Mikä on hyvän ihon salaisuus? Kertokaa vinkkinne!
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hyvän ihon salaisuus on säännöllinen hoitaminen luonnonkosmetiikalla.
Iltaisin
- kaksoispuhdistus Patyka Clean Melting Cleansing Oil + Olivia Klein Jelly Wash
- kasvovesi Whamisa Cactus Moisturizing & Purifying Toner
- silmänympärysvoide Bybi Beauty Eye Plump
- kasvoöljy Mádara Deep Moisture Vitamin OilAamuisin
- vesipesu
- seerumi Mádara Vitamin C Intense Glow Concentrate
- kaulalle Mádara Derma Collagen Hydra Silk Firming Cream
- kasvoille JOIK Organic Skin Perfecting BB CreamLisäksi viikottain
- gua sha -käsittely
- kuorinta Mádara Brightening Aha Peel Mask
- naamio Mádara Detox Ultra Purifying Mask tai Whamisa Cactus Soothing&Lifting Prickly PearIhotyyppi rasvoittuva, ikää 40, ikääntymisen merkkejä ei näkyvissä.
Ei sitten ehdi muuta tekemäänkään, kuin läträämään noilla tuotteilla, vai oliko tämä mainos ?
Itse en Helosania kummempaa ole tarvinnut
Aamuisin menee 2 minuuttia ja iltaisin 5 minuuttia, joten hyvin ehtii tehdä paljon muutakin. Itse en taas laittaisi mistään hinnasta öljynjalostuksen sivutuotteita kasvoilleni.
Höpö höpö, tehty lääkinnälliseksi voiteeksi ja loistava tuote
Eipä tuo sinun listasi pelkästään ongelmattomia raaka-aineita sisällä
Mikä tässä oli sitä höpö höpöä? Helosanissa on heti veden jälkeen pääosin parafiiniöljyä. Yksikään käyttämistäni tuotteista ei sisällä mitään maaöljypohjaista.
"Raakaöljystä voidaan jakotislauksella erottaa erilaisia hiilivetyjä, kuten petrolia, bensiiniä, parafiinia ja bitumia."
Luonnonkosmetiikka allergisoi todella monia. Sen käyttämiselle ei myöskään ole mitään tieteellistä perustetta. Sen sijaan vaseliini(petroleum jelly) on yksi ihotautilääkärien eniten suosittelemista aineista.
En pidä luonnonkosmetiikkafirman omaa propagandaa lääke/kosmetiikkayhtiön propagandaa luotettavampana. Hienoa että lista toimii sinulle, mutta useimmille siinä on lukuisia täysin turhia osia ja osin haitallisia, jos iho hermostuu liian isosta määrästä tuotteita.
Totuus sattuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei alkoholia
holistit käynyt alapeukuttamassa :D
Ja jälleen :D
Montako annosta on jo mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hyvän ihon salaisuus on säännöllinen hoitaminen luonnonkosmetiikalla.
Iltaisin
- kaksoispuhdistus Patyka Clean Melting Cleansing Oil + Olivia Klein Jelly Wash
- silmänympärysvoide Bybi Beauty Eye Plump
- kasvoöljy Mádara Deep Moisture Vitamin OilAamuisin
- vesipesu
- seerumi Mádara Vitamin C Intense Glow Concentrate
- kaulalle Mádara Derma Collagen Hydra Silk Firming Cream
- kasvoille JOIK Organic Skin Perfecting BB CreamLisäksi viikottain
- gua sha -käsittely
- kuorinta Mádara Brightening Aha Peel Mask
- naamio Mádara Detox Ultra Purifying Mask tai Whamisa Cactus Soothing&Lifting Prickly PearIhotyyppi rasvoittuva, ikää 40, ikääntymisen merkkejä ei näkyvissä.
Ei sitten ehdi muuta tekemäänkään, kuin läträämään noilla tuotteilla, vai oliko tämä mainos ?
Itse en Helosania kummempaa ole tarvinnut
Aamuisin menee 2 minuuttia ja iltaisin 5 minuuttia, joten hyvin ehtii tehdä paljon muutakin. Itse en taas laittaisi mistään hinnasta öljynjalostuksen sivutuotteita kasvoilleni.
Höpö höpö, tehty lääkinnälliseksi voiteeksi ja loistava tuote
Eipä tuo sinun listasi pelkästään ongelmattomia raaka-aineita sisällä
Mikä tässä oli sitä höpö höpöä? Helosanissa on heti veden jälkeen pääosin parafiiniöljyä. Yksikään käyttämistäni tuotteista ei sisällä mitään maaöljypohjaista.
"Raakaöljystä voidaan jakotislauksella erottaa erilaisia hiilivetyjä, kuten petrolia, bensiiniä, parafiinia ja bitumia."
Luonnonkosmetiikka allergisoi todella monia. Sen käyttämiselle ei myöskään ole mitään tieteellistä perustetta. Sen sijaan vaseliini(petroleum jelly) on yksi ihotautilääkärien eniten suosittelemista aineista.
En pidä luonnonkosmetiikkafirman omaa propagandaa lääke/kosmetiikkayhtiön propagandaa luotettavampana. Hienoa että lista toimii sinulle, mutta useimmille siinä on lukuisia täysin turhia osia ja osin haitallisia, jos iho hermostuu liian isosta määrästä tuotteita.
Itse taas en ole saanut kertaakaan yliherkkyysreaktiota luonnonkosmetiikasta, markettikosmetiikasta sen sijaan useammankin kerran.
Omat poppaskonstit
- olen liikkunut paljon ja säännöllisesti koko ikäni
- juon paljon vettä
- ruokavalioni on todella terveellinen (runsaasti pehmeitä rasvoja)
- en pese kasvojen ihoa välttämättä edes joka päivä, menen ainakin parina iltana viikossa nukkumaan meikkivoiteet kasvoilla
- sitten kun pesen, kuorin ja käytän hyvää kosteusvoidetta
- en koskaan mene ulos ilman meikinalus- ja meikkivoidetta (lisään sitä myös pesemättömälle iholle)
- käytän aina aurinkosuojaa
Ja kyllä, kosmetologit ja muut ihmiset aina hämmästelevät ihoni hyvää kuntoa.
1. Geenit
2. Kemiallinen kuorinta, eli kuorinta lääkärin määräämällä kuorivalla voiteella. Mekaaninen kuorinta rasittaa ihoa liikaa.
Geenit on se suurin tekijä, sillä olen esim. aina pessyt kasvot pelkällä saippualla.
Jotkut väittää että hyvä parisuhde.Ei ole hölynpölyä. Hyvä seksi nuorentaa.Unohtakaa kalliit voiteet.Niillä vaan rahastetaan.Iho tavallaan hoitaa itse itseään. Ja se aurinko ei ole hyväksi. Nuorekkaat ihmiset ei liikaa meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
aurinko, tupakka, alkoholi ei hyväksi ihollekaan
Ei kannata kritisoida alkoholia, muuten voi tulla alapeukkuja
Vierailija kirjoitti:
Ja se mitä syöt näkyy naamassa...
Pahoja uutisia av-mammoille :D
Tuplapuhdistus on must.
Ensin öljyllä ja sitten hellävaraisella vaahdolla.
Sitten kosteuttava hoitovesi.
Sitten kosteustiiviste eli ampulli (hyalurinihappoa)
Sitten kosteuttava hoitava seerumi.
Sitten päivävoide tai yövoide.
EI OLE MITÄÄN SALAISUUTTA, VAAN GEENIT. Minulla ei ollut aknea edes teininä.
Pesen naaman pääosin siihen tarkoitetuilla aineilla, joskus harvoin saippualla, kun ei ole muuta tarjolla. En pese vain sinnepäin, vaan huolellisesti, ettei jää yhtään meikkiä. Hiusrajaakaan en unohda. Sitten silikonitonta kosteusvoidetta pari kerrosta ja siinäpä se.
Nuo syömisten näkymiset naamassa ovat ihan bull💩. Minä olen suklaa-addikti, aina ollut. Ei ole aknea tänäkään päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Tuplapuhdistus on must.
Ensin öljyllä ja sitten hellävaraisella vaahdolla.
Sitten kosteuttava hoitovesi.
Sitten kosteustiiviste eli ampulli (hyalurinihappoa)
Sitten kosteuttava hoitava seerumi.
Sitten päivävoide tai yövoide.
Tämä on yksinkertaistettu korealainen rutiini. Toimii oikeasti kun on hyvät tuotteet.
Kosteus on tärkeintä, etenkin nyt kun sisäilmalämmitys on päällä. Kosteutta kosteutta.
Vierailija kirjoitti:
Nuo syömisten näkymiset naamassa ovat ihan bull💩. Minä olen suklaa-addikti, aina ollut. Ei ole aknea tänäkään päivänä.
t. 92/95
Vierailija kirjoitti:
EI OLE MITÄÄN SALAISUUTTA, VAAN GEENIT. Minulla ei ollut aknea edes teininä.
Pesen naaman pääosin siihen tarkoitetuilla aineilla, joskus harvoin saippualla, kun ei ole muuta tarjolla. En pese vain sinnepäin, vaan huolellisesti, ettei jää yhtään meikkiä. Hiusrajaakaan en unohda. Sitten silikonitonta kosteusvoidetta pari kerrosta ja siinäpä se.
Kosteusvoiteen alle suosittelen hyaluronihappopitoista kosteustiivistettä. Saat ihan eriluokan kosteutuksen kuin pelkällä kosteusvoiteella.
Geenit, ulkoilu, riittävä yöuni, vesi ja terveellinen ruokavalio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 92/95
aika iso paino aika lyhyelle pituudelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 92/95
aika iso paino aika lyhyelle pituudelle
Ei ole yhtään ryppyä ihossa. Rasva on paras täyteaine.
Elintavat vaikuttavat enemmän ihon kuntoon kuin voiteet. Eli stressitön elämä, riittävä nukkuminen, ei tupakkaa, rasvoja riittävästi ruokavaliossa, liikuntaa säännöllisesti.
Ilmejuonteita ei saa pois voiteillakaan, mutta niihin voi vaikuttaa opettelemalla pitämään otsa täysin rentona. Tarvittaessa otsan voi teipata liikkumattomaksi yön ajaksi leveällä kirurgin teipillä.