Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun aikuinen poika soitti mulle äsken itkien. Näinä hetkinä erityisesti erityisesti arvostan meidän hyvää suhdetta.

Vierailija
02.10.2022 |

Ei se äitiys lopu siihen kun lapsi täyttää 18 tai kun lapsi muuttaa omilleen. Niin se vaan on. Varasin just junan lapseni luokse huomiselle ja peruin omat menot. Mun lapsi tarvitsee mua nyt. Pitäkää huolta lapsistanne. Isoistakin.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
2/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikarakkaus on joskus julmaa subia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö poika osaa selvittää omia asioitaan?

Vierailija
4/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä,ihanaa, että hän soitti äidille. Toivottavasti minunkin poikani aikanaan. Nyt teininä ei suostu puhumaan mistään mitään.

Vierailija
5/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikasi valtakunnanitkijä Niko Saarinen?

Vierailija
6/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että pojallasi o kaltaisesi äiti, jolta voi hakea tukea silloin, kun elämä potkii päähän tai on paha olla. Liian paljon on niitä nuoria aikuisia, jotka eivät saa tukea läheisiltään.

Vierailija
7/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko bänät?

Vierailija
8/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö poika osaa selvittää omia asioitaan?

Miksi pitäisi selvitä omillaan? Omituinen ajatusmaailma sulla, jos keneltäkään ei saa pyytää apua vaikeuksien edessä.

Vierailija
9/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että pojalla on sinun laisesi äiti, joka rakastaa, huolehtii ja auttaa silloin kun tarvitaan! Kaikenlaista tulee vastaan elämässä, on hyvä jos joku tulee silloin ja auttaa pahimman ylitse.

Vierailija
10/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin tekisin, ilmoittaisin pomolle, että oma lapsi menee nyt edelle ja piste.

Toivon vain, että hän soittaisi, jos niikseen olisi, en menisi siitä takuuseen, muutti 1v sitten omilleen ja napanuora paukkunut urakalla eikä esim.näkemisten suhteen ole mikään hoppu ikinä.

Tsemppiä ap pojallesi!!

Vierailija
11/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pyhimys, senkö halusit kuulla?

Vierailija
12/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä,ihanaa, että hän soitti äidille. Toivottavasti minunkin poikani aikanaan. Nyt teininä ei suostu puhumaan mistään mitään.

Myös minä kahden poikalapsen äitinä toivon, että myös minun poikani kääntyvät minun puoleeni tarvittaessa hädän hetkellä.

Kuten eräs vanhempi rouva kerran sanoi: "lasten kasvatuksessa ensimmäiset 50 vuotta on vaikeaa". <3

Vierailija
13/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko poikasi valtakunnanitkijä Niko Saarinen?

😂

Vierailija
14/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lmao.

Vierailija
15/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pyhimys, senkö halusit kuulla?

En vaan tulin vain ajatelleeksi miten ihanaa on kun meillä on näin hyvä suhde. Itselläni ei ollut. Onneksi sain sellaisen luotua lasteni kanssa.

Vierailija
16/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että olet opettanut poikasi näyttämään tunteensa! Että hän kokee että voi itkeä äidille jos siltä tuntuu. Liian moni mies ei osaa näyttää saati sanoittaa tunteitaan ja sitten napsahtaa ja saa lukea ikäviä uutisia iltalehdistä. Aika moni väkivallanteko jäisi tekemättä jos miehet olisivat oppineet käsittelemään negatiivisia tunteita puhumalla.

Miettikääs sitä ilkkujat.

Vierailija
17/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko bänät?

varmaan kynsi katkesi 😂

Vierailija
18/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omena pudonnut kauaksi puusta! Marttyyriäiti.

Vierailija
19/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös poikani kanssa hyvät välit. Tiedän, että hän voi tukeutua mknuun koska vaan ja saan myös apua häneltä, jos sitä tarvitsen.

En ymmärrä miksi aikuisten lasten pitäisi tulla toimeen ilman apua.

Kaikkihan joskus apua tarvitsevat.

Vierailija
20/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo poika.

Näkemyksensä kullakin.

Ehkä sulla on jotain tunnelukkoja kun noin ajattelet? Saatat löytää joskus edestäsi vuoren, jonka yli et omin voimin pääse - et edes kiertämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme