Onko täällä joku jonka älykkyysosamäärä on testattu ja se on alle 90?
Millaista on elämäsi, miltä tuntuu olla vähemmän älykäs kuin useimmat muut?
Kommentit (7)
Olen tullut siihen tulokseen, että varsinkin naisten kohdalla äo on tarkoin varjeltu salaisuus kuten se, montako seksikumppania naisella on ollut, montako aborttia on tehnyt, mikä on todellinen ikä, todellinen paino, todellinen koulutustaso jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen, että varsinkin naisten kohdalla äo on tarkoin varjeltu salaisuus kuten se, montako seksikumppania naisella on ollut, montako aborttia on tehnyt, mikä on todellinen ikä, todellinen paino, todellinen koulutustaso jne.
Eivät varmaan halua nolata sinua, ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä käynyt mittauttamassa äo:si jossain? Ei kai sitä tiedä, jos ei ole mitannut! Seksikumppanien määrä taas ei luulisi kuuluvan kenellekään ja aborteista (!) kyllä varmasti keskustellaan vakituisen kumppanin kanssa. Ikäni on 49, paino 64, koulutus opistotaso.
Voi hyvää päivää.
Luulisin että minulla on tuota tasoa. Ei tunnu pahalta. Aina voi kysyä viisaammilta neuvoa.
mensan kunniajäsen kirjoitti:
Luulen että sellaisella yksilöllä olisi suuria haasteita lähettää viestiä tänne. Vähän kuin ulkoavaruuden oliot - emme tiedä heistä koska heillä ei ole keinoja kommunikoida kanssamme.
Totta, av on tosiaan vain mensan jäsenille :D.
Alle 90 pistettä saavat ovat vähän " hitaampia", mutta kyllä 80-90 äo:lla vielä selviää. Muistuttaisin vielä että ihmisistä 50% kuuluu 90- 110 kategoriaan, keskihajonta 15% .
Silmämääräisesti sanoisin että aaveella neljä viidestä on tätä alle 90 porukkaa
Luulen että sellaisella yksilöllä olisi suuria haasteita lähettää viestiä tänne. Vähän kuin ulkoavaruuden oliot - emme tiedä heistä koska heillä ei ole keinoja kommunikoida kanssamme.