Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?

Vierailija
01.10.2022 |

Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?

Kommentit (1001)

Vierailija
601/1001 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, tyrkky, haisee lortolle ulkoisesti ja sisäisesti, pilaa moraalikäsityksiä, ei tuo mitään muuta esille kuin seksuaalisuutta ja sitä tämä maailma on jo pullollaan. Lisäksi biisit ovat huonoja ja herjaavia.

Vierailija
602/1001 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa on varmaan kateellisia kun uskaltaa provosoida ja yrittää olla seksikäs. Itse tunnen myötähäpeää, koska on lihonut paljon ja pitää tiukkoja vaatteita jotka valitettavasti ei näytä enää hyvältä hänen päällään. Laulaa erika osaa,mutta tangokuningattareksi ei ole osaamista tarpeeksi.

Ei ole asiaa tangokuningattareksi? Kyllä hänet valittiin tangokuningatrareksi v 2016!! Jos hän olisi valinnut jatkossakin uran vain tangoja laulamalla, hän olisi jo unohtunut kuten suurin osa ko kruunun saaneista. Ymmärrän hyvin, että katsoi " toisenlaisen uran" . Tykkääminen on kaikille vapaaehtoista. Ei ketään pakotetaan kuuntelemaan eikä katsomaan. Go Erika go!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1001 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki69 kertoo niin kauniisti rakkaudestaan Me Naiset lehdessä, että melkein tuli kyyneleet.

Kyl se Erika on Jyrkin rakkauden kohde, vaikka hän ei nimeä sano. Hurjasti Onnea heille

Miksi Jyrki ei oo goottitytön kanssa,?

Katsos kun useampi tykkää itsensä vastakohdasta.

Ymmärrän sen siten. Silti yhdistävää löytyy Erikan ja Jyrkin kohdalla. Jyrki on ollut lapsesta alkaen sarjakuvafriikki ja harrastanut sarjakuvien piirtämistä. Suosikkisankari oli Hämähäkkimies joka oli kemian opiskelija, joten siitä sai esikuvan omalle kemistin uralleen. Kuinka ollakaan Erikan " röyhkeän naisellinen ja räikeästi meikattu naishahmo on myös " sarjakuvamainen hahmo.

Kaksi " hahmoa" on löytänyt toisensa

Vierailija
604/1001 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Erika on tässä videossa naisellinen ja seksikäs.

Vierailija
605/1001 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus, kateus, kateus. Vietävän seksikäs, naisellinen rotunainen, jossa ei ole tippaakaan cancelwokelbgtfeminismiä. 

Vierailija
606/1001 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hän kelvannut itselleen ilman silikoneja ja huulitäytteitä.

Vierailija
607/1001 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus, kateus, kateus. Vietävän seksikäs, naisellinen rotunainen, jossa ei ole tippaakaan cancelwokelbgtfeminismiä. 

Hih, ensimmäinen kateellinen wokecancelsiilitukkatankki ilmestyi alapeukuttamaan. 

Vierailija
608/1001 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on seksikäs ja ihana. Ja ihan nuori heteronainen oon itse. Hyvä juttu kanssa, että Erikalta löytyy kurveja, koska yleensä Suomessa menestyy vaan androgyynit naiset kuten BEHM tai Jenni Vartiainen.

Vierailija
609/1001 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietoinen tyhmänä bimbona esiintyminen sekä laskelmoivuus, tässä naisessa ei ole mitään aitoa.

Minuakin miehenä ärsyttää se laskelmoitu bimbomaisuus ja tietyllä tavalla Kikan vanhojen kikkojen hyödyntäminen pikkutuhmien lauluineen. Iso D antoi hänen uralleen hyvän lähtölaukkauksen koho-otsikoiden kautta.

Vierailija
610/1001 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itkevät sitä, että miehet esineellistävät heidät. Me toota huudetaan apuun. Ja sitten on näitä naisia, jotka haluavat, että heidät esineellistetään.

Vierailija
611/1001 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ciccioliina oli ok kertavitsinä, syntisten pöytä oli jo että jaahas tämmöstä. Erika on vähän kun hyvää lyhyttä vitsiä koetetaan väkisin pidentää. Nyt sillä on tuo Tuksuleima loppuelämän.

Vierailija
612/1001 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään Erikassa ei ärsytä tätä 52v. naista. Kiva värikäs hahmo, tykkään seurata. Erilainen on kiinnostavaa kun itse on metsissä vaeltava Fjällräventyyppi.

Vierailija
613/1001 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika on seksikäs ja ihana. Ja ihan nuori heteronainen oon itse. Hyvä juttu kanssa, että Erikalta löytyy kurveja, koska yleensä Suomessa menestyy vaan androgyynit naiset kuten BEHM tai Jenni Vartiainen.

Ei minusta Jenni Vartiainen pitkine hiuksineen olleen millään lailla androgyyninen hahmo, sillä ei hänessä ole mitään erityisen "poikamaisia" piirteitä.

Vierailija
614/1001 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen enkä mitään muutakaan, ainoastaan sitä olen ihmetellyt, että Erika saa paniikki kohtauksia esiintyessään. Jos tekee st mitä rakastaa niin luulisi, että kohtauksia ei tulisi. Tosin en ole lääkäri.

Vierailija
615/1001 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on hyvät tissit, niistä akat ovat kaikista kateellisimpia, sama juttu Sara Siepin kohdalla.

Hah, akat todisti väitteeni todeksi 44:llä alanuolella! :D Siinäs näette!

Olen ihan heteronainen, eikä ole kyllä koskaan voinut vähempää kiinnostaa kenenkään toisen naisen tissit. Olen tyytyväinen omiini, se riittää minulle.

Vierailija
616/1001 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt samaa. Kun tavallaan haluisin antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta Erikassa ärsyttää joku.

Olen tullut siihen tulokseen, että se on kait se sellainen halpa imago. Se näyttää tunkkaiselta. Tulee mieleen Tukiaisen sisarukset. Lisäksi, musta ei ole voimaannuttavaa jauhaa koko ajan seksuaalisuudesta ja laulaa pikkutuhmaa musiikkia. Se on junttia ja mautonta.

Itselläni on tosi hyvä seksielämä, säännöllisesti ryhmäseksiä yms., enkä mä koe tarpeelliseksi puhua siitä.

Kateudesta en tiedä. Jos pitäisi valita se mitä olen ja mitä Erika on, valitsisin oman, nykyisen elämäni. En haluaisi näyttää tuolta tai käyttäytyä noin. Jos haluaisin, tekisin niin.

Vierailija
617/1001 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa elää niinkuin itse haluaa, piste.

Vierailija
618/1001 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te taas räyhäätte. Erika on just näitten wokelgbtq-ihmisten suosiossa.

Vierailija
619/1001 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksutyylinen nykyään, siksi herättää vastenmielisyyttä. Kun yhdistää liian monet asiat sen lookissa Tuksuun ja sitä kautta Tuksun tekemisiin niin siksi tulee ikävä kuva.

Vierailija
620/1001 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuksutyylinen nykyään, siksi herättää vastenmielisyyttä. Kun yhdistää liian monet asiat sen lookissa Tuksuun ja sitä kautta Tuksun tekemisiin niin siksi tulee ikävä kuva.

Joo paitsi hänelle se on rooli, Tuksu taitaa oikeasti elää siellä mielikuvitusmaailmassaan (toivoisin että hän saa apua.)