Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä on niin monen vaikea uskoa sitä, että joku näyttää ikäistään huomattavasti nuoremmalta?

Vierailija
29.09.2022 |

Miksi?

Kommentit (516)

Vierailija
41/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla naisella 29 vee on alkanut tulla silmän alle viivoja. Minulla ei ole vielä. Olen 15 vuotta vanhempi, olen siis nuorekas.

Vierailija
42/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kuukausi sitten eräs 34v kundi arveli minun olevan korkeintaan 45v.

M62

Haha, meidän kylällä asuu kans about sun ikäinen äijä, jota sekä minä että mieheni luultiin pitkään max 45-vuotiaaksi... kunnes kerran alkoi jutella, että muutaman vuoden kuluttua hän jää eläkkeelle :D olin sillai hmmm anteeks mitä, sinäkö, ja hän kertoi syntymävuotensa ja mä melkein pyörryin ihmetyksestä !!!

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole itse nähnyt miltä se henkilö näyttää, niin ehkä sitä ei sitten usko.

Vierailija
44/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nuoremman näköiset naiset on just niitä harmaahiirulaisia jotka pukeutuvat kuin alakoululaiset. Lyhyt hoikka nainen, pitkä ruskea tukka usein letillä tai muuten kiinni, saattaa olla silmälasit ja ei mitenkään tyylikäs pukeutuminen. Sellaista värikästä vaatetta, collegea, lenkkarit. Tarkkaan katsoessa ikä saattaa näkyä kasvoilla mutta kokonaisuus hämää. Nämä ei yleensä tee asiasta numeroa.

Sitten ovat ne jotka yrittävät olla nuorekkaita ja menevät ihan metsään yrityksessä.

Vierailija
45/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ensimmäisen ja ainoan lapseni 41-vuotiaana, ja sain monet kerrat halveksivia kommentteja vierailta ihmisiltä, jotka luulivat että olen hankkiutunut raskaaksi teini-ikäisenä.

Tunnen yhden pariskunnan, jonka osapuolet ovat samanikäisiä, mutta koska nainen näyttää paljon ikäistään nuoremmalta, niin miestä on usein luultu joksikin sugar daddyksi...

Vierailija
46/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näyttävät OIKEASTI ikäistään nuoremmilta ja tässä tulee vedenpitävä peruste. Oletteko koskaan katselleet esimerkiksi luokkakokouksissa otettuja yhteiskuvia? Mun silmiin osui oman ukkini vastikään otettu luokkakokouskuva, jossa samanikäiset ihmiset näyttivät kaikki eri ikäisiltä. Nuorimmat olisin arvioinut noin 58-vuotiaiksi ja vanhimmat suunnilleen 82-vuotiaiksi. Näin heistä myös videopätkän ja sen perusteella päädyin samaan havaintoon.

Vierailija
47/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikken ole ap, minua rassaa edes keskustella aiheesta. Meitä babyfaceja on olemassa ja thats it. Minäkin olen huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen enkä tarvitse siihen kenenkään vahvistuksia. Minulla on näkökyky ja peilejä. Onhan minua monesti myös luultu reippaasti nuoremmaksi kuin olen.

Te ette tiedä ventovieraiden ikää. On siis täysin naurettavaa edes sanoa, että "ei niitä ikäistään nuoremman näköisiä näy missään." Öööö... Niitä näkyy joka paikassa joka päivä, TE ETTE VAIN TIEDÄ SITÄ, i.d.i.o.o.t.it. 🥱

Babyface ei hämää suurinta osaa ihmisistä. Luultavimmin kyse on siitä, että "babyface" pukeutuu kuin lapsi tai teini ja vielä käyttäytyy samalla tavoin. Tällöin normi ihminen saattaa hetkellisesti erehtyä luulemaan 30 vuotiasta teiniksi, koska hän on niin odottamaton tapaus keskellä arkea.

Jos yrittää arvioida naisen ikää, niin siihen voi vaikuttaa mm. pienikokoisuus, meikkaaminen ja pukeutuminen etenkin jos hänestä ei tiedä muuten mitään taustatietoja. Pitkä aikuismaisesti pukeutuva 18-vuotias nainen voi vaikuttaa vanhemmalta kuin lyhyt sirorakenteinen 25-vuotias nainen, jolla on ns. babyface. Siis etenkin jos heitä pitäisi arvioida jossain neutraalissa tilanteessa mm. kauppakeskuksessa.

Vierailija
48/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaikuttaa, miten paljon on ollut auringossa. Jotkut eivät viihdy niin hyvin ulkona. Jotkut käyttävät kesällä peittäviä vaatteita, lierihattua, lippalakkia...

Vierailija
49/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi tulla uusi "taiteilija" palsa piirteli ryhdissään olevia latoja vanha ämmä on kuin harjahirren pettänyt lato varppeet ovat sisään painuneet ja sisusta on mätää.

Vierailija
50/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikken ole ap, minua rassaa edes keskustella aiheesta. Meitä babyfaceja on olemassa ja thats it. Minäkin olen huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen enkä tarvitse siihen kenenkään vahvistuksia. Minulla on näkökyky ja peilejä. Onhan minua monesti myös luultu reippaasti nuoremmaksi kuin olen.

Te ette tiedä ventovieraiden ikää. On siis täysin naurettavaa edes sanoa, että "ei niitä ikäistään nuoremman näköisiä näy missään." Öööö... Niitä näkyy joka paikassa joka päivä, TE ETTE VAIN TIEDÄ SITÄ, i.d.i.o.o.t.it. 🥱

Babyface ei hämää suurinta osaa ihmisistä. Luultavimmin kyse on siitä, että "babyface" pukeutuu kuin lapsi tai teini ja vielä käyttäytyy samalla tavoin. Tällöin normi ihminen saattaa hetkellisesti erehtyä luulemaan 30 vuotiasta teiniksi, koska hän on niin odottamaton tapaus keskellä arkea.

Jos yrittää arvioida naisen ikää, niin siihen voi vaikuttaa mm. pienikokoisuus, meikkaaminen ja pukeutuminen etenkin jos hänestä ei tiedä muuten mitään taustatietoja. Pitkä aikuismaisesti pukeutuva 18-vuotias nainen voi vaikuttaa vanhemmalta kuin lyhyt sirorakenteinen 25-vuotias nainen, jolla on ns. babyface. Siis etenkin jos heitä pitäisi arvioida jossain neutraalissa tilanteessa mm. kauppakeskuksessa.

Esim. missit ja mallit näyttävät usein paljonkin ikäänsä vanhemmalta, kun heidät on meikattu niin raskaasti ja puettu aikuismaisesti. Työolosuhteissa heidät osaa arvata nuoriksi, mutta kun tällainen 180 cm tyylikkäästi meikattu nainen tulee kadulla vastaan jakkupuvussa, häntä ajattelee 18 vuoden sijasta vähintään 25-vuotiaaksi. 150-senttistä meikitöntä 25-vuotiasta taas ajatellaan ehkä 15-vuotiaaksi.

Vierailija
51/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on aina ollut aika nuorekas, ja lääkärissäkin lääkäri luuli häntä viisikymppiseksi, vaikka on jo seitsemänkymppinen. 

Samoin viikonloppuna tapasin naisen, joka olisi hyvin voinut olla 60-70-vuotias, mutta olikin jo yli 80.

Mutta siis nämä tietysti eivät ole mitään babyfaceja, mutta ikäistään nuoremman näköisiä.

Vierailija
52/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulta kysytään henkkareita, voi olla niinkin, että kysyjä on likinäköinen ja/tai haluaa olla tarkka työssään.

Vähän yli meni tämän ketjun jutut. Jos joku 38-vuotias matkustelee lastenlipulla, niin sitten varmaan kaikki on mahdollista. Älkää vain muuttako senioritaloon, jossa täytyy olla tietynikäinen, että saa asua talossa. Teidät varmaan savustetaan ulos, koska kaikki luulevat, että olette väärentäneet henkilökorttinne. :D

Vierailija
53/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit vain onnellinen kuullessasi, että sinua on sanottu ikäistäsi nuoremman näköiseksi tai oloiseksi. Ei se mikään mainostamisen paikka ole.

No ei se ainakaan keski-ikäisestä miehestä tunnu hyvältä, kun pojitellaan ja kohdellaan nuorukaisena. Vähätellään ja pöyristytään, jos ikänsä mainitsee.

Vierailija
54/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös niin, että näyttää iättömältä. Eli aina hyvin samanlaiselta teinistä lähtien.

Mua luultiin 15-vuotiaana 30-vuotiaaksi (ostin tupakat ja siiderit kaikille).

Nyt 40v. ja ihmetellään miten näytän aina täysin samalta. Olen lyhyt, vaalea, painanut aina hieman alle 60kg, palautunut raskauksista ennalleen ja tuohon painoon. Iho yhtä huono kuin teininä.

Eli näytänkö 15-, 30- vai 40-vuotiaalta? En tiedä mutta olen kuulemma ajaton.

Vierailija
55/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulta kysytään henkkareita, voi olla niinkin, että kysyjä on likinäköinen ja/tai haluaa olla tarkka työssään.

Vähän yli meni tämän ketjun jutut. Jos joku 38-vuotias matkustelee lastenlipulla, niin sitten varmaan kaikki on mahdollista. Älkää vain muuttako senioritaloon, jossa täytyy olla tietynikäinen, että saa asua talossa. Teidät varmaan savustetaan ulos, koska kaikki luulevat, että olette väärentäneet henkilökorttinne. :D

Ei ole kyse pelkästään henkkareiden kyselemisestä kaupassa, vaan näitä arvioita tehdään ihan kaikkialla.

Ap

Vierailija
56/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ihmiset ikäänny samaa tahtia.

Vierailija
57/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just selasin tinderiä ja +50 naisia. Jos ei ollut tosi hyvin meikattuja niin osa + kuuskymppisistä menisi viiskymppisestä.

Vierailija
58/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan usein lukioikäiseksi olen 32-vuotias, parasta ystävääni luullaan 15-vuotiaaksi hän on 29, mieheltäni kysytään aina henkkarit kaupassa on 37-vuotias, veljeäni luullaan parikymppiseksi on 38- vuotias. Jopa koiraani luullaan aina paljon nuoremmaksi kuin mitä todellisuudessa on .On oikeasti 16-vuotias ja suurin osa ihmisistä arvioi reippaasti alle 10-vuotiaaksi. Ei se iän arvioiminen ole aina niin helppoa.

Vierailija
59/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin noin 40-vuotias, kun ostin Helsingissä kioskilta lipun bussiin, ja huomasin vasta jälkeenpäin että minulle oli myyty lastenlippu. En huomannut mitään vaikka lippu oli halvempi, koska asuin muualla enkä oikein ollut selvillä Helsingin lippujen hinnoista.

Vierailija
60/516 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 32-vuotias ja yleensä luullaan 15-20-vuotiaaksi. Kun olin 13-vuotias niin luultiin 6-vuotiaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän