Mun aikuinen poika soitti mulle äsken itkien. Näinä hetkinä erityisesti erityisesti arvostan meidän hyvää suhdetta.
Ei se äitiys lopu siihen kun lapsi täyttää 18 tai kun lapsi muuttaa omilleen. Niin se vaan on. Varasin just junan lapseni luokse huomiselle ja peruin omat menot. Mun lapsi tarvitsee mua nyt. Pitäkää huolta lapsistanne. Isoistakin.
Kommentit (83)
Mammoja harmittaa kun oma suhde omiin lapsiin ei ole yhtä hyvä kuin aloittajalla. Älä ap välitä.
Vierailija kirjoitti:
Mammoja harmittaa kun oma suhde omiin lapsiin ei ole yhtä hyvä kuin aloittajalla. Älä ap välitä.
Ööö...
Miksi sitä hyvää suhdetta pitää kailottaa kaikille?
Kiva juttu, mutta tarvitseeko kehuja muilta...
Huomiota, huomiota.
Koko nykyaika.
Sama oman aikuisen lapseni kanssa. Olen viimeiset 1,5kk ollut kaikki yöt puehlimessa kun lapsi soittelee ahdistuneena ja huutorääkyy. Nyt lupasi että loppuu, kun tilanne on rauhoittunut. Saa nähdä käykö näin. En ole pystynyt käymään nyt enää töissä tämän takia eikä työsopimustani uusittu, eikä minulla todellakaan ole voimia asian eteenpäinviemiseksi.
Toimin täsmälleen Ap:n pojan tavoin, kun sain muutama vuosi sitten tietää mun vakavasta sairastumisesta. Soitin itkien mun ukille, joka on mun lähiomainen. Hän perui kaikki menonsa ja lähti välittömästi mun luokse. Olin 21-vuotias tuolloin. Tsemppiä sun pojalle Ap!
Vierailija kirjoitti:
Mikä sillä on?
Tosi paha olo. Ei se voi olla nyt yksin. Tarvitsee nyt mut sinne.
Tämän ketjun vastauksista näkee hyvin, mikä suomalaisessa kulttuurissa on vikana.
Olisipa minullakin äiti, jonka puoleen voin aina kääntyä, kun jotain sattuu. Hyvässä että pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sillä on?
Miksi? Ei tulisi mieleenkään itkeä äidille että on paha olo. Eikö sillä ole ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sillä on?
Ai oksennustauti? 😂 Kyllä yleensä aikuiset siitä selviää yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sillä on?
Miksi? Ei tulisi mieleenkään itkeä äidille että on paha olo. Eikö sillä ole ystäviä?
On, mutta ehkä se ei halua tästä puhua ystäville. Tai halusi just mut sinne. En tiedä mutta olen onnellinen että hän uskalsi soittaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö...
Miksi sitä hyvää suhdetta pitää kailottaa kaikille?
Kiva juttu, mutta tarvitseeko kehuja muilta...
Huomiota, huomiota.
Koko nykyaika.
Tykkäät siis esim. enemmän siitä, kun kerrotaan miten vaikeaa on anopin ja miniän suhde?
Velat täällä vauhoo negakommentteja.
Ei hyvää päivää tätä porukkaa täällä. Ei inhimmillisyyttä hiventäkään.
Hienoa että olet luonut poikaan luottavan suhteen ja hän uskaltaa avautua sinulle vielä aikuisenakin. Hakea tukea ja turvaa.
Kateelliset sijoituslapset täällä ulisee
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisin pettynyt jos mun lapsi olisi homo
Pettymys olisi luultavasti molemminpuoleista.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun vastauksista näkee hyvin, mikä suomalaisessa kulttuurissa on vikana.
Jep. Ollaan totuttu pärjäämään yksin ja ohittamaan omat tarpeet. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sillä on?
Ja silti menet vasta huomenna sinne 🙃
Epäilen että voi olla jopa itsetuhoinen tai muuten paha olla