Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?
Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.
Kommentit (2636)
Vierailija kirjoitti:
että sen pympy haisee
Sellanen se kundi on aina ollut. Jo lukion vikalla.
Ei se sinun puolisosi todellakaan ole mikään kaikkien naisten päiväuni, vaikka niin halusit. Kovinkaan moni ei huolisi miestäsi vaikka kuinka hehkutat suurta rakkautta.
Ai niin, olette jo eronneet.
Sun suolakivi deodorantti ei toimi vaan haiset vastenmieliselle ja muutenki peseydy useammin. Muut kärsii.
Miesystäväsi on valitettavasti kaappihomo ja tulet satuttamaan itseäsi 10v sisään kunnes uskaltaa tehdä asialle jotain.
Olet kiva ihminen mutta pese herranjumala nuo hampaasi. Katse kohdistuu niihin ja alan voida pahoin enkä pysty olemaan lähelläsi. Miksi se on niin vaikeaa pestä ne hampaasi? Minulla ei ole mitkään superhienot leegot mutta pesen ne kuitenkin useita kertoja päivässä ja silti tuntuu ettei mikään riitä pitämään suuta terveenä. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Olet kiva ihminen mutta pese herranjumala nuo hampaasi. Katse kohdistuu niihin ja alan voida pahoin enkä pysty olemaan lähelläsi. Miksi se on niin vaikeaa pestä ne hampaasi? Minulla ei ole mitkään superhienot leegot mutta pesen ne kuitenkin useita kertoja päivässä ja silti tuntuu ettei mikään riitä pitämään suuta terveenä. Hyh.
Ikävä kuulla että asia on näin hankala sinulle. Olen erittäin pahasti hammaslääkäripelkoinen, usko sinä se. Ja minua myös hävettää erittäin paljon mennä sinne tämän kyseisen asian takia. Minulle kertyy paljon hammaskiveä etenkin alas, koska on niin ahtaat välit. Tunnistan kyllä sinut ja itseni tuosta kirjoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla että asia on näin hankala sinulle. Olen erittäin pahasti hammaslääkäripelkoinen, usko sinä se. Ja minua myös hävettää erittäin paljon mennä sinne tämän kyseisen asian takia. Minulle kertyy paljon hammaskiveä etenkin alas, koska on niin ahtaat välit. Tunnistan kyllä sinut ja itseni tuosta kirjoituksesta.
Lisään vielä edelliseen sen, että katso minussa jotain sellaista, joka minussa on mielestäsi hyvää. Ja tuo oli todella ikävää kuultavaa, että voit pahoin lähelläni. Seuraavan kerran sitten mumisen jotain huulteni välistä.
Vierailija kirjoitti:
että sen pympy haisee
Et ole ollut tämän tyypin kanssa kaveri enää vuosiin, ja edelleen ajattelet hänen pympyä. Jotain haluja taisi sinussa herättää?
Bakteerivaginoosi on helposti hoidettava vaiva. Hae pliis apteekista vaivaan apua.
Jos pillua saan mä lähden mukaan jos pillua saan ei estä kukaan. Ei edes sun mies.
Vierailija kirjoitti:
Bakteerivaginoosi on helposti hoidettava vaiva. Hae pliis apteekista vaivaan apua.
Miksi et voisi sanoa?
Ystäväni on tuore äiti. Itse olen vapaaehtoisesti lapseton, ja iso syy siihen on, etten välitä lapsista. Olen yleisen mielipiteeni tuonut myös esiin kaveriporukassa, joten hänkin tietää tämän. Tämä tuore äiti kuitenkin pommittaa minua kuvilla ja videoilla lapsestaan. Lapsi ei tee mitään erikoista näillä videoilla tai kuvissa vaan ihan perus "katso miten söpö kun se nukkua tuhisee". Ymmärrän kyllä, että varsinkin oma lapsi on maailman ihanin asia, mutta kun itseäni ei vaan yhtään kiinnosta. Kommentoin näihin yleensä jollain sydän-emojilla tms. ja toivon, että tajuaisi vinkin, että en ole ehkä paras kohdeyleisö näille, vaikka oikeasti tekisi mieli laittaa vastapalloon kuvia esim. nukkuvasta puolisostani (38-vuotias mies) että "katso miten söpö kun se nukkua tuhisee" tms.
Senkin sekoiluja,itse olet ajautunut taas pskaan tilanteeseen,turha odottaa että ihmiset taas kerran pelastaisi sut pinteestä.
Vierailija kirjoitti:
Siskolle haluaisin sanoa että älä puhu niin pitkiä puheluita. Olet rasittava. Puhelun jälkeen oloni on ärsyyntynyt.
Hoida spostit.
Selaa nettiä ihan vastakeskustelijan tieten, voit hakea perusteluja mielipiteille tai nostaa keskusteluun itseäsi kiinnostavia aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hammashoitajalle! Ei ole lääkäri, mutta putsaa hammaskivet kivuttomasti. T. toinen hammaslääkäripelkoinen
Huumorintajusi piilottaa taakseen todella ilkeän luonteen ja paljon epävarmuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hammashoitajalle! Ei ole lääkäri, mutta putsaa hammaskivet kivuttomasti. T. toinen hammaslääkäripelkoinen
Olen tuo jolle vastasit. Minulle suuhygienisti täräytti että voisi kuulemma ottaa minulta kaikki hampaat pois. Eli huonoja kokemuksia yks toisensa perään. Nyt haluan mennä todellakin sellaiselle jonka hoidossa hampaat säästyy! En vain tiedä mistä oikeasti sellaisen löydän.
Kun juot, lopeta ajoissa. Aina ei ole tarpeen vetää umpitunneliin asti.
Parempi tietysti, jos lopettaisit kokonaan.
"Olet koko ajan pyytämässä apua samoihin asioihin, mutta sinua ei voi auttaa, sillä et suostu oikeasti ottamaan apua vastaan vaan suutut kun neuvot ovat sinusta niin tyhmiä sanoi sinulle mitä tahansa".
että lopettaisi juomisen ja öiset itkuiset puhelut, kuinka häntä kohdellaan huonosti. Toivoisin, että ymmärtäisi miksi lähes kaikki ystävyyssuhtensa ovat katkennet. Kukaan ei jaksa kuunnella ikuista valitusta. Omien sanojen mukaan ei ole alkoholiongelmaa vaikka juokin lähes joka päivä.
4 naispuolista kaveria. Ettekö te tajua et haluan teitä seksuaalisesti. Ette te voi käyttäytyä kuin olisin yksi tytöistä