Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailusta kysymys. Jos ei olla missään vaiheessa sovittu, ettei tapailla muita, onko muiden tapailu OK

Vierailija
02.10.2022 |

vaikka kahden kuukauden jälkeen. Vai onko se automaattisesti pettämistä silloin?

Kommentit (338)

Vierailija
321/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2kk on tyyliin 5-8 treffit. Eli aivan alussa vasta ollaan. Ei tuossa vaiheessa vielä edes tiedä kunnolla pitääkö toisesta tosissaan.

Mitä hevlettiä 😂

Meille 2 kk tarkoitti kahden kuukauden yhdessä asumista. Mutta te lapsoset olettekin niin vanhanaikaisia ja estyneitä, etten sanoisi pas kan jäyk kiä. Eipä ihme ettei suhteita synny.

Vierailija
322/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää harrasta seksiä ollenkaan, ellei mies ole ottanut puheeksi suhteen tilaa ja ilmaissut halunsa seurustella kanssani ilman, että tapailemme muita. On silkkaa tyhmyyttä harrastaa seksiä ilmaiseksi yhdenkään miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on hyvä puhua ja sopia. Toiselle osapuolelle asia ei välttämättä ole OK ja jos asia tuleekin ilmi kiertotietä, voit missata sen pidempi aikaisen jutun. Minusta se ei ole OK.

Vierailija
324/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 2 kk olette säännöllisesti tapailleet, niin olisi aika ikävä salaa tapailla muitakin.

En tiedä, mitä tarkoitat salaa tapailulla, mutta minä olen tapaillut erästä ihmistä kaksi vuotta, ja samassa ajassa olen käynyt treffeillä ja/tai harrastanut seksiä ainakin viiden muunkin ihmisen kanssa. Minusta se ei ole ollenkaan ikävää.

Ja olet tietenkin muistanut kertoa toiselle niistä muista, että asia on sun puoleltas reilusti tiedossa?

Satavarmasti et ole, koska et uskalla, joten elät petoksessa tai roikotat sitä tyyppiä muuten vaan kertäilytarkoituksessa. Nää on kuitenkin hyviä juttuja, koska niistä oppii, miten törkeitä toiset voi olla.

Vierailija
325/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta ole varsinaisesti pettämistä, ellei ole sovittu monogamisesta sitoutuneesta suhteesta. Mutta törppöä käytöstä ja täysin hyväksyttävä syy suhteen katkaisuun. Osoittaa useimmissa tapauksissa myös sen, ettei henkilö ole kovin vakavasti kiinnostunut. Jos olisi, ei riskeeraisi lupaavaa suhdetta muilla virityksillä. Eri juttu sitten, jos ollaan yhdessä puhuttu että tapaillaan muita ja se on molemmille okei. Silloin kyseessä voi olla ihminen, joka on hyvinkin ihastunut, mutta jonka parisuhdekäsitys on kallellaan avoimiin suhteisiin päin.

Ajattelen aika lailla samoin. Minusta on toisaalta ihan jokaisen oma etu ottaa puheeksi se, ollaanko eksklusiivisessa suhteessa vai tapaillaanko myös muita. Jos keskustelua ei ole käyty, voi syyttää myös itseään.

Vierailija
326/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä viestität jos käyt vieraissa ite ?

näemmä kaikki käy akoille kuhan saa siementä

saastaiseen vakoonsa, hyi olkoon

tv eija-mummu, tvn Aukasia

Vierailija
327/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta ole varsinaisesti pettämistä, ellei ole sovittu monogamisesta sitoutuneesta suhteesta. Mutta törppöä käytöstä ja täysin hyväksyttävä syy suhteen katkaisuun. Osoittaa useimmissa tapauksissa myös sen, ettei henkilö ole kovin vakavasti kiinnostunut. Jos olisi, ei riskeeraisi lupaavaa suhdetta muilla virityksillä. Eri juttu sitten, jos ollaan yhdessä puhuttu että tapaillaan muita ja se on molemmille okei. Silloin kyseessä voi olla ihminen, joka on hyvinkin ihastunut, mutta jonka parisuhdekäsitys on kallellaan avoimiin suhteisiin päin.

Ajattelen aika lailla samoin. Minusta on toisaalta ihan jokaisen oma etu ottaa puheeksi se, ollaanko eksklusiivisessa suhteessa vai tapaillaanko myös muita. Jos keskustelua ei ole käyty, voi syyttää myös itseään.

Tästä olen samaa mieltä. Toisaalta ajattelen myös, että tietyssä vaiheessa tapailua voidaan kohtuudella olettaa, että toinen saattaa ilman erillistä sopimistakin luulla suhteen olevan monogaminen ja tällöin olisi suoraselkäistä kertoa itse jos ei ole valmis luopumaan muista tapailusuhteista. Tässä tilanteessa muiden tapailu ei ole pettämistä, mutta osoittaa kyllä sellaista välinpitämättömyyttä, joka saattaa jo itsessään olla deal breaker monelle.

Vierailija
328/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää harrasta seksiä ollenkaan, ellei mies ole ottanut puheeksi suhteen tilaa ja ilmaissut halunsa seurustella kanssani ilman, että tapailemme muita. On silkkaa tyhmyyttä harrastaa seksiä ilmaiseksi yhdenkään miehen kanssa.

Miksi et voi itse ottaa puheeksi suhteen tilaa?

Vierailija
329/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho siis eira-mummu

Vierailija
330/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että nuoret voivat nykyään pahoin. Tietenkin sille ketä tapailee kuuluu olla uskollinen ilman mitään sopimuksia ja tapailla vain yhtä kerrallaan. Näin on paljon helpompi sitoutua ja löytää oikea parisuhde. Nykyään valitellaan sopivan kumppanin puutetta, mutta nuoret selkeästi aiheuttavat tämän itse.

Höpöpöhöpö on erittäin hyväö että on vähän vertailupohjaa ja pieni kilpailutus on myös vain hyväksi. Ja todellakin on aivan ok jos ei muuta ole sovittu! Ja siitä sitten onkin yvä ottaa keksuteluun avoin suhde. <3

Vierailija
331/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas harrastan seksiä vain silloin kun oikeasti haluan, en palkintona. Jos sen seksin lisäksi rakastutaan ja sitoudutaan niin hyvä. Jos ei, niin sainpahan seksiä.

Vierailija
332/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka montaa ihmistä on sitten normaalia tapailla samaan aikaan? 5? 10?

Vierailija
333/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2kk on tyyliin 5-8 treffit. Eli aivan alussa vasta ollaan. Ei tuossa vaiheessa vielä edes tiedä kunnolla pitääkö toisesta tosissaan.

2 kk 5 treffit, parin viikon välein tapailu ei kuulosta siltä, että olisitte korvia myöden ihastuneita.

En tiedä sinun aikatauluistasi, mutta ainakin itse olen sen verran kiireinen, että treffit kerran viikossa on aika lailla maksimi, mihin voin alussa sitoutua.

No tuohan on ihan ok koska kertoo vastapuolelle heti sen millaista se yhteiselo olisi noin kiireisen kanssa.

Voisin katsoa kuukauden pari tuota menoa ja jos vaikuttaa etta kiire on kroonista niin vetaisin johtopaatokset ja kiittaisin kauniisti ja jatkaisin matkaa. Ei ole minua varten.

Vierailija
334/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat etsiä uusia mahdollisuuksia siinä sivussa, niin kai se on ok. Mutta älä odota vastapuolelta mitään enempää. Sinulle en toivoisi edes parisuhdetta tai onnea koskaan, jos asenne muita ihmisiä ja heidän tunteita kohtaan on noin vinossa. Mutta jos on pakko saada joka ilta, ei väliä keneltä, niin ihan vapaasti. Olet helppo, joten älä ainakaan etsi tasokkaita kumppaneita. Jätä ne niille, jotka ansaitsevat kunnon kumppanin. Sinä et ansaitse.

Vierailija
335/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et mainitse asiasta mitään, ja yrität vasta myöhemmin vedota: ei missään vaiheessa sovittu. Silloin se on pettämistä, ja sellaiset siat on jätettävä.

Vierailija
336/338 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu ei ole koskaan ekslusiivista, ellette nimenomaisesti sovi, että se on ekskusiivista. Ei seksin harrastaminen jonkun toisen kanssa nyt hyvänen aika muutu pettämiseksi vain siksi, että kuluu tietty määrä aikaa. :D

Mee ny vit tuun sen ekslusiivises kanssa.

Vierailija
337/338 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija kirjoitti:

Mikä siinä onkin että nämä kusipäät eivät voi suoraan kertoa toimistaan? Onko siinä se että itsekin tietävät, etteivät silloin kelpaisi kenellekään?

En halua ilkeillä kenellekään, mutta naiset nyt vaan sattuvat tykkäämään näistä miehistä. Tunnen yhden tapauksen joka voisi kevyesti tapailla vaikka kahtakymmentä naista samaan aikaan jos aika riittäisi. Aivan joka ikinen kerta kun tutustuu uuteen, niin nainen viehättyy. Ei kai se tämän miehen vika ole että naiset pitävät juuri hänenkaltaisista miehistä.

Yksi nainen joskus epäsuorasti myönsi että olisi valmis suuriin uhrauksiin jos saisi suhteen edellämainitun tyyppisen miehen kanssa. Varmaan siinäkin voisi joustaa että mies pettää ja vähän tapailee muitakin.

Vierailija
338/338 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 2 kk olette säännöllisesti tapailleet, niin olisi aika ikävä salaa tapailla muitakin.

En tiedä, mitä tarkoitat salaa tapailulla, mutta minä olen tapaillut erästä ihmistä kaksi vuotta, ja samassa ajassa olen käynyt treffeillä ja/tai harrastanut seksiä ainakin viiden muunkin ihmisen kanssa. Minusta se ei ole ollenkaan ikävää.

Kunnon kylä ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän