Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2621)

Vierailija
2181/2621 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole ystäviä, vaikka joskus luulin niin.

Etkä ole oikeasti ystävällinen, vaikka esität sellaista muiden nähden.

Tiedoksi, että minä en esitä, enkä enää vaivaudu nielemään hiljaisuudessa sitä, että nolaat minut julkisesti aina kun voit.

Teetkö tätä muillekin?

Vierailija
2182/2621 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin häntä katsomaan peiliin asiassa josta hänelle huomautettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/2621 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esität todella ystävällistä, niin suloista ja hymyilevää, Sellainen perusteellinen teeskentely on kuluttavaa ja näkyy sinussa siten, että suustasi tulee aikamoisia töykeyksiä ja elämänohjeita pyytämättä ja yllättäen lähimpiä "ystäviäsi" kohtaan.

Vähempikin esittäminen riittäisi. 

Vierailija
2184/2621 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset kerta toisensa jälkeen paskoja miehiä, menetät kiinnostuksesi parissa kuukaudessa ja jätät, kun olet saanut haluamasi. Olet käynyt läpi kohta koko tuttavapiirin ja silti luulet olevasi joku pyhimys. Jeesustelet ympäristöasioilla vaikka oma moraalisi ei ole edes keskivertotasolla. Jätät jälkeesi ihmisraunioita. Et ole muita fiksumpi, saat vain erityiskohtelua ulkonäkösi vuoksi. 

Vierailija
2185/2621 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on itsekeskeisin ja tärkeilevin ihminen, jonka tiedän. Lisäksi hirveä juorukello, eivätkä juorut ole ikinä positiivisia. Jos joku hänestä jotain (selän takana) sanoo, se on hirveä loukkaus. Että hän taitaa olla vähän tyhmä, vaikka pitääkin itseään hyvinkin älykkäänä - hän lähtee kaiken maailman Kardashian- ja Temu-hypeihin mukaan, vaikka hänelle kuinka (nätisti) yrittäisi sanoa, että ei kannattaisi. Että lomani jälkeen minulla menee aina viikko hänen sotkujensa siivoamiseen. Että hän on aivan hirveän tuomitseva ja ennakkoluuloinen ihminen, joka luulee tietävänsä ihmisten asiat ja luonteen yhdestä lauseesta. Hän on melkoinen pakkaus. Silti olemme ystäviä - ehkä siksi, että hän haluaa niin. 

Vierailija
2186/2621 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että luomuilunsa menee välillä pahasti yli. Esim.pesevät lapsen hampaat jollain luomuhammastahnalla ja lapsen suu on täynnä reikiä. Hammaslääkäristä asiaan puuttuneet ja uhanneet tehdä lasun, josta ystävä on pahana. Ei kuulema johdu hammastahnasta vaan geeneistä, kun vanhemmillakin on reikiä. Johtuisikohan kuitenkin siitä hammastahnasta... Ei ole normaalia, että tokaluokkalaisella on ollut jo lähemmäs 20 reikää.

Lisäksi ovat koko perhe huomattavan ylipainoisia (en tiedä miten on edes mahdollista niillä luomuruuilla). Tästä tekisi mieli sanoa siinä kohtaa, kun ystävä alkaa saarnata minulle (hoikalle ja urheilulliselle) kuinka ruokani, pesuaineeni ym. ovat myrkkyä, kun eivät ole luomua.

Outo hammastahna, jos aiheuttaa reikiä.

Se on niitten Terveyssummitin  hullutuksia. "" Fluori on myrkkyä " ja lasten  hampaat eivät pääse kehittymaan vahvoiksi sen vuoksi että fluoria puuttuu

Vierailija
2187/2621 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole ystäviä, vaikka joskus luulin niin.

Etkä ole oikeasti ystävällinen, vaikka esität sellaista muiden nähden.

Tiedoksi, että minä en esitä, enkä enää vaivaudu nielemään hiljaisuudessa sitä, että nolaat minut julkisesti aina kun voit.

Teetkö tätä muillekin?

Mitä tarkoittaa julkinen nolaus? Millä tavalla julkinen?

En tiedä tuosta, mutta itse olen kokenut välillä, että minusta on tehty pelle tai on väheksytty. Vastaukseksi olen sitten yrittänyt nokittaa.

Tietysti aikuisten pitäisi nykyään kyetä keskustelemaan nämä asiat rauhallisesti ja asiallisesti, mutta en ole vielä oppinut.

Vierailija
2188/2621 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä miten taas tavatessamme keskustelut meni? Ai että sä olet itsekeskeinen, yksi itsekeskeisimmistä ihmisistä joita tunnen, olet ollut sitä vähän aina, mutta viimeseen 5 vuoteen tuo on räjähtänyt ihan uudelle levelille. Tunti seurassasi riittää minulle.

Vierailija
2189/2621 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä, jonka olen tuntenut jonkin aikaa. Hän on työtön masennuksen takia, mutta tekee töitä kuitenkin hiukan.

Hänen tekee mieli kaikkea, muttei ole rahaa. Nyt hän on löytänyt taas yhteiskunnalta keinon saada apu murheisiinsa. Rintojen pienennys. Neiti on ylipainoinen uikuttaja, mutta uudet vi)un tissit pelastaa kaiken. 

Vierailija
2190/2621 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus... ja eteenkin juuri nyt mun tekis mieli sanoo et haista iso paska. Tyylisi ehdotella kaikenlaista tekemistä ja suunnittelet tapaamista ym ym mutta sääntömääräisesti perut tai et lähde kun minä ehdotan. Itse et toteuta koskaan mitään, odotat aina valmista ja perumisesi tekosyy ovat aina samat 2 eri syytä. Vaikka olet joskus tyhmä kuin saapas, varmasti tajuat että minä tajuan tekosyysi. Nyt riitti taas, mätäne yksiksesi sohvalla maaten tv:tä katsellen ja masennu entistä enemmän, minä elän ja voin hyvin. 

Vierailija
2191/2621 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee samoja virheitä uudelleen ja uudelleen.

En todellakaan.Älä sinäkään, paljon on oppia tullut meille molemmille.

Myös omat harhaluulot yrittää jättää poissa. Mitä luulet/ luulit ei ole totta. Elämä on hyvää näin, olen kiitollinen kaikesta. Sinäkin näet ehkä hyvän sinun lähellä, annat toisten hengittää rauhassa.

Vierailija
2192/2621 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosittaiset lomailusi luonani perheesi kanssa ovat rasittavia. Suunnitelmista pitää voida sopia vähän aikaisemmin kuin puolilta päivin aamiaispöydässä, varsinkin kun käytätte retkiin autoani ja asun maalla. Joudun tasapainoilemaan kanssasi kuin trapetsitaiteilija, etten tule sanoneeksi jotain, mistä jälleen raivostut. Ja ei, ei ole mukavaa, että listaat asioita, jotka talossani ovat rumia, koska se ei ole arkkitehdin suunnittelema. Henkisyytesi ja ekologisuuden korostaminen, oman erinomaisuutesi alleviivaaminen kyllästyttävää jo minua enkä jaksaisi enää kuunnella tuntikausia puhelimessa, kun kerrot asioista liian yksityiskohtaisesti ja kysyt minun kuulumisiani vasta parin tunnin selittämisen jälkeen. 

Vierailija
2193/2621 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa ystävälleni että pidä kiinni siitä hyvästä naisesta, jonka voisit saada. Hän selvästi rakastaa sinua ja sinä vaan kuvittelet löytäväsi jotain parempaa.

Mikä on parempaa? Joku silikonitissi-botoxnaama, jonka suusta ei tule yhtään järkevää lausetta? Sellaista näytät ainakin etsivän. Olet kuitenkin itse pohjimmiltasi ystävällinen ja kiltti ihminen, miksi ihmeessä et huolisi samanlaista, hyvännäköistä naista? Mielestäni voisitte olla todella onnellisia yhdessä eikä minun tarvitsisi kokea myötähäpeää kun seuraan kuinka yrität ihan kaikkia muita naisia ja tämä hyvä ihminen seuraa vierestä.

P.S. Et muuten ole itse mikään jokaisen naisen unelmamies vaan kohta keksi-ikäinen, kaljamahainen hamppi. Pesisit edes hampaat joskus.

Vierailija
2194/2621 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et koskaan ollut ystävä. Salasit paljon asioita, jotka sitten paljastuivat kertarysäyksellä. 

Vierailija
2195/2621 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun laillasi käyttäytyvien ihmisten vuoksi maailma on paska paikka monelle. Pelkkää näyttelemistä ja loputonta hyörinää. Kaipa sille on syynsä, mutta pahaa jälkeä teet.

Vierailija
2196/2621 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva dokaamisesi on alkanut näkyä naamastasi. 

Vierailija
2197/2621 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta muiden kadehtiminen ja yritys saada kaikki kadehtimaan sinua.

Se että kerrot ylisanoin kaikesta mitä teet/olet/näytät ei ole kivaa kuunneltavaa. Varsinkaan kun ne eivät ole totta. Enkä tykkää kuunnella haukkuja ja arvostelua muiden valinnoista. Varsinkaan kun itse olet toiminut tismalleen samalla tavalla aiemmin tai myöhemmin.

Keskity nyt vain itseesi ja lapsiisi ja suosittelen sinulle terapiaa sen sijaan että sinne pitäisi kaikkien muiden mennä. Oikeasti tarvitset sitä että saat elämästäsi tyydyttävää ja hyvää.

Vierailija
2198/2621 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystävä, jonka olen tuntenut jonkin aikaa. Hän on työtön masennuksen takia, mutta tekee töitä kuitenkin hiukan.

Hänen tekee mieli kaikkea, muttei ole rahaa. Nyt hän on löytänyt taas yhteiskunnalta keinon saada apu murheisiinsa. Rintojen pienennys. Neiti on ylipainoinen uikuttaja, mutta uudet vi)un tissit pelastaa kaiken. 

Pakko sen verran kommentoida (pienennyjsen läpikäyneenä) että siihen leikkaukseen on ihan kriteerit julkisella eikä siihen pääse jos ei niitä täytä. Eli jos on jo jonossa on kriteerit täyttyneet. Kovin ylipainoisia ei leikata kun on painoindeksiraja. Ja kyllä, mun elämänlaatu parani uusien rintojen myötä. Niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Vierailija
2199/2621 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että lopettaisi lastensa mikromanageeraamisen. Hirveä katsoa kun lapset ei tee mitään oikein. Suunnilleen ruoan pureskelukin tapahtuu hänen mielestään väärin.

Oma äiti tällainen. Nyt aikuisena pidän hyvin vähän yhteyttä, koska tekee sitä yhä. Olen 61v.

Ohis

Vierailija
2200/2621 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli mies jolla nuo 3 ominaisuutta ,yhdessä henkilössä.Onneksi EX.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi