Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun aikuinen poika soitti mulle äsken itkien. Näinä hetkinä erityisesti erityisesti arvostan meidän hyvää suhdetta.

Vierailija
02.10.2022 |

Ei se äitiys lopu siihen kun lapsi täyttää 18 tai kun lapsi muuttaa omilleen. Niin se vaan on. Varasin just junan lapseni luokse huomiselle ja peruin omat menot. Mun lapsi tarvitsee mua nyt. Pitäkää huolta lapsistanne. Isoistakin.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sillä on?

Tosi paha olo. Ei se voi olla nyt yksin. Tarvitsee nyt mut sinne.

Miksi? Ei tulisi mieleenkään itkeä äidille että on paha olo. Eikö sillä ole ystäviä?

Tässä taas oikein kulminoituu tän palstan v-maiset, katkerat, ikävät ihmiset. Toisen puolesta ei voi/ osata iloita, mutta jos on jonkun haukkumisketju, niin kyllä energiaa riittää!! Yök, mikä hel*vetti näitä ihmisiä riivaa??

Vierailija
82/83 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut koskaan mieleenkään soittaa mutsille ja valittaa ongelmiani. Ei ongelmat olisi siitä yhtään pienentyneet, tai kadonneet, jos hänkin olisi niitä murehtinut.

Suuri osa kommenteista vaikuttaisi olevan ap:n itsensä kirjoittamia.

Vastasin vaikka uskon ketjun olevan trollin tekemä.

N 57

5/5

Samaa mieltä, tosin pisteet 6/5. Aihe rakennettu hyvin, mutta tuo kuvitteellisen pojan kuvitelun itkun aihe jäi keksimättä sekä syy sille, miksi junaliput on huomiselle vaikka hätä on niiiiiiin hirveä.

Itselläni meni 2 tuntia ja vartti puhelusta ajaa räntämyrskyssä 255 km äitini luo kun hälytys tuli, että syytä tulla nyt jos elävänä haluan nähdä.

Provohan tämä on, mutta jotkut vastaukset ovat mielenkiintoisia. Itkevä mies on homo ja äitiin ei saa olla yhteyksissä vaikka maailma ympäriltä kaatuisi. Yksin pärjäämisen kulttuuri ei luo tervettä pohjaa elämälle.

Ne on varmaan näitä naisia joilla on anopin kanssa huonot välit kun aviomies on liian läheisissä väleissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tuollainen normaali ihmissuhde on harvinainen, kummallisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän