Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peseekö mies teillä pyykkiä?

Vierailija
29.09.2022 |

Luin jostain Diili-neuvonantajana olleen Noora Fagerströmin haastattelun. Hän mainitsi siinä, että aviomiehensä ei ole heillä koskaan pessyt pyykkiä. Perheessä on 3 lasta. Sanoisin, että melkoisen vanhanaikaista meininkiä... Miten on palstamammoilla, peseekö miehenne pyykkiä? Omani laittaa koneeseen sutjakkaasti niin urheiluvaatteensa, 60- ja 40-asteiset, pyyhkeet kuin lakanatkin, eikä mikään ikinä mene väärin tai pilalle, kun niitäkin kauhutarinoita joskus kuulee. Meillä pyykit pesee se, joka ehtii ensin.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese. Minä pesen aina. Minä en taas koskaan imuroi, se on miehen himohommaa. Olen 50 vuoden aikana ehkä 5 kertaa imuroinut. Tasan menee.

Vierailija
42/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pesee (PPK) pyykinpesukone, liekkö mies, nais vai muunsukupuolinen

Samoin. Kone pesee, kun ei ole pyykkilautaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin. Jos pesee niin vain omiansa.

Vierailija
44/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese, koska

1. En anna hänen pestä minun pyykkiäni. Mutta kun pyykkiä pesen, niin sinne mahtuu hänenkin vaatteensa

2. Hän pesisi pyykkinsä vasta sitten, kun vaatteet lopprvat. En kestä sitä kaaosta, joten minä pesen useammin.

Vierailija
45/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo pesee, kun näin sinkkuna ei ole vaimoa tai edes äitiä hyysäämässä.

M35

Vierailija
46/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ! Koska Taloudessani Ei Ole Miestä!

Vierailija
47/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesee omat työvaatteensa. Muuten mä pesen ja teen kotityöt suurimmalta osin muutenkin. Suursiivoukset hoidetaan yhdessä.

Mä olen työtön ja mies käy töissä, minusta ihan reilua näin.

Vierailija
48/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesu on naisen työ. Mies tiskaa tiskit.

Vierailija
49/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsissä katsotaan paheksuvasti jos mies pesee pyykkiä.

Vierailija
50/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies pesee meillä pyykit kun on etätöissä ja kahvitauolla joutaa laittaa koneen pyörimään, toisella tyhjentää. Itse en saa etätöissä olla koska työnantaja kieltää.

Mutta ihan kiva tämä etätöiden yleistyminen, nykyään meillä menee kotityöt enemmän tasan, aiemmin ne oli oikeastaan kaikki minulla.

Vierailija
51/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pyykkini itse kun naista ei ole. Hyvin pärjännyt ja puhdasta vaatetta on päälle laittaa.

Vierailija
52/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei MISSÄÄN tapauksessa. Siis ei todellakaan.  Siitä ei tule muuta, kuin pilalle menneitä vaatteita ja tekstiilejä. Ripustaa kyllä kuivumaan, sen se osaa tehdä ilman tuhoja. Ja muitakin kotitöitä kyllä tekee. Mutta pyykinpesuun se ei puutu.

Vierailija
53/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pesee. Mies on meillä se, joka ostaa kaikki Vanish Oxi Actionit sun muut ja minulle riittää vaan perus nestemäinen Bio Luvil... Mies myös tykkää silittää joskus, minä en.

Vierailija
54/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee ja toisinaan vähän liiankin innokkaasti (vajaita koneellisia) kun yritän kerätä koneellisen aina täyteen. :-D

Vierailija
55/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Pesee pyykkiä, laittaa ruokaa, käy kaupassa, siivoaa, silittää omat paitansa jne jne jne, mikä on mielestäni aivan normaalia.

Molemmat tekee kaikkea, mihin kykenee.

Vierailija
56/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies tiskaa ja mä pyykkään. Taas se on tunkenut valkosen lakanan värikkäiden vaatteiden kanssa samaan pyykkikoriin. Liian vaikeeta sille.

Vierailija
57/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti pesee. Mies on meillä se, joka ostaa kaikki Vanish Oxi Actionit sun muut ja minulle riittää vaan perus nestemäinen Bio Luvil... Mies myös tykkää silittää joskus, minä en.

Tykkääkö myös silittää mirriäsi? Entä tykkäätkö itse?

Vierailija
58/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että Bio Luvil ja OMO ovat tismalleen samaa tavaraa?

Vierailija
59/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese kuin satunnaisesti omia työvaatteitaan, mutta koenkin pyykinpesun olevan lähinnä minun hommani, koska olen lasten kanssa kotona. En siis ole katkera, mies tekee töissä työnsä ja minä teen kotona "työni".

Vierailija
60/99 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mies tiskaa ja mä pyykkään. Taas se on tunkenut valkosen lakanan värikkäiden vaatteiden kanssa samaan pyykkikoriin. Liian vaikeeta sille.

Meneekö se pilalle samassa pyykkikorissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän