Olen juuri eronnut 42-vuotias nainen. En tiennyt, että vientiä olisi edelleen näin mielettömästi.
Latasin Tinderin lähinnä mielenkiinnosta ja ajattelin, että ehkä vaan juttelen siellä jonkun ikäiseni kanssa. En osannut odottaa, että varsinkin parikymppistä miesseuraa riittäisi vaikka joka illalle, oman ikäistäkin ihan kivasti. Melkein toivon, että olisin eronnut jo pari vuotta sitten.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noita nuoria miehiä riittäisi vaikka joka illalle. Lähinnä seksin perässä ovat. Olen jo testannut useamman. En jaksa ryhtyä opettamaan enkä ainakaan nyt ole pelkkien panojen tarpeessa. Alkaa itseasiassa tympäistä kun olet pelkkä reikä, vaikka olihan se alkuun ihan hauskaa...
Miksi luulet että heitä kiinnostaisi oppia? Eiväthän he halua kuin laukoa rojut römpsään, ja siirtyä eteenpäin. Kaltaisiasi ilmaishoroja on niin paljon tarjolla, että aina löytyy uusi ränni.
No kyllä vaan näkyy kiinnostavan niin pitkään kunnes minä ilmoitan, että tämä oli tässä. Jos mies ei ole nopea oppimaan, niin vaihdan äkkiä fiksumpaan. Kehityskelpoiset saavat jäädä rinkiin.
Sellaiset hyödyttömän spermaviemärin voimaantumisfantasiat tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noita nuoria miehiä riittäisi vaikka joka illalle. Lähinnä seksin perässä ovat. Olen jo testannut useamman. En jaksa ryhtyä opettamaan enkä ainakaan nyt ole pelkkien panojen tarpeessa. Alkaa itseasiassa tympäistä kun olet pelkkä reikä, vaikka olihan se alkuun ihan hauskaa...
Miksi luulet että heitä kiinnostaisi oppia? Eiväthän he halua kuin laukoa rojut römpsään, ja siirtyä eteenpäin. Kaltaisiasi ilmaishoroja on niin paljon tarjolla, että aina löytyy uusi ränni.
No kyllä vaan näkyy kiinnostavan niin pitkään kunnes minä ilmoitan, että tämä oli tässä. Jos mies ei ole nopea oppimaan, niin vaihdan äkkiä fiksumpaan. Kehityskelpoiset saavat jäädä rinkiin.
Eipä ole fantasiaa vaan ihan arkea 41v hoikalle naiselle. En tiedä miksi tämä sinua hiertää niin kovin. Kyllä kauniit ihmiset löytää helposti seuraa iästä riippumatta.
Mitä merkitystä sillä on seksin saannin kannalta, jos olet 42-vuotias? Miehiä ei kiinnosta sinun ikäsi, vaan ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on täynnä aivan helvetin janoisia miehiä. 42v nainen joka ulkonäöltään muistuttaa edes etäisesti ihmistä, saa kyllä niin paljon seksikumppaneita Tinderistä kun vaan ikinä jaksaa "käsitellä".
Ehdoton vaatimus... Oltava lähes sama ruumiinlämpö, se riittää
Parikymppisten miesten strategia yli 40 vuotiaiden naisten kohdalla on hyvin selvä: pane ja pakene!
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on seksin saannin kannalta, jos olet 42-vuotias? Miehiä ei kiinnosta sinun ikäsi, vaan ulkonäkö.
ihan helposti saa parisuhteenkin jos on jokseenkin mukava edes
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisten miesten strategia yli 40 vuotiaiden naisten kohdalla on hyvin selvä: pane ja pakene!
Tuskinpa 40v nainen mitään vakavaa suhdetta on etsimässä jos just eronnut. Toihan on vaan hyvä
Ei miehillä ole tiukkoja etukäteiskriteerejä vaan jos nainen on haluttava, hän on haluttava, riippumatta siitä onko hän yli 40-v., yli 180 cm tai mikä on koulutus.
Jännä. Ap:lle on selvästi tullut jostain syystä yllätyksenä, että nainen kuin nainen saa helposti seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä niin. Eipä jää nurkkiin lojumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Ap:lle on selvästi tullut jostain syystä yllätyksenä, että nainen kuin nainen saa helposti seksiseuraa.
Yllättävän moni EI ole nuorena kokenut sitä, joten tulee yllätyksenä sitten kun sen kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa 40v nainen mitään vakavaa suhdetta on etsimässä jos just eronnut. Toihan on vaan hyvä
Miksi samanikäisen miehen täytyy kuitenkin etsiä vain parisuhdetta, koska pelkän seksin etsijä on sovinisti ja ällöttävä naisten esineellistäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne parikymppiset nyt ei ainakaan sulta muuta halua kuin pelkän yhden viikonlopun.
Kyllä nuo nuoret miehet ihan vakipanoa hakevat. Ei niille riitä yksi viikonloppu mun kanssa. Haluavat lisää... Mutta vaikea on löytää mitään muuta kuin seksiä. Omanikäiset miehet ovat yleensä ylipainoisia, alkoholiongelmaisia, passiivisia tms n40
Miksi komeat miehet lähestyisivät oman ikäisiä naisia kun nuorempiakin naisia jää haaviin? Eihän naisetkaan halua alle 180cm pitkää miestä kun haaviin jää hongan kolistajiakin.
Koska naisen nuoruus ei ole ykkösprioriteetti jos haetaan hyvää seksi- tai parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole fantasiaa vaan ihan arkea 41v hoikalle naiselle. En tiedä miksi tämä sinua hiertää niin kovin. Kyllä kauniit ihmiset löytää helposti seuraa iästä riippumatta.
41 v kaunis nainen nyt joku trollaa
Vierailija kirjoitti:
Ne parikymppiset nyt ei ainakaan sulta muuta halua kuin pelkän yhden viikonlopun.
Jaa, itse tapailin vuoden verran 13 vuotta nuorempaa miestä ja oli muuten huipputyyppi, taitava makkarissa ja erittäin huomioon ottava. Hyvä mies jollekin nuoremmalle! Omat kuviot sitten muuttui, eikä juttu jatkunut ja nykyinen mies "vain" 5 v. nuorempi.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on täynnä aivan helvetin janoisia miehiä. 42v nainen joka ulkonäöltään muistuttaa edes etäisesti ihmistä, saa kyllä niin paljon seksikumppaneita Tinderistä kun vaan ikinä jaksaa "käsitellä".
Ehdoton vaatimus... Oltava lähes sama ruumiinlämpö, se riittää
Pillu myös, kaikki muu on plussaa.
Vahvistan ap:n väittämän.Täällä 50v. kaunis ja hoikka nainen. Mallinakin nuorena ollut.Kyllä tasokas nainen aina seuraa löytää ja hyvää sellaista myös.Miehet ei lopu.Seksi seurasta ei ole tässä kyse.
Kävin kokeilemassa Tinderiä tänä vuonna, ja sain tarpeekseni siitä todella nopeasti. Joo, kyllähän sieltä seksiä olisi saanut helpostikin, mutta se pelin henki oli vaan aivan uskomattoman tunnekylmää ja psykopaattista: miehille siellä näyttää kelpaavan mikä tahansa lämmin vartalo, jota voivat käyttää masturbointivälineenä.
Sain ihan taviksena tosiaan tykkäyksiä yllättävänkin komeilta ja tyylikkäiltä miehiltä, nuorista vanhoihin. Mutta se viestittely oli kyllä sellaista että nopeasti ja hyvin selvin sanoin minulle kerrottiin että seksiä odotetaan, ja heti ensi tapaamisella.
Koko homma alkoi kuvottamaan nopeasti, ja poistin profiilini tapaamatta ketään. En ole kiinnostunut olemaan pelkkä lihanpala johon miehet vuorotellen käyvät tekemässä tarpeensa.
N41
Mun elämä on mennyt ihan päinvastoin kuin mitkään av-markkinateoriat. Olin nuorena hoikka ja tosi kaunis, mutta minua ei lähestytty oikeastaan koskaan. Kolmekymppisiin mennessä minulla oli ollut muutama surkea seurusteluyritys joissa mies ei rakastanut minua vaan petti. Sitten erakoiduin 10 vuodeksi ja kun tulin 40-vuotiaana taas esiin, niin miehiä oikein kuhisi ympärillä. Eikä kyse ollut mistään parikymppisistä kolleista (he eivät ole vonganneet minua kyllä koskaan) vaan 35-50 vuotiaista normaaleista miehistä jotka etsivät vakavaa suhdetta. Useimmat olivat eronneita ja joko lapset tehtynä tai eivät halunneet lapsia.
Paras vienti mulla on ehdottomasti siis ollut 40-vuotiaasta ylöspäin. En tiedä koska loppuu. Nyt olen 46 ja seurustellut 5 vuotta eli en enää flirttiin samalla tavalla vastaa mutta selkeästi sitä olisi edelleen tarjolla.
En itsekään ymmärrä tätä, koska tuntuu ihan järjenvastaiselta. Mutta en valita :)
Kiinnostaa? Miten on miehet tai naiset? Miten uusi kumppani hoitaa kumppanin orkun? Vai siitä ei puhuta vaan mies tuottaa itselleen vaan?