Suositteleisin myös ihan terapiaa.

Tunnen myös juuri tällasen henkilön. Hän ruotii kaikkien asiat ja jos ei jotain faktana tiedä, keksii asioita ja puhuu omia mielipiteitä faktoina. Joka ikinen yhteinen tuttumme on haukuttu tai vähintäänkin arvosteltu hänen toimesta. Hän puuttuu joka asiaan, haluaa hallinnoida, voi kiesus en haluaisi olla hänen aikuinen lapsensa johon hänen pitää olla vähintään 3-4x päivässä yhteydessä. Tulisin hulluksi sen räpätätin kanssa. 

Mietin joskus miten sen mies on kestänyt 30v sitä saatananmoista valitusta kokoajan. 

Vierailija
2170/2621 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutat miehen perässä toiselle puolelle Suomea perustamaan perhettä paikkakunnalle, miltä et tuntenut ketään niin älä kitise ettei ole turvaverkkoa tai lapsenhoitoapua. Tai että ystäväpiiri jatkaa yhdessä tyttöjen iltojen viettämistä ilman sinua ja etkä pysy kärryillä mitä kellekin kuuluu. Jos käyt täällä vain jouluisin, niin kaikkien pitäisi hyppiä aikataulujesi mukaan jotta ehditään nähdä ja kertoa kuulumiset. Olen oikeastaan iloinen, että emme ole niin usein tekemisissä, koska en jaksa kuunnella valitusta tai pomottelua milloin nään muiden kanssa. Kerran vuoteen nähdessämme hyvät puolesi eivät jää valituksesi jalkoihin.

Vierailija
2171/2621 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olemme olleet vuosikymmenten tauon jälkeen taas tekemisissä, olen järkyttynyt miten typerä ja sivistymätön olet.  Tai no toisaalta ymmärtän kun olet mädäntynyt koko ikäsi siellä korvessa pikkukylällä, pienissä ympyröissä, katkeroitunut ja tympääntynyt. Tekisit hyvänen aika jotain tuolle pahansuovalle katkeruudellesi ja muiden asioiden pohtimiselle ja muiden asioihin puuttumiselle. Sinulle ei kuulu mikään muu kuin omien lähisten elämä, lopeta muiden imisten asioiden ruotiminen. Keskity itsesi hyvinvointiin, älä kokoajan muiden virheisiin, tekemisiin ja puutteisiin. Lopeta se helvetin juoruaminen, et oikeasti tiedä muiden elämästä mitään eikä muiden asiat kuulu sinulle. 

Vierailija
2172/2621 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas mä kärsisin (lue tulisin hulluksi) jos mulla olisi sinun kaltainen puoliso, sisko tai äiti. 

Ymmärrätkö yhtään että sairaanloinen tarpeesi muiden asioihin puuttumiseen, loputon tarpeesi "huolehtia" muista ja muiden elämän hallinnointiyritykset, sekä se että sinun täytyy tietää kaikkien asiat kertoo siitä että olet jollain tapaa henkisesti sairas.

Lopeta se jatkuva muihin ihmisiin huomiosi kiinnittäminen, sinulle ei kuulu se mitä muut tekee, ei edes se mitä aikuiset lapsesi tekevät. Älä tunge heidän elämäänsä kokoajan, ei kukaan jaksa sitä että olet 3x päivässä heihin jollain tapaa yhteydessä. Hanki hyvänen aika oma elämä ja joida itseäsi, yritä nauttia elämästä äläkä kokoajan paahda "takahampaat yhdessä".

Vierailija
2173/2621 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin kaikenmaailman sijoitusneuvojiin, insta- ja youtubeguruihin, ja pyramidikuvioihin ei oikeasti kannattaisi rahojaan pistaa. Epatoivoinen rikastumisyritys nakyy kauas, mutta nama eivat ole tapoja, mitka turvaa ja varallisuutta sinulle ja lapsillesi toisivat. Perusta tietosi faktoihin, ei milloin minkakin instaprofeetan sanomisiin, jolla ei oikeasti ole mitaan koulutusta ja pohjaa vaittamilleen. 

Vierailija
2174/2621 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole enää edes " ystävä" koska en voi olla tuollaisen ihmisen kanssa enää tekemisissä mutta, sanoisin tämän:

Halveksun sitä että et käy töissä, keksit itsellesi kaikenlaisia vammoja ja sairauksia yksi toisensa perään jotta ei tarvitsisi töitä tehdä. Loinen olet. 

Kuvittelet olevasi hyvä ihminen. Todellisuudessa käytät ihmisiä hyväksesi monin eri tavoin, mikä kulloinkin parhaan tuloksen antaa. Kaveria olet sen kanssa josta eniten sillä hetkellä irti saa. Kaljaa, tupakkaa, rahaa, kuuntelijan jne.

Sinuun ei voi luottaa. Olet itse kertonut että olet p***ut kaverisi miehen kanssa autotallissa kaverin mentyä  nukkumaan. Kuka tekee näin ?

Olet myös ollut seksisuhteessa (aikuisen) lapsesi kaverin kanssa. Aika noloa lapsen kannalta. Laillista kyllä mutta ehkä moraalissa viilattavaa vielä.

Et ole juuri koskaan soitttanut tai laittanut minulle viestiä. Kerran tai kaksi olet kutsunut iltaa istuma

VÄhän alkoi naurattaa tämä tilitys. Siis eihän tuo ihminen selvästikään ole missään kohtaa edes halunnut olla ystäväsi? Ei ole pitänyt yhteyttä, mutta sinä vihaisena täällä tilität kuinka SINÄ pistät nyt välit poikki :D

Vierailija
2175/2621 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisit jo sen viinin lipityksen ja jatkuvan valituksen. Et taida itse huomata, että toistat samaa kelaa, kerrot samat jutut uudelleen ja uudelleen, ja niin kuin ne olisivat elämää isompia asioita. Tiedoksesi: eivät ole, vaan aivan tarpeetonta vouhkaamista.

Vierailija
2176/2621 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä ei hauku selän takana. Ette ole ystäviä, te jotka haukutte toista ihmistä tässä ketjussa.

Vierailija
2177/2621 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa entiselle ystävälle, miksi lopetin ystävyytemme. En enää pystynyt katsomaan vierestä, miten tuhoat elämäsi huumeilla. Se alkoi viikonloppukäytöstä, nyt vedät viivoja jopa työpaikkasi vessassa. Sinun tulee itse tajuta, että tätä ei voi jatkua. Toivottavasti ymmärrät asianlaidan, ennenkuin on myöhäistä.

Vierailija
2178/2621 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa että mene nyt jo hyvä mies hammaslääkäriin, Turhapuronkin purukalusto paremmassa kunnossa. Kun itse pidän hampaani moitteettomassa kunnossa ja käyn vuosittain hammaslääkärissä, niin aivan pahaa tekee katsoa kun monia hampaita pudonnut ja isoja rakoja siten kalustossa.

Vierailija
2179/2621 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut antaa ystävänaiselle nautintoa myös seksiherttailussa, mutta kumpikaan meistä ei uskaltanut tehdä aloitetta.

Vierailija
2180/2621 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa eräälle sukulaiselle (N) että mene hyvä jumala hammaslääkäriin vaikka kuinka pelkäisit. Ota vaikka lainaa jos säästöt ei riitä. Etkö tajua että ei normaalisti nykypäivänä hampaat vaan irtoile alle kuuskymppisellä.

Etkö välitä miten hirveältä ruskeaksi menneet hampaasi näyttää ja on valtava terveysriski. Vaikka kuinka yrität peitellä sitä että sinulla ei ole yläpuolella kuin muutamia hampaita, se näkyy silmänräpäyksessä kun sanot jotain.  

Tee kerrankin itseäsi hyödyttävä päätös ja mieti miltä näytät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan