Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hyvän ihon salaisuus? Kertokaa vinkkinne!

Vierailija
02.10.2022 |

Kyse on siis kasvojen ihosta

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se mitä syöt näkyy naamassa...

Eikös naamasta näy myös se, kun lakkaa saamasta?

Vierailija
102/162 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisestä ei voi puhua, mutta ainoa ihonhoitoTUOTE jonka voin sanoa parantaneen tilannetta on intiimisaippua.

Kokeilin kaiken maailman kalliit ja halvat naamanpesuaineet ja vedet ja voiteet ja niiden yhdistelmät. Ei vaikutusta. Kunnes kerran huvinpäiten, kun ei ollut kasvojenpesuaineita saatavilla, kokeilin halpaa v*ttusaippuuaa.

Sillä tiellä ollaan, ja siitä pitäen on kukkinut ja punoittanut paljon vähemmän. Suomessa ollessa käy myös Lactoline. Halvalla lähtee!

Tietyt asiat pahentaa tilannetta: alkoholi ja liian paksut kosteusvoiteet. Ja menkat, mutta niiden tuloa en parin finnin takia ala manipuloimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii nesteys/kosteutus sisältää ja ulkoonta. Eli nestettä tarpeeksi päivitttäin (ei alkoholi). Vesi ja sitten vihreä tee yhteensä noin 1,8-2L/pvä. Ulkoilua, iholle sopivat puhdistustuotteet. Ja sitten sopivasti kosteuttava voide. Käyn tasaisin ajoin kosmetologilla (kun tarvetta on). Saunassa en käy, ei sovi atooppiselle ja kuivalle iholle. Hikiliikuntaa 5pvä/vko. Mua Luullaan jatkuvasti 10v nuoremmaksi ja ilman meikkiä hupparin kanssa menisin teinistä (mulle yritettiin bussissa myydä lasten lippua:)). En käytä kalliita voiteita vaan omalle iholle sopivia. Ne löytyvät kokeilemalla. N 40v.

Vierailija
104/162 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisestä ei voi puhua, mutta ainoa ihonhoitoTUOTE jonka voin sanoa parantaneen tilannetta on intiimisaippua.

Kokeilin kaiken maailman kalliit ja halvat naamanpesuaineet ja vedet ja voiteet ja niiden yhdistelmät. Ei vaikutusta. Kunnes kerran huvinpäiten, kun ei ollut kasvojenpesuaineita saatavilla, kokeilin halpaa v*ttusaippuuaa.

Sillä tiellä ollaan, ja siitä pitäen on kukkinut ja punoittanut paljon vähemmän. Suomessa ollessa käy myös Lactoline. Halvalla lähtee!

Tietyt asiat pahentaa tilannetta: alkoholi ja liian paksut kosteusvoiteet. Ja menkat, mutta niiden tuloa en parin finnin takia ala manipuloimaan.

Lactacyd on paljon parempi kuin Lactoline. Kosteuttavampi ja enemmän maitohappoa. Avecyd sen sijaan liian kuivattava..

Vierailija
105/162 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken perustana on geeniperimä, mutta myös ravinto, liikunta ulkona ja puhtaus. Ei se iho siitä ainakaan parane, että siihen hölvätään valtavat määrät kaikenlaisia tököttejä joka aamu. Eihän niistä meikeistä edes todellisuudessa juurikaan tiedetä, mitä kaikkea ne sisältävät, vaikka mainostaisivat kuinka, että ovat huolella tutkittuja.

Vierailija
106/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siemenneste t. n27

Vierailija
107/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruokavalio ja vesi. 

Älä odota omaavasi hyvää ihoa, jos juot alkoa 247 ja syöt makkaraa

Vierailija
108/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee vitsailun puolelle, mutta ovulaatio. Sen aikana kasvojeni iholla on ihana väri ja hehku. Harmi, ettei kesto-ovulaatiota ole keksitty, eikä sitä saa purkista.

Vedenjuonti myös selvästi vähentää turvotusta.

Vierailija
109/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siemenneste t. n27

Miten pystyt? 🤢🤢

Vierailija
110/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin aina näihin, että se ettei hoida ihoa saa ihon pysymään hyvänä kun luonnon rasvat on ihossa yms..mutta aina näihin tulee joku kommentoimaan, että ei pidä paikkaansa. Mutta itse siis en puhdista ihoa koskaan, käyn suihkussa n.joka toinen päivä ja kasvot huutoutuu silloin. Meikkaan harvoin n.kerran kuussa ja silloin pyyhkäisen pahimmat ripsivärit pois, koska silmät ei tykkää jos niihin menee nukkuessa väri. Joskus kovalla pakkasella voi iho kuivaa ja silloin sipaisen perusrasvaa ihoon. Juon vettä ja pyrin syömään hyviä rasvoja päivitin eli sisältä päin tulee se kosteus ihoon.

Vierailija
111/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin aina näihin, että se ettei hoida ihoa saa ihon pysymään hyvänä kun luonnon rasvat on ihossa yms..mutta aina näihin tulee joku kommentoimaan, että ei pidä paikkaansa. Mutta itse siis en puhdista ihoa koskaan, käyn suihkussa n.joka toinen päivä ja kasvot huutoutuu silloin. Meikkaan harvoin n.kerran kuussa ja silloin pyyhkäisen pahimmat ripsivärit pois, koska silmät ei tykkää jos niihin menee nukkuessa väri. Joskus kovalla pakkasella voi iho kuivaa ja silloin sipaisen perusrasvaa ihoon. Juon vettä ja pyrin syömään hyviä rasvoja päivitin eli sisältä päin tulee se kosteus ihoon.

En jaksanut lukea voitko laittaa kappalejaon ja tiivistää

Vierailija
112/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin on oikeastaan ihan sama mitä teen, iho on sekaisin kuiva ja rasvainen.

Kesähelteillä mun iho on aivan täydellisessä kunnossa.

Vihaan kuumuutta mutta tuo on sen ainoa hyvä puoli :D

Harmi että helteitä ei voi annostella purkista.

Vierailija
113/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollu teinistä asti kaamea iho aina siihen asti, kun aloin vegaaniksi seitsemän vuotta sitten. Sen jälkeen iho on pysynyt näpyttömänä, kirkkaana ja muutenkin hyvänä talviajan kuivumista lukuunottamatta. Monethan ovat kertoneet, että maidottomuus on auttanut heitä, joten liekö sama ilmiö minunkin kohdallani.

Toinen pelastus oli reilu vuosi sitten käyttöönottamani hyaluronihappo. Sen myötä kuivuminenkin on jäänyt historiaan, syväkosteuttaa ihon loistavasti. Muuten käytän ihan tavallista kosteusvoidetta, en välttele sokeria, enkä alkoholia (vaikken sen suurkuluttaja olekaan) ja meikkaan muutaman kerran viikossa.

Vierailija
114/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina juonut paljon vettä ja lisäksi pesen naaman kuivaamatta kasvoja. Vesi kuivuu tosi nopeasti iholle. 

Ja varmaan jotkut perintötekijät. Mulla ei ollut nuorena yhtään finniäkään. 

Vierailija
115/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät elintavat ja ihon riittävä kosteutus auttavat siihen, että iho pysyy kimmoisana ja kauniina. Ryppyjä ne eivät kuitenkaan välttämättä estä, mutta ei ryppyinen iho kuitenkaan ole sama kuin huono, vaan voi olla hyvinkin hehkuva verrattuna rypyttömään sameaan ihoon. Ryppyihin vaikuttaa eniten ilmeily (ilmerypyt), aurinko, tupakointi, sokerin syönti, ja ihonhoitotuotteista retinoli ja C-vitamiini. Jos on rahaa, voi erilaisilla kauneushoidoilla ja täyteaineilla/botoxilla vaikuttaa tehokkaasti ryppyihin.

Vierailija
116/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon ja älä koske aurinkoon

Vierailija
117/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvoilla ja seerumeille voi vaikuttaa ihoon

Vierailija
118/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

blue therapy sleep

Vierailija
119/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, geenit ja geenit ja tietty myös terveelliset elämäntavat.

Vierailija
120/162 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tuottaa ahdistusta, mutta en hoida ihoani muuten kuin pesemällä sen sebamedillä silloin tällöin suihkussa ja sen jälkeen laitan apteekin perusvoidetta. Laitan silti joka aamu meikkivoidetta. Mitään muita ihonhoitotuotteita tai kosmetiikkaa en käytä. Syön mitä sattuu, ahmin suklaata ja ties mitä. Nukun liian vähän ja liikun vain pakon edessä. Olen kroonisesti stressaantunut. Ihoni on kuin posliinia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi