Mikä on hyvän ihon salaisuus? Kertokaa vinkkinne!
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta mulla ei enää rasvoitu eikä myöskään hillitön couperoosa kukerra, kun luovuin kaikista seerumeista ja kemikaaleista.
Puhdistus pelkällä vedellä emulgoidulla Ceralan Plussalla, kasvopaperilla pois. Ja loppuhuuhtelu kylmällä vedellä tai kerran/pari viikossa hajuttomalla Garnierin misellivedellä.
Silloin tällöin syväpuhdistus Shiseidon kasvoöljyllä, vedellä emulgointi ja huuhtelu.
Ja rasvana vaan Ceralan Plussa. Kun iho ei ENÄÄ kuivu, sipaisen sitä vaan vähän poskipäihin puhdistuksen jälkeen suojaksi.
Kun vielä tuhrasin rahani kalliisiin seerumeihin ja voiteisiin, poskipäät oli pelkkää korppua ilman jatkuvaa läträystä ja voiteiden imeytystä
Enää ei oo katastrofi, vaikka meikkivoide unohtuisi töihin mennessä. Tarvitsen sitä enää, jos haluaa vähän pientä sävytystå naamaan.
Luovuit KAIKISTA kemikaaleista, mutta laitat kasvoillesi seuraavat aineet:
Aqua, hydrogenated polydecene, caprylic/capric triglyceride, isononyl isononanoate, glycerin, petrolatum, cetearyl alcohol, glyceryl stearate, PEG-100, saccharide isomerate, ceramide NP, ceramide AP, ceramide EOP, ethylhexylglycerin, xanthan gum, carbomer, sodium lauroyl lactylate, sodium citrate, phytosphingosine, cholesterol, sodium hydroxide, citric acid, phenoxyethanol
AQUA / WATER, GLYCERIN, HEXYLENE GLYCOL, POLOXAMER 184, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, DISODIUM EDTA, MYRTRIMONIUM BROMIDE FIL B231540/0
MINERAL OIL(PARAFFINUM LIQUIDUM/HUILE MINERALE), PEG-8 GLYCERYL ISOSTEARATE, CETYL ETHYLHEXANOATE, ISODODECANE, WATER(AQUA/EAU), ISOSTEARIC ACID, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., FRAGRANCE (PARFUM), VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED OIL, BHT, TOCOPHEROL
Tää on just sitä vapaa herran elämää. täs suunnittelu kalaa lähtöö bändi treenejä ym kivaa puhaa rauhassa tälle päivälle ilman yhteiskunnan tuomaa stressiä
Viina, tupakka, pikaruoka, sokeri, vehnä jne. pois. Konjakkisieni aamu - ja iltarutiiniin kasvojen pesulla. Kosteusnaamio kerran viikossa ja kosteuttavaa voidetta joka päivä perusvoiteen alle. Raitista ilmaa joka päivä. Noista voi aloittaa.
Paljonko mensan nettitestistä? Kysyn tosissaan vaikka voi vaikuttaa kettuilulta?
Minulla iho joka puolella kuin vauvan iho.
Koskaan en ole käynyt missään hoidoissa enkä käytä mitään rasvoja naamioita.
Olen sekasyöjä. Sokeri suklaa herkut menee nopeasti.
Ne on ne geenit jotka antavat hyvän ihon.
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
En ole puhunut kenellekään muulle kuin itselleni yli 4 viikkoon.
Viha minua kohtaan on pöyristyttävää!
No Fap