Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailusta kysymys. Jos ei olla missään vaiheessa sovittu, ettei tapailla muita, onko muiden tapailu OK

Vierailija
02.10.2022 |

vaikka kahden kuukauden jälkeen. Vai onko se automaattisesti pettämistä silloin?

Kommentit (338)

Vierailija
21/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä olettaisin että toinen tapailee muitakin jos ei ole seurustelusta sovittu. Itse en tapailisi.

Seurustella voi myös ilman ekslusiivisuutta, joten pelkästään statuksen vaihtaminen seurusteluksi ei vielä paljon kerro asiasta. Jos haluaa nimenomaan sopia, ettei tapailla tai harrasteta seksiä muiden kanssa, kannattaa olla eksakti.

Sä ja sun eksakti eksluuvinen seurustelusi.

Vierailija
22/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliette seurustele, teillä ei ole suhdetta, olette kavereita, on ihan normaalia tavata ketä lystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että nuoret voivat nykyään pahoin. Tietenkin sille ketä tapailee kuuluu olla uskollinen ilman mitään sopimuksia ja tapailla vain yhtä kerrallaan. Näin on paljon helpompi sitoutua ja löytää oikea parisuhde. Nykyään valitellaan sopivan kumppanin puutetta, mutta nuoret selkeästi aiheuttavat tämän itse.

Eivät kaikki halua nykyään pitkää parisuhdetta vain yhden kumppanin kanssa. Onnellinen voi olla monella muullakin tavalla.

Vierailija
24/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kiinnostuksen tasosta kaiken olennaisen jos vielä sen jälkeen kiinnostaa muut, kun on minut tavannut - saati jos kiinnostaa mennä muiden kanssa sänkyyn sen jälkeen, kun on minun kanssani ollut.

En tee mitään tuollaisella ihmisellä enkä halua olla mukana tuollaisissa kuvioissa. Sen kun vehtaa muiden kanssa niin paljon kuin haluaa, mutta minua ei siihen tarvi sotkea.

Vierailija
25/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aika sekaisin olla, jos tuota pitää pettämisenä. Mahtaa olla elämä sujuvaa, kun omassa mielessään keksii kaikenlaisia sopimuksia, joita muut ihmiset sitten tietämättään rikkovat. Tällainen on hyvin ominaista tietylle ihmistyypille.

Vierailija
26/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä mutta mä olen aina tapaillut yhtä kerrallaan. En halua että mieskään tapailee muita naisia.

Vierailija
27/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pettämistä mutta mä olen aina tapaillut yhtä kerrallaan. En halua että mieskään tapailee muita naisia.

Miten ja missä vaiheessa otat tämän puheeksi?

Vierailija
28/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvimmin kommunikoit ja vältät ikävyydet, kun kerrot suoraan, että aiot tapailla muitakin.

Välttelevä kommunikaatio ei johda mihinkään hyvään.

Suosittelen voimakkaasti.

On itsestäänselvää, että kun ollaan tapailuvaiheessa, toisella on todennäköisesti muitakin ihmisiä kuvioissa. Vai onko ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa ekslusiivisessa suhteessa vain siksi, että on kerran pari pyöritty lakanoissa?

Minun lakanoihin ei pääse pyörimään, jos ei ole yhden ihmisen ekslusiivinen diili, koska sitä olen itsekin. Voidaan pyöriä siellä vaikka joka päivä 5 kertaa päivässä, mutta vain toistemme kanssa.

Tosin niin helpolla minun lakanoihin ei pääsekään, että joku jaksaisi junnata kanssani, jos muutkin kiinnostavat.

Mutta yleensä nämä "No saa olla muitakin" ovatkin miehiä, joille kelpaa reikä kuin reikä.

29/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
30/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvimmin kommunikoit ja vältät ikävyydet, kun kerrot suoraan, että aiot tapailla muitakin.

On itsestäänselvää, että kun ollaan tapailuvaiheessa, toisella on todennäköisesti muitakin ihmisiä kuvioissa. Vai onko ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa ekslusiivisessa suhteessa vain siksi, että on kerran pari pyöritty lakanoissa?

Minun lakanoihin ei pääse pyörimään, jos ei ole yhden ihmisen ekslusiivinen diili, koska sitä olen itsekin. Voidaan pyöriä siellä vaikka joka päivä 5 kertaa päivässä, mutta vain toistemme kanssa.

Tosin niin helpolla minun lakanoihin ei pääsekään, että joku jaksaisi junnata kanssani, jos muutkin kiinnostavat.

Mutta yleensä nämä "No saa olla muitakin" ovatkin miehiä, joille kelpaa reikä kuin reikä.

Jos olette sopineet, ettei tapailla muita, sitten asia on tietenkin ihan selvä. Mutta se ei liitykään enää tämän ketjun aiheeseen mitenkään.

Vierailija
31/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa aika sekaisin olla, jos tuota pitää pettämisenä. Mahtaa olla elämä sujuvaa, kun omassa mielessään keksii kaikenlaisia sopimuksia, joita muut ihmiset sitten tietämättään rikkovat. Tällainen on hyvin ominaista tietylle ihmistyypille.

Tällaisen asian nimi on "covert contract", jos haluaa katsoa lisätietoa. Tyypillistä mm. persoonallisuushäiriöisille.

Vierailija
32/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen samaan aikaan 2-4 naista (siis seksiä). Jos tämä on jollekin naiselle ongelma, niin aina voi lopettaa seurustelun.

Vierailija
33/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tapaamisissa mitään seksiä harrasteta. Eikä vielä seurusteluaikanakaan.

Kyseessä on teidän moniavioisten (ilman avioliittoja tosin) ongelma.

Vierailija
34/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu ei ole seurustelua vaan ns. treffailua. Toki on kivaa jos toinen on avoin ja rehellinen siitä, jos tapailee myös muita samaan aikaan. Mutta tapailukumppania ei voi pettää. Ettehän te ole vielä yhdessä!

Vierailija
35/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tapaamisissa mitään seksiä harrasteta. Eikä vielä seurusteluaikanakaan.

Kyseessä on teidän moniavioisten (ilman avioliittoja tosin) ongelma.

Taidat kuulua aika marginaaliseen kulttiin, kun suurin osa kristityistäkin harrastaa "esiaviollista" seksiä.

Vierailija
36/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oisin lopettanut koko jutun jos olisin kuullut, että mies deittailee vielä muita naisia. Ihan sama mikä on normaalia kellekin, mulla menee näin. Jos ei mies tiedä heti alussa että haluaa mut, se ei oo sellanen jonka itse haluan.

Vierailija
37/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu ei ole seurustelua vaan ns. treffailua. Toki on kivaa jos toinen on avoin ja rehellinen siitä, jos tapailee myös muita samaan aikaan. Mutta tapailukumppania ei voi pettää. Ettehän te ole vielä yhdessä!

Ei yhdessä olo tarkoita, ettei muiden kanssa saa harrastaa seksiä. Siitä pitää erikseen sopia.

Vierailija
38/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos välität toisesta ja suhteestasi häneen, et jätä asioita sen varaan, mikä sinun mielestäsi on itsestäänselvää.

Olen itse avoimessa suhteessa, sitoutuneesti ja rakastuneena. Tämä toimii juuri siksi, että emme tee olettamuksia, vaan puhumme. Millään sääntökirjalla ei ole väliä, vaan sillä elävällä ihmisellä, jonka kanssa haluat olla.

Se, jota lainasit

Vierailija
39/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sellaisiakin ihmisiä😇

Vierailija
40/338 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen samaan aikaan 2-4 naista (siis seksiä). Jos tämä on jollekin naiselle ongelma, niin aina voi lopettaa seurustelun.

Oletko kertonut heille? Tapailevatko he muita tahoillaan?

Vai trollaatko? Niin ajattelinkin. Ehkä sinäkin vielä joskus saat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi