Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?

Vierailija
01.10.2022 |

Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?

Kommentit (1001)

Vierailija
641/1001 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hän ei ärsytä lainkaan. Kiva seurata koko hahmoa. N50

Vierailija
642/1001 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 50v nainen kyllä tykkään Erikasta. Aiemmin en mitenkään erityisesti ollut mitään mieltä, mutta kun näin hänet esiintymässä, niin tykkäsin. Ihan loistava asenne ja viihdyttävä esiintyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1001 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän yksi Erika Suomeen mahtuu. Ei kenenkään ole pakko katsoa tai kuunnella häntä taikka lukea juttuja hänestä.

On kai joidenkin mielestä liikaa esillä. Minunkin mielestäni. Sanoisin yhdeksi turhanpuoleiseksi julkkikseksi, mutta en sano, koska tuli julkisuuteen ihan "oikeaa" kautta, voittamalla laulukilpailun, siis tangokuningatar-tittelin.

Vierailija
644/1001 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat haukkujat mitä itse olen kuullut on olleet miehiä

Vierailija
645/1001 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ärsyttää se, että yrittää olla kuten Kikka ja se on mun ainoo perustelu miksi mulla on häneen neutraali suhde. Tosi epäkunnioittavaa ratsastaa jo kuolleen artistin estetiikalla, joka ei enää pysty puolustautumaan.

Vierailija
646/1001 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on ihanan itsevarma. Ei ole mikään 50-kiloinen luiseva fitnessmalli, mutta uskaltaa silti tuoda itsevarmasti esiin muotojaan. Se vissiin joitakin harmittaa.

Vierailija
647/1001 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikookohan levy-yhtiö puuttua kiloihin?

Vierailija
648/1001 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan kaikkien kukkien kukkia 💐:)

Vierailija
649/1001 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäaitous, karismaatittomuus.

Vierailija
650/1001 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikman kommentoi "Kun tajuaa sen, että elämä on niin paljon rikkaampaa ja vapaampaa, kun uskaltaa uida vastavirtaan ja ei ole riippuvainen muiden hyväksynnästä. Lähde voittamaan pelkojasi pienin askelin, Erika vastasi sydämen kanssa."

Tuo vastavirtaan uiminen on väkisin vääntämistä, helpompaa olis antautua vain virran vietäväksi, asia kerrallaan omalla painollaan. Ainakin manifestoinnissa ei saa lähteä hangoittelemaan vastaan - ei saa uida vastavirtaan.

Ei tuo ole vapaampaa, jos ui vastavirtaan. Erika päästelee suustaan mitä sattuu.

Voihan se olla, että ei tuokaan halua olla tossa roolissa ja yrittää väkertää, eikä uskalla heittäytyä aivan omaan, ei mihinkään kopioon.

Vierailija
651/1001 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan nainen julkisuudessa ärsyttää, sekä miesihmisiä että naisihmisiä. Miehiä ärsyttää selvästi vähemmän silloin kun nainen on pukeutunut seksikkäästi.

Mutta miksi naisia ärsyttää seksikkäästi pukeutuminen?

Minun puolestani saa pukeutua mihin ja miten haluaa, kotonaan. Minun silmiini sattuu kun fyysisesti ei niin hyväkuntoinen nainen pukeutuu seksikkäästi ja liikehtii miesmäisesti lavalla. Harmittaa kun taitava laulaja heittää roskiin taitonsa, rallattaa tusinapoppia, kerjää huomiota seksillä eikä laulutaidoillaan, menee sieltä missä aita on matalin. Hänestä olisi oikeasti niiiin paljon enempään laulajana mutta haluaa ratsastaa tällä luomallaan maineella. Ehkä tämä on sitten ikäkysymys, minä arvostan taitavaa laulajaa, en halua kenenkään haaroväliä katsella. Adelesta voisi moni ottaa oppia. Tyylikäs ja taitava, pitkä ura vielä edessäkin. Erika haluaa julkisuutta seksillä, ei laulutaidolla. Ehkä hänen pitäisi vaihtaa alaa.

Vierailija
652/1001 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita Hirvonen ei enää villitse lavoilla. Kikka laulaa enkelikuorossa. On vapautunut tila ja brändi, jonka musiikkineuvos hoksasi. Erika tekee työtään ja rahaa. Kaikki hyvin musiikki-Suomessa. Miksi siitä pitäisi suuttua?

Vierailija
653/1001 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietoinen tyhmänä bimbona esiintyminen sekä laskelmoivuus, tässä naisessa ei ole mitään aitoa.

Niinkuin vaikka Marilyn Monroe?

Vierailija
654/1001 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yleisesti ottaen mua kai harmittaa naisena aina se oman oksan sahaaminen. Kun vuosisata on tehty töitä naisten oikeuksien eteen, puhutaan tasa-arvosta, me toosta, itsestään selvistä asioista, jotka eivät kuitenkaan edelleenkään sitä ole. Haluamme tulla kohdatuksi asiallisesti ja silti aina vain löytyy näitä 'vapautuneita', jotka katsovat asiakseen pyrkiä kansan tietoisuuteen vaatteita vähentämällä omaa seksuaalisuuttaan tyrkyttäen. Että 'kato mua kato mua, kato mua, mut ota mut niinku sillee vakavasti.' 

En tajua tätä millään. Mut ehkä se on raha joka puhuu. 

Siks.

Vierailija
655/1001 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rohkea, seksikäs ja oman tyylinen, poikkeaa valtavirran ankannokista ja se sitten harmittaa sidukka valaita myöten.

Vierailija
656/1001 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, yleisesti ottaen mua kai harmittaa naisena aina se oman oksan sahaaminen. Kun vuosisata on tehty töitä naisten oikeuksien eteen, puhutaan tasa-arvosta, me toosta, itsestään selvistä asioista, jotka eivät kuitenkaan edelleenkään sitä ole. Haluamme tulla kohdatuksi asiallisesti ja silti aina vain löytyy näitä 'vapautuneita', jotka katsovat asiakseen pyrkiä kansan tietoisuuteen vaatteita vähentämällä omaa seksuaalisuuttaan tyrkyttäen. Että 'kato mua kato mua, kato mua, mut ota mut niinku sillee vakavasti.' 

En tajua tätä millään. Mut ehkä se on raha joka puhuu. 

Siks.

Että sinusta on vain yksi tapa olla nainen? Että meitä ei voi ottaa vakavasti, jos ollaan vähissä vaatteissa? Naiset eivät saa pitää hauskaa ja olla seksuaalisia, koska vuosisadan työ?

Hän ei kuitenkaan ole missään politiikan tai bisneksen huippuvirassa, vaan esiintyjä. Ei kukaan ota Nalle Walhroosia vähemmän tosissaan, koska Pete Parkkonen teki koska sataa -videon. Maailmaan mahtuu erilaisia miehiä ja erilaisia naisia, se on tasa-arvoa.

Vierailija
657/1001 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikalla on hyvä itseluottamus ja siksi pidän hänestä. Tuo hänen julkinen olemuksensahan on vain rooli ja tarkoituksenakin ärsyttää. Katsokaa pidemmälle, jos osaatte. 

Vierailija
658/1001 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen ärsytyksen johtuvan kyllästymisestä hänen esittämäänsä hahmoon, joka pohjaa Kikka-Ciccioliinaan. = nähty jo eikä mitään uutta kuulu myöskään. Sinänsä harmi, ääni on kuitenkin ihan kivan oloinen.

Vierailija
659/1001 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika päästelee suustaan mitä sattuu; miten voi vastavirtaan uiminen olla parempi vaihtoehto? Silloin ei ole kyllä suunta oikea

Vierailija
660/1001 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on rohkea, seksikäs ja oman tyylinen, poikkeaa valtavirran ankannokista ja se sitten harmittaa sidukka valaita myöten.

Minuun miehenä hänen yliampuva tyylinsä ei uppoa lainkaan vaan saa hänet pikemminkin näyttämään ikäistään vanhemmalta. Kaipa hän yrittää matkia Kikkaa vanhoilla konsteilla kuten ns. pikkutuhmilla lauluillaan.