Mikä on hyvän ihon salaisuus? Kertokaa vinkkinne!
Kommentit (162)
Tuuri, kunnon yöunet, sauna monta kertaa viikossa, päivittäinen hikoilu liikkuessa, vähän tai ei ollenkaan maitotuotteita ja suklaata, mutta sopivasti rasvaa ruokavaliossa.
Kannattaa katsella https://tuoksut.com/ihonhoito löytyy vinkkejä ihonhoitoon laidasta laitaan
Päivittäinen huolenpito. Hyvät tuotteet. En meikkaa paljon, lähinnä laitan vaan ripset ja kulmat, mutta laadukkaat meikit jos käyttää päivittäin..
https://aco.fi/kasvot-puhdistus tää on esimerkiksi hyvä tuotesarja.
Vierailija kirjoitti:
Perintötekijät.
Terveellinen ja hyvä ravinto lapsesta lähtien.
Ja ne auttaa ap:ta nyt koska?
Ja se mitä syöt näkyy naamassa...
Itselläni on AINA ollut huono iho, isoja aknen jälkiä kasvoissa. Kasvoihin myös sattui usein enkä halunnut lähteä kotoa mihinkään. Vuosia.. teinistä aikuisuuteen. Sitten sain lapsen, jolla todettiin paljon erilaisia allergioita ja tämän vuoksi piti imetysdietata itsekin.
Nyt lapsi on jo koululainen, mutta lapsen myötä myös omat allergiani selvisi.
Maidoton, kananmunaton ja gluteeniton ruokavalio on itselläni avainsana! Ihoni ei ikinä, milloinkaan ole ollut tälläinen. Lähes "täydellinen". Tuntuu hassulta käyttää tuollaista sanaa, mutta sen kaiken jälkeen, miltä iho on aidosti vuosia näyttänyt, tämä näyttää omaan silmääni "täydelliseltä".
(Ja kyllä, teininä ihotautilääkärin toimesta olen kokeillut vaikka ja mitä.) Lopulta avun toi ruokavalio.
Aurinko ja alkoholin poisjättäminen, liikunta ja hyvä ravinto.
Vesipesu tai vesi perusvoide-emulsiolla pesu välillä.
Ja Ceralan Plus. Mulla loppu pintakuivuus ja ihon couperoosalehahtelu.
Töihin ilman meikkivoidetta meno ei oo enää katastrofi!
Ihon rassaaminen jatkuvalla vahvoilla puhdistusaineilla ja kosteuttajilla ja seerumeilla saa sen ihan sekaisin.
Ja olen siis ollu itse 100% kosmetiikkamainosten uhri, varmaan väh 5 000e menny hukkaostoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsella https://tuoksut.com/ihonhoito löytyy vinkkejä ihonhoitoon laidasta laitaan
kiitos t. ap
Juon vettä riittävästi ja kastelen kasvot pari kertaa päivässä kylmällä vedellä enkä koskaan kuivaa kasvoja vaan annan kuivua itsestään. Puhdistus, rasvat ja päivittäinen kasvojumppa.
Ruokavalio varmaan vaikuttaa eniten. Ei ainakaan alkoholia ja sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko ja alkoholin poisjättäminen, liikunta ja hyvä ravinto.
Mulla on tosi hyvä iho vaikka juon ihan liian paljon. Toisaalta juon vettä myös paljon.
Vierailija kirjoitti:
eli ilmeisesti ei saas yödä mitään niin iho on hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka elää pelkällä alkoholilla ja sokerilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pitää syödä terveellisesti.
Terveellinen ruokavalio, ulkoilu, vesi, perintötekijät, ihon hoitaminen oikeilla tuotteilla, nukkuminen. Vähän sokeria ja lisäaineita ruoka-aineissa.
Luonnonkosmetiikka ja ruusuvesi kasvovetenä. Spray on suosikkini
Ihoa saa kevyesti läpsytellä. Hiero yhdellä kädellä iho läpi joka päivä. Varo kovia otteita.
Katso netistä reseptejä kotioloissa toteuttaviin kasvohoitoihin. Joskus kotikutoinen tökötti päihittää kaupan purnukan ;)
Perintötekijät.
Terveellinen ja hyvä ravinto lapsesta lähtien.