Mun aikuinen poika soitti mulle äsken itkien. Näinä hetkinä erityisesti erityisesti arvostan meidän hyvää suhdetta.
Ei se äitiys lopu siihen kun lapsi täyttää 18 tai kun lapsi muuttaa omilleen. Niin se vaan on. Varasin just junan lapseni luokse huomiselle ja peruin omat menot. Mun lapsi tarvitsee mua nyt. Pitäkää huolta lapsistanne. Isoistakin.
Kommentit (83)
Poikarakkaus on joskus julmaa subia kohtaan.
Eikö poika osaa selvittää omia asioitaan?
Voi pientä,ihanaa, että hän soitti äidille. Toivottavasti minunkin poikani aikanaan. Nyt teininä ei suostu puhumaan mistään mitään.
Onko poikasi valtakunnanitkijä Niko Saarinen?
Ihanaa, että pojallasi o kaltaisesi äiti, jolta voi hakea tukea silloin, kun elämä potkii päähän tai on paha olla. Liian paljon on niitä nuoria aikuisia, jotka eivät saa tukea läheisiltään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö poika osaa selvittää omia asioitaan?
Miksi pitäisi selvitä omillaan? Omituinen ajatusmaailma sulla, jos keneltäkään ei saa pyytää apua vaikeuksien edessä.
Ihanaa että pojalla on sinun laisesi äiti, joka rakastaa, huolehtii ja auttaa silloin kun tarvitaan! Kaikenlaista tulee vastaan elämässä, on hyvä jos joku tulee silloin ja auttaa pahimman ylitse.
Noin minäkin tekisin, ilmoittaisin pomolle, että oma lapsi menee nyt edelle ja piste.
Toivon vain, että hän soittaisi, jos niikseen olisi, en menisi siitä takuuseen, muutti 1v sitten omilleen ja napanuora paukkunut urakalla eikä esim.näkemisten suhteen ole mikään hoppu ikinä.
Tsemppiä ap pojallesi!!
Olet pyhimys, senkö halusit kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä,ihanaa, että hän soitti äidille. Toivottavasti minunkin poikani aikanaan. Nyt teininä ei suostu puhumaan mistään mitään.
Myös minä kahden poikalapsen äitinä toivon, että myös minun poikani kääntyvät minun puoleeni tarvittaessa hädän hetkellä.
Kuten eräs vanhempi rouva kerran sanoi: "lasten kasvatuksessa ensimmäiset 50 vuotta on vaikeaa". <3
Vierailija kirjoitti:
Onko poikasi valtakunnanitkijä Niko Saarinen?
😂
Vierailija kirjoitti:
Olet pyhimys, senkö halusit kuulla?
En vaan tulin vain ajatelleeksi miten ihanaa on kun meillä on näin hyvä suhde. Itselläni ei ollut. Onneksi sain sellaisen luotua lasteni kanssa.
Mahtavaa että olet opettanut poikasi näyttämään tunteensa! Että hän kokee että voi itkeä äidille jos siltä tuntuu. Liian moni mies ei osaa näyttää saati sanoittaa tunteitaan ja sitten napsahtaa ja saa lukea ikäviä uutisia iltalehdistä. Aika moni väkivallanteko jäisi tekemättä jos miehet olisivat oppineet käsittelemään negatiivisia tunteita puhumalla.
Miettikääs sitä ilkkujat.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko bänät?
varmaan kynsi katkesi 😂
Ei ole omena pudonnut kauaksi puusta! Marttyyriäiti.
Meillä on myös poikani kanssa hyvät välit. Tiedän, että hän voi tukeutua mknuun koska vaan ja saan myös apua häneltä, jos sitä tarvitsen.
En ymmärrä miksi aikuisten lasten pitäisi tulla toimeen ilman apua.
Kaikkihan joskus apua tarvitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Nolo poika.
Näkemyksensä kullakin.
Ehkä sulla on jotain tunnelukkoja kun noin ajattelet? Saatat löytää joskus edestäsi vuoren, jonka yli et omin voimin pääse - et edes kiertämällä.
Jaa