Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
Muilla juhla-asu ja Erika lähes naku, nolo asu.... oli sentään juhlava tilaisuus
Erika on selvästi tehnyt hommansa hyvin, koska herättää niin paljon mielipiteitä laidasta laitaan. Showbisneksessähän ei ole tarkoitus olla seinäruusuna.
Pikkusieluiset kiusaantuvat kun näkevät menestyvän nuoren.
Kateus, kun joku uskaltaa olla itsevarmasti esillä ja persoonallinen.
Vierailija kirjoitti:
Se on rohkea, seksikäs ja oman tyylinen, poikkeaa valtavirran ankannokista ja se sitten harmittaa sidukka valaita myöten.
Kun nainen on vähänkin seksikäs se ärsyttää muita naisia. Ei siihen sen ihmeellisempää tarvita.
Erika on upea ja näyttävä nainen! Toivottavasti pääsen hänen keikalle joskus.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö oikeasti tätä nelikymppistä Erikaa nuorena?
Vierailija kirjoitti:
Erika on selvästi tehnyt hommansa hyvin, koska herättää niin paljon mielipiteitä laidasta laitaan. Showbisneksessähän ei ole tarkoitus olla seinäruusuna.
Showbisneksessä aika moni pärjää ihan tyylikkäillä peittävillä vaatteilla. Riittää että osaa laulaa tai tulkita hyvin. Ei Loirin tarvinnut laulaa Leinoa Turhapuron asussa. Sai arvostusta taitavilla tulkinnoillaan. Ei Adelen tarvitse keikistellä haarat levällään stagella tullakseen huomatuksi. Riittää upeat asut ja loistava laulutaito. Tulee pysymään alan huipulla loppuikänsä. Eivät kumpikaan olleet seinäruusuja. Kaija Koonkaan ei tarvitse olla puolialasti lavalla.
En ole häntä koskaan haukkunut, koska se ei mielestäni ole sopivaa käytöstä edes julkisuuden henkilöiden osalta. Mutta en ole hänen faninsa, ihan vain siksi, etten pidä hänen käyttäytymistään asiallisena, ja osa syy on aivan liian överi ja paljastava pukeutuminen.
Ei siinä kuitenkaan sinänsä mitään pahaa ole joten hän saa olla sellainen kun on.
Jotenkin kun se on vaan niin että kuka hyvänsä voi alkaa pukeutumaan paljastavasti, se ei vaadi mitään osaamista, ei mitään tyylitajua, mutta sillä saa helposti huomiota....tästä yhdistelmästä syntyy se halpuuden ja tyrkyn vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas kellä naispiirroshahmolla on juuri tuollainen hiuskuontalo? Olen sen jossain nähnyt?
Barbarella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö oikeasti tätä nelikymppistä Erikaa nuorena?
20.2 Erika täyttää 30 vuotta.
En ymmärrä tuota että 'tyhmänä bimbona esiintyminen' ärsyttää. Kaikki jutut ja haastattelut mitä minä itse olen kuullut ja nähnyt on olleet tosi fiksuja. Siis tarkoitan, että mitä hän puhuu ja miten. Lavatyyli voi olla mitä vain. Mutta itse en ole saanut mistään jutuista bimbon kuvaa?
Pohtija kirjoitti:
Jotenkin kun se on vaan niin että kuka hyvänsä voi alkaa pukeutumaan paljastavasti, se ei vaadi mitään osaamista, ei mitään tyylitajua, mutta sillä saa helposti huomiota....tästä yhdistelmästä syntyy se halpuuden ja tyrkyn vaikutelma.
Voihan sitä tehdä vaikka mitä. Mutta harvempi vie tuotakaan tyyliä noin pitkälle, kunnolla överiksi ja hyvin.
Sen teennaisyys. En tiedä onko se vain minun kuvitelmaa. Mutta Kikka oli aito Kikka. Tämä , mikä sen nimi nyt olikaan, on teennäisen oloinen. Sorry jos on aito haukun feikiksi. Ehkä myös se tyylityömyys vähän tökkii. Minua ei ole koskaan toisten naisten seksikkyys haitannut, mutta mielestäni hän ei oikein ole seksikäs.
Kun tässä oikein jatkan mietiskelyä niin hän on mielestäni Outo. Ja onkos sitten niin, etten hyväksy outoja? Onpa kamala huomio itsestäni. En ymmärrä, niin määrittelen huomiota hakevaksi tyrkyksi ilman syytä.
Itse tutkiskelunpaikka, minulle.
Vierailija kirjoitti:
Pohtija kirjoitti:
Voihan sitä tehdä vaikka mitä. Mutta harvempi vie tuotakaan tyyliä noin pitkälle, kunnolla överiksi ja hyvin.
Nimenomaan maan todella harva. Lady Gaga ehkä.
Vierailija kirjoitti:
No en oikein välitä tuommoisesta itsensä yliseksualisoinnista, ollaan niin seksikissaa että...ja silti tyyli on kun kasarilta, eli aika nolo. Mutta en minä häntä mitenkään inhoa. Mutta en seuraakaan, kun en oikein välitä tuosta iskelmätyylistä musiikissa.
Huoooh. Kasarityyli on tarkoituksellinen. Kaikki se överiys on kuuluu asiaan.
Tuote eli artisti EV on eri asia kuin yksityishenkilö E.V.
Erika tekee bisnestä tuolla, takoo nyt kun rauta on kuumaa(!).
Kymmenen vuoden päästä tuo staili ei enää pure, Erika 40 v.
Ryhtyneekö pitämään kirkkokonsertteja vai rupeaa laulunopettajaksi?
Musat ei oikein iske, en pidä iskelmämusiikista.
Artistina minusta fiksu, on tehnyt itsestään ilmiön ja kiinnostavan. Tämä tarkoittaa tietenkin suoraa rahavirtaa. Enemmän näkyvyyttä mediassa = enemmän keikkoja = enemmän rahaa.
Ei hän minus ärsytä lainkaan, mutta tuo Emma-gaalan asu aiheutti melkoista myötähäpeää 🤦🏼