Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä huomauttelee painostani, vaikka olen normaalipainoinen

Vierailija
08.05.2025 |

Olen normaalipainoinen nainen. Muutama kilo tullut lisää normaalipainon sisällä. Pidän itseäni kuitenkin hoikkana moniin verrattuna, jaksan liikkua jne. Silti miesystävä huomauttelee painostani.

Taidan jättää hänet, koska en koe että hän olisi arvoiseni

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tehdä fiksun päätöksen, - Ei tuollaista tölvimistä tarvitse sietää parisuhteessa. Hyvä, että sinulla Ap on itsekunnioitus tallella! 

Uskovainen mies

Vierailija
2/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus ja paino?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka kommentoi toisen painoa, on itse oman arvonsa kanssa hukassa. Pistä hänet luiskaan ja kerro, rttä kasvattaisi terveen minäkuvan. Kukaan, joka on sinut itsensä kanssa ei kommentoi toisten painoa. 

Vierailija
4/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä rasvakoostumus muuttunut. 

Vierailija
5/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka kommentoi toisen painoa, on itse oman arvonsa kanssa hukassa. Pistä hänet luiskaan ja kerro, rttä kasvattaisi terveen minäkuvan. Kukaan, joka on sinut itsensä kanssa ei kommentoi toisten painoa. 

läskejä kuuluu haukkua

Vierailija
6/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mies haluaakin, että haluat erota. Jotkut miehet käyttäytyvät idioottimaisesti, että nainen haluaisi erota. Eivät kehtaa erota itse, koska sen verran noloa.

Vierailija
7/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

läskejä kuuluu haukkua

Eli hv sinulle inisevä leuaton no-lifer

Vierailija
8/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

läskejä kuuluu haukkua

Eli hv sinulle inisevä leuaton no-lifer

Olen jopa maistanut ja nuollutkin lukemattomia kertoja.

Vierailija
9/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät vaan tuollainen mulkero joka ei arvosta sinua. Saat kyllä jonkun komean top 10 miehen itsellesi

Vierailija
10/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vain menisit lenkille karistamaan ne kilot pois. Jos mies huomauttaa lisäkiloista, niin ei ne ihan huomaamattomia voi olla.

Vierailija
11/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä miksi hän huomauttelee? Mitä hän ajattelee saavuttavansa huomautuksillaan? Saat vahvistusta päätöksillesi.

Vierailija
12/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nämä "normaalipainoiset" kyllä tiedetään...

Vierailija
13/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin eksäni vahti syömisiä. Bmi:ni oli 21. 

Sairasta.

Vierailija
14/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

läskejä kuuluu haukkua

Sut kuuluu hakata koska haukut.

Vierailija
15/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

läskejä kuuluu haukkua

Olet varmaan ollut koulukiusaaja ja olet sitä edelleen.

Vierailija
16/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mies haluaakin, että haluat erota. Jotkut miehet käyttäytyvät idioottimaisesti, että nainen haluaisi erota. Eivät kehtaa erota itse, koska sen verran noloa.

Voi olla just näin. Joko tyhmä mies tai koettaa saada sut jättämään itsensä. Jotkut miehet ei kykene itse eropäätökseen. 

Vierailija
17/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet pitävät etuoikeutenaan huomautella puolisonsa painosta ja syömisistä. Vaikkei olisi mitään syytä. Ei kelpaa 50 kiloinenkaan, jos ei satakiloinenkaan. 

Vierailija
18/18 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena tällainen poikaystävä. Olin oikeasti iihan normaalipainoinen. Nykyisin hän on itse noin 120 kiloinen keski-ikäinen mies, jolla on todella pullukka lähihoitajavaimo, terkkuja Salon suunnalle.